Bellman

Khách sạn JW Marriott Hà Nội

Quy mô : 500 - 999

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

• Assist guest with luggage/baggage.
• Answer bell stand phone within 3 rings by using proper phone etiquette.
• Responsible of delivering items required by the guest to guest room or other locations.
• Complete all required checklists per shift (e.g., daily checklist, valet list, check out log, etc.).
• Ensure timely delivery/retrieval of all luggage, packages, etc. either checked or left at bellstand.
• Being able to offer and arrange car rental, airline and train tickets, office services, beauty and barber services, baby sitting and arranging presents, repairs and shopping for the guests.
• Arrange and store luggage carts safely. Extreme care and proper loading habits for protection of guest property should be taken when carts are in use.

Quyền lợi được hưởng

BENEFITS
- 02 months of probation with Full salary| Service charge| Social Insurance
- Attractive remuneration package & 13th month salary
- Local and International training course
- 05 working days | 02 day-off per week
- Duty meal & Uniform provided by hotel
- Taxi for late night shift| Free motorbike & car parking
- Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
- Associate Appreciation Week| Takecare culture
- Baby born gift| Birthday gift| Marriage allowance| Bereavement allowance
- Free yoga classes| Annual health check| Annual vacation
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
- Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world.

Yêu cầu công việc

- Experience in the same position.
- Basic English & Service mind
- Flexible working hour

Yêu cầu hồ sơ

APPLICATION:

- Send your CV (Picture attached & Subject: Candidate Name - Position) to email: Gửi email for your application.

- OR Fill in the application from at Loss & Prevention room at hotel (No.8 - Do Duc Duc - Nam Tu Liem - Hanoi)

- Interview appointment will be set up only to potential candidate at the soonest.

- Recruitment fanpage: JW Marriott Hanoi Career Opportunities

Bellman

Chức danh Ngày kết thúc Mức lương
Loyalty Manager - Guest Experience Manager 31/03/2020 Thỏa thuận
Revenue Analyst 31/03/2020 Thỏa thuận
(TUYỂN GẤP) Corporate Sales Executive 29/02/2020 Thỏa thuận
(TUYỂN GẤP) Senior Sales Manager (MICE | Event Booking Center | TRavel Agents) 29/02/2020 Thỏa thuận
(TUYỂN GẤP) Sales Manager & Sales Executive| Event Booking Center 29/02/2020 Thỏa thuận
(TUYỂN GẤP) Sales Manager & Sales Executive| Travel Agents 29/02/2020 Thỏa thuận
(TUYỂN GẤP) Corporate Sales Manager 29/02/2020 Thỏa thuận
(TUYỂN GẤP) Spa Receptionist - Nhân viên lễ tân bộ phận Spa 31/03/2020 Thỏa thuận
(TUYỂN GẤP) Sales Manager & Sales Executive| Groups & Catering 29/02/2020 Thỏa thuận
Airport Repesentative | Nhân Viên Đón Khách Tại Sân Bay 31/03/2020 Thỏa thuận
(TUYỂN GẤP) Nhân viên phục vụ nhà hàng Buffet - Waiter/Waitress | JW Cafe 31/03/2020 Thỏa thuận
(TUYỂN GẤP) Nhân viên phục vụ Nhà hàng Pháp - Waiter/Waitress | French Grill 31/03/2020 Thỏa thuận
(TUYỂN GẤP) Nhân viên phục vụ - Waiter/Waitress | Lobby Lounge 31/03/2020 Thỏa thuận
(TUYỂN GẤP) Nhân viên phục vụ Nhà hàng Nhật - Waiter/Waitress |Akira Back 31/03/2020 Thỏa thuận
(TUYỂN GẤP) Nhân viên phục vụ Nhà hàng Quảng Đông - Waiter/Waitress | John Anthony 31/03/2020 Thỏa thuận
Nhân viên buồng phòng - Cơ hội lên Nhân viên chính thức 31/03/2020 Thỏa thuận
Steward - Nhân viên Tạp vụ 31/03/2020 Thỏa thuận
Guest Relation Officer 31/03/2020 Thỏa thuận

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá