Executive Secretary (Thư ký Tổng giám đốc)
- Hạn nộp: 25/07/2023
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Giờ hành chính
Khách sạn/ Khu căn hộ
Hành chính, nhân sự
Trợ lý, thư ký
06/12/2023 09:53
Mô tả công việc
- Open and sort all incoming correspondence for attention of GM, source information as necessary to enable a prompt and accurate response.
- Screen telephone calls in a pleasant and courteous manner providing information, taking messages or directing calls directly through to GM as appropriate
- Coordinate the activities of the GM through efficient diary management.
- Maintain a logical and up-to-date filing system and archive directory.
- Facilitate the smooth running of the department through adequate supply of materials and equipment.
- Regularly review hotel stationery to ensure in line with Corporate Identity
- Organize travel for the GM, following Hotel Procedures.
- Submit expense claim forms for GM, following Hotel Procedures.
- Ensure that all invoices passed through to GM for signing are backed up with the correct documentation.
- Ensure that all administration and travel invoices for signing are backed up with the correct documentation
- Handle petty cash for the GM
- Attend, for the purpose of taking minutes, and/or organize meetings as required by the GM
- Fully brief the GM on external meetings, researching details and providing support documentation/presentation material as appropriate.
- Maximize on the effectiveness of internal/routine meetings by briefing the GM prior to meetings in relation to key agenda points.
- Collate Weekly / Monthly operating reports
- Investigate / alert the GM to concerns in reports as appropriate.
- Compile statistical reports as requested by the GM
- Maintain regular and effective communication with Heads of Department providing or requesting information as is necessary to the smooth running of the hotel
- To make all the memos relating to the hotel operation to the owner as per request
- To make the meeting minute between the hotel and the owner; to follow all the minute checklists
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary + service charge
- Great training course
- Professional and friendly working environment
- Participate in company's team- building activities
- Annual Health checkup + Insurance
*Lương và thưởng hấp dẫn
*Đào tạo theo tiêu chuẩn của tập đoàn và khách sạn
*Môi trường làm việc chuyên nghiệp và thân thiện
*Khám sức khỏe định kỳ và các chế độ bảo hiểm
*Các phúc lợi khác
Yêu cầu công việc
-At least 02-03 years of working experience in related field
-Fluent verbal & written English
-Proficient of MS office
-Strong interpersonal, organizational and problem solving skill
-Mature, proactive, result oriented and service mind
-Ability to work under high pressure
Yêu cầu hồ sơ
Sơ yếu lý lịch tự thuật - Công chứng
Chứng minh thư + Số hộ khẩu: Công chứng
Văn bằng chứng chỉ (nếu có) - Công chứng
Ảnh 4*6: 2 chiếc

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 100 - 499
44B Phố Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam
-
-
https://www.meliahanoi.com
Excellently located in the center of the city, belongs to the Melia Hotels International, Melia Hanoi Hotel which with breathtaking views over the city and closed to the main tourist attractions is a first rate choice for both business and leisure travelers. The hotel owns one of the largest pillarless Grand Ballroom in Vietnam Thang Long Ballroom and other 11 function rooms of varying sizes can be set up in different style to facilitate working groups. The hotel consists of 306 rooms which are all spacious and cozy, providing all the five star facilities. Amongst these, the hotel provides outdoor swimming pool, fully-equipped fitness center, hairdresser and spa. Fine dining options include two exquisite restaurants serving authentic Vietnamese as well as International culinary specialties. Nằm trên một trong những con phố chính của trung tâm thủ đô Hà Nội, khách sạn Melia Hanoi với tầm nhìn ngoại cảnh bao quát thành phố xinh đẹp luôn luôn là lựa chọn hàng đầu cho khách du lịch và khách thương nhân. Khách sạn nổi tiếng bởi Grand Ballroom một trong những hội trường không cột lớn nhất Việt Nam với sức chứa 1300 khách hội thảo. Hội trường Thăng Long cùng 11 phòng hội thảo khác với thiết kế linh hoạt, trang thiết bị hiện đại, đa dạng có thể đáp ứng mọi hình thức hội nghị, hội thảo và sự kiện. Khách sạn bao gồm 306 phòng khách tiêu chuẩn 5 sao với không gian rộng rãi, ấm áp, thiết kế sang trọng, lịch sự cùng các tiện ích khác như bể bơi ngoài trời, phòng tập gym, salon tóc và spa. Ngoài ra, khách sạn có 2 nhà hàng nơi khách hàng có thể trải nghiệm và thưởng thức tinh hoa ẩm thực Việt cũng như các món ăn quốc tế phong phú.
Thông tin liên hệ
-
Ms. Nga - Asst. Personnel Manager
-