Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
15355 1

HR Executive

  • Hạn nộp: 15/02/2020
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Sơn Trà - Đà Nẵng
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Hành chính, nhân sự
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
07/02/2020 16:21

Mô tả công việc

1. Respond to internal and external HR related inquiries or requests and provide assistance
2. Redirect HR related calls or distribute correspondence to the appropriate person of the team
3. Maintain records of personnel-related data (payroll, personal information, leaves, turnover rates etc.) in both paper and the database and ensure all employment requirements are met
4. Liaise with other departments or functions (payroll, benefits etc.)
5. Support the recruitment/hiring process by sourcing candidates, performing background checks, assisting in shortlisting, issuing employment contracts etc.
6. Assist supervisors in performance management procedures
7. Schedule meetings, interviews, HR events etc. and maintain the team’s agenda
8. Coordinate training sessions and seminars
9. Perform orientations, onboarding and update records with new hires
10. Produce and submit reports on general HR activity
11. Assist in ad-hoc HR projects, like collection of employee feedback
12. Support other functions as assigned

Quyền lợi được hưởng

- Mức lương hấp dẫn cạnh tranh

- Được làm việc trong môi trường hiện đại, cạnh tranh, năng động 
- Chế độ bảo hiểm theo quy định của Nhà nước

Yêu cầu công việc

1. Proven experience as an HR coordinator or relevant human resources/administrative position
2. Knowledge of human resources processes and best practices
3. Strong ability in using MS Office (MS Excel and MS Powerpoint, in particular)
4. Experience with HR databases and HRIS systems (e.g. Virtual Edge)
5. Ability to work with ATS software
6. In-depth understanding of sourcing tools, like resume databases and online communities
7. Familiarity with social media recruiting
8. Outstanding communication and interpersonal skills
9. Ability to handle data with confidentiality
10. Good organizational and time management skills
11. CIPD certification is an advantage
12. BSc/BA in Business Administration or relevant field; additional education in Human Resource Management will be a plus





Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên quan tâm, hồ sơ vui lòng gửi đến: Phòng Nhân sự khách sạn Paris Deli Đà Nẵng 
Địa chỉ: 236 Võ Nguyên Giáp, Phước Mỹ, Sơn Trà, Đà Nẵng Điện thoại: 0236 3896 666 Hoặc thông qua email: Tin đã hết hạn

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 236 Võ Nguyên Giáp, quận Sơn Trà, thành phố Đà Nằng
  • https://parisdelihotel.com
  • Paris Deli Hotel is a 4 star hotel located on Vo Nguyen Giap street, surrounded by beautiful Phuoc My beach, seafood restaurants, convenience shops, etc... Paris Deli Hotel has 4 different type of hotel rooms, in total of 157 rooms.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu