Địa điểm: Quận 3, HCMC | Hạn nộp: 30/10/2018 | Mức lương: Thỏa thuận | Giờ làm việc: Làm theo ca

Số lượng cần tuyển: 1

Mô tả công việc

  • Daily responsible to allocate the work assignments to staff under his/her supervision and ensure they have standard necessary equipment and supplies to carry out their duties as per the SOPs.
  • Ensure that all assigned apartments, occupied and vacant, are in order, cleaned and completed with standard amenities, particularly of VIPs.
  • Conduct the inventory handover to tenants on their arrival and departure.
  • Ensure that all apartments, corridors, staircase and pantry area are clean to standard conditions, free of operating equipment.
  • Release the move-out apartments for re-sale in a timely manner and in top conditions.
  • Handover the un-serviced apartments to the next shift Supervisor in charge.
  • Ensure that all Housekeeping equipment and supplies are clean, well maintained and not wasted nor misused.
  • Conduct inventories for linen, guest and cleaning supplies and prepare adequate requisitions to Housekeeping Order-Taker.
  • Examine apartments and determine the need for repairs and general cleaning etc. and make appropriate recommendation to Assistant Executive Housekeeper.
  • Follow up maintenance needs and damages in all assigned areas.
  • Ensure tenants to receive prompt and courteous service and that all tenants complaints are promptly dealt with and referred to Executive Housekeeper or Assistant Executive Housekeeper’s attention as soon as possible.
  • Responsible for daily accurate recording of apartment status and report any discrepancy.
  • Collect Room Attendants’ reports and record daily activities and events in the logbook; then prepare the supervisor’s report and maintenance order, if any.
  • Carry out training for his/her subordinate and newly recruited associates.
  • Perform any other duties and special projects assigned from time to time.

Quyền lợi được hưởng

  • Mức lương hấp dẫn, trả theo năng lực làm việc. 
  • Phụ cấp làm ca đêm và ngoài giờ theo quy định của Luật lao động.
  • Tiền thưởng và quà vào các dịp Lễ, Tết
  • Lương tháng 13 hàng năm
  • Điều chỉnh tăng lương hàng năm
  • Chương trình khen thưởng nhân viên xuất sắc của tháng & năm
  • Miễn phí: suất ăn, gửi xe, đồng phục (quần áo, giày) và giặt ủi
  • Bảo hiểm tai nạn 24 / 7
  • Trợ cấp: sinh nhật, đám cưới, mừng sinh con, nằm viện, tang chế…

Yêu cầu công việc

  • At least 1 year experience in related position
  • Good English language.
  • Good organizational and time management skills.
  • Good communication and interpersonal skills.
  • Good leadership skills and attention to details.
  • Ability to resolve conflict.
  • Ability to train and lead others.
  • Ability to use computer
  • Requires a "can-do" attitude.

Yêu cầu hồ sơ

Hồ sơ tiếng anh

  • Lĩnh vực: Khách sạn/ Khu căn hộ
  • Ngành nghề: Hành lý, Đứng cửa/ Bảo vệ
  • Vị trí: Trưởng ca/ Giám sát

Lưu ý: bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Hãy luôn là ứng viên chuyên nghiệp. Nghiêm túc đến phỏng vấn theo hẹn bạn nhé. Cám ơn bạn!

Thông tin liên hệ

Công ty Cổ phần Tập đoàn Quản lý Bất động sản Windsor
Số 8 Nguyễn Huệ, quận 1 , TP Hồ Chí Minh
Người liên hệ: Phòng HCNS
Điện thoại: 028 3838 8900
Xin lưu ý : Ghi rõ "Biết đến tin tuyển dụng tại Hoteljob.vn" khi nộp hồ sơ cho chúng tôi. Xin cảm ơn!
Gửi cho bạn bè
Chia sẻ
Chức danh Địa điểm Ngày kết thúc Mức lương
Reservation Sales Agent 30/10/2018 Thỏa thuận
Operator 30/11/2018 Thỏa thuận
M&E Technician 30/11/2018 Thỏa thuận
Guest Service Agent - 30/10/2018 5 - 8 triệu
Security Officer - Nhân viên an ninh 30/10/2018 5 - 8 triệu
Giám sát tầng 30/10/2018 Thỏa thuận
Duty Manager - Quản lý ca trực 30/10/2018 Thỏa thuận
Sales Coordinator 30/10/2018 Thỏa thuận
F&B Controller 30/10/2018 Thỏa thuận

Đánh giá nhà tuyển dụng

Thống kê kết quả liên hệ của nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Không chuyên nghiệp 0 Chưa có

ĐÁNH GIÁ

THÔNG TIN NHÀ tuyển dụng

giam-sat-tang
Theo dõi Nhà tuyển dụng này
Ngày tạo gian: 15/08/2016

Quy mô :

Windsor Property Management Group Corporation (WMC Group) is a hospitality and property services management company headquartered in Ho Chi Minh City, Vietnam. The company manages a diverse portfolio of offices, restaurants, commercial shopping centers, hotels, and serviced apartments including The Reverie Saigon Hotel, a member of the Leading Hotels of the World, Times Square, Windsor Plaza Hotel , Sherwood Residence and Sherwood Suites Guided by the company vision and mission, WMC Group is now embarking on a dynamic path of expansion and growth to become one of Vietnam's leading hospitality and property management groups. We welcome dynamic, active and potential talents for our expansion and growth. All potential candidates will have chances to grow with our group at differrent properties.

Xem tất cả các vị trí tuyển dụng khác

THÔNG TIN LIÊN HỆ

Công ty Cổ phần Tập đoàn Quản lý Bất động sản Windsor

Địa chỉ: Số 8 Nguyễn Huệ, quận 1 , TP Hồ Chí Minh

Điện thoại: 02838 388 900

Website: www.wmcvietnam.com