Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
12643 1

Front Office Manager

  • Hạn nộp: 20/09/2025
  • Mức lương: 20 - 30 triệu

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

  • Manages and oversees the preparationand updates of the front ofice Departmental operations manual.
  • Responsible for the proper, eficient and profitable functioning of front office Department
  • Responsible for guest service quality. Ensures all operating equipments are in perfect working condition and are used for their specific purpose.
  • Prepare all front ofice reports then report on meeting.
  • Ensure all reservations are in oder and prices are under authorized level.
  • Plans and roster front office associates accurately to ensure sufficient manpower to provide the highest level of services to the guest.
  • Co-operate with other departments for smooth hotel operation.
  • Handles guest complaints promptly and efficiently. Following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
  • Develops, conducts and assists with training activities focused improving staff's skills.
  • Training and coaching hotel's rules and regulation for front office personels.
  • Assist in the buiding of an efficient team of employees by taking an active interst in their welfare, safty and development.
  • Ensure employees are up to date with current information and date of the hotel product, including room tyles, rate, relative features and facilities, food and beverage outlets/promotions, spa, fitness center and other provision for all stationery and supplies.
  • Works closely with the Housekeeping and Engineering Departments to block rooms as necessary for maintenance
  • Assume other duties as assigned by superiors.
  • More details will be discussed in the interview

Quyền lợi được hưởng

  • Social and Health insurane as per local law/ Bảo hiểm y tế và BHXH theo luật lao động.
  • Accident insurance (24/7) & Bao Viet Healthy Insurance enjoyment as per Resort policy/ Bảo hiểm tai nạn và Bảo hiểm sức khỏe
  • Relocation allowance/ Hỗ trợ chi phí đi lại khi nhận việc
  • Annual home leave allowance/ Hỗ trợ chi phí thăm nhà hàng năm
  • Staff accomodation/ Hỗ trợ nhà ở
  • 3 meals per day including days off/ ăn 3 bữa kể cả ngày nghỉ tuần
  • Birthday gifts/quà sinh nhật
  • Rewards & incentive policy/ chính sách khen thưởng và khuyến khích

Yêu cầu công việc

  • Based in Côn Đảo Island
  • Excellent English communication skills, both in written and oral.
  • Strong leadership, interpersonal and training skills
  • Problem solving, ability to handle issues when crisis situation arise
  • Ability to manage complex relationships.
  • At least 2 year in international hotels in the same position.

Yêu cầu hồ sơ

Related papers, degrees, certificates .. is required

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Ấp Hồ Tràm, Xã Hồ Tràm, TP Hồ Chí Minh
  • https://www.poulocondorresort.com
  • Poulo Condor was the name of Con Dao Island in 18th century. Poulo Condor Resort ideally situated on an immaculate stretch of picturesque white-sand beach. With 750m beach length, it is a perfect place to find peace, relaxation and comfort.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo