Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Khảo sát ý kiến khách hàng về giao diện mới của Hoteljob.vn: Tại đây

1140 400
6570 1

In Room Dining Supervisor

  • Hạn nộp: 30/06/2021
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Ẩm thực/ Bàn/ Bar
Cập nhật
09/06/2021 13:49

Mô tả công việc

• Effectively manage the room service operation by implementing the following: o Oversee the Implementation of standards as detailed in the departmental standards and procedures manual o Enforce shift hand over procedures o Enforce correct bill paying procedures o Conduct effective shift briefings ensuring all staff are aware of VIPs, special occasions, daily specials; emphasis on up-selling certain products; etc o Encourage and motivate staff to provide optimum service during all shifts • Share recommendations and guest comments to Chef and Food and Beverage Manager to reflect current customer profile • Manage special amenities and special events • Anticipate market changes and review operations when necessary • Conduct competitor analysis • Manage customer database and utilize effectively • Up-sell property facilities • Actively pursue cost saving measures • Recycle wherever possible • Stock control • Analyze statistics and change your operations to reflect customer preferences • Mix your own shift hours to ensure you know what is happening in your department at all times (ie nights, days, week-ends and during the week, break, lunch and evening shifts) • Conduct monthly staff meeting to ensure all management projects, policies, new product, staff movement …etc are notified and documented. During this time, encourage comments and ideas from staff for the interest of room service department • Enforce cleanliness of Room Service area and kitchen equipment and maintenance • Make conversation to guests during their order and find out their likes and dislikes as well as building rapport • Maintain good relations with other members of Food and Beverage including Kitchen, Stewarding and Service Operations • Actively participate in departmental training and give support and feedback • Ensure sufficient operational equipment and linen • Handle guests complaints professionally • Report and document every single glitch in food and beverage immediately, to superiors, Executive Chef and other related Managers

Quyền lợi được hưởng

• 100% salary plus service charge and local social insurance contribution in probation period

• Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand

• Opportunity to join international training & development programs and cross training programs

• 2 OFF days/ week

• Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café

• Sleeping Lounge for Employee

• Laundered uniform provided by Hotel

• Pre-employment health check and annual health check

• Birthday gift and Allowances on other personal special events

• Recognition program with valuable gifts

• Summer vacation and many team building activities

• Rooms and F&B services employee rate worldwide at 5,900 IHG Hotels and Resorts

• Unlimited Food & Beverage discount at Hotel

• Free parking

• Other benefits according to Hotel’s policy

Yêu cầu công việc

Required Skills – • Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company. • Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency. • Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities. • Good writing skills • Leadership Skills Qualifications – • Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field. Experience – • 1 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience

Yêu cầu hồ sơ

  • To apply, please send your CV or Application form to: Nộp hồ sơ
  • Download Application Form here: bit.ly/ICLM72_ApplicationForm
  • Telephone: (For Recruitment only): 024 3275 3464

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Keangnam Hanoi Landmark Tower, Plot E6 Cau Giay New Urban Area, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Hanoi, Vietnam
  • https://landmark72.intercontinental.com/
  • Tọa lạc tại tòa tháp Hanoi Landmark72, InterContinental Hanoi Landmark72 là khách sạn năm sao cao nhất Việt Nam với 359 phòng nghỉ cao cấp, sang trọng, tất cả đều có tầm nhìn tuyệt đẹp ra toàn cảnh Hà Nội. Được thiết kế dựa trên ý tưởng nghệ thuật độc đáo, các nhà hàng và quán Bar trong khách sạn hứa hẹn là điểm đến hấp dẫn để thư giãn ở độ cao tới 300m. Ngoài ra, khu vực hội nghị với diện tích 3000m2, bao gồm phòng tiệc lớn với sức chứa hơn 1000 người là một địa điểm lý tưởng cho mọi sự kiện. Bên cạnh đó, tại tập đoàn IHG, chúng tôi luôn tâm niệm con người là tài sản quan trọng nhất và là trung tâm của mọi quyết định. Cam kết của chúng tôi tới mọi thành viên trong đội ngũ là mang tới môi trường làm việc lý tưởng nhất để gây dựng và phát triển sự nghiệp. Vì vậy, dù bạn là ai, sở thích của bạn là gì, hãy mang trọn vẹn niềm đam mê đó tới IHG và bạn sẽ có không gian được là chính mình tại chính nơi làm việc.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu