Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
14682 1

Tổng đài viên / Guest Service Center Agent

  • Hạn nộp: 20/11/2022
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
02/11/2022 21:36

Mô tả công việc

1.       Receive all incoming calls in a standard, courteous and friendly manner, responsible for accurate connection.

2.      Answer all calls in the manner specified by the standard of Le Meridien Saigon on a consistent basis.

3.       Answer guest’s inquires over the phone and follow up personally to resolve guest request.

4.      Rotating job responsibilities in other sections of the Front Office Department.

5.      Responsible for booking and placing of guest long distance calls correctly

6.      Responsible for placing of guests’ wake-up calls accurately and timely

7.       Perform personalized wakeup call efficiently and consistently.

8.      Responsible for monitoring wake-up call log and take appropriate action if a call is not answered.

9.      Responsible for paging of hotel personnel correctly when required.

10.  Have thorough knowledge of and assists guests and callers with the hotels Voice Mail system.

11.    Contribute to overall efficiency by performing other relevant duties as assigned.

12.   Report fault promptly.

13.   Have thorough and detailed knowledge of hotel facilities and hours of operation, to ensure correct response to guests’ questions.

14.   Have thorough knowledge of daily events in the hotel.

15.   Have a thorough knowledge of emergency procedures; i.e. fire, alarm, evacuation, bomb, threat etc…

16.   Ensure that the working area is kept clean and tidy at all times.

17.   Cultivate good working relationships with inter-related departments

18.   Identity VIP, SPG, regular guests and long staying guests and build rapport to offer personalized service and assistance

19.   Handle “Guest Service Center” promptly and follow up that all requests have been responded to the guest’s full satisfaction

20. Undertake assignments as delegated by supervisors

21.   Seek opportunities to continually improve guest service

22.  Take appropriate action to resolve guest complaints

23.  Promote the hotel and  Le Meridien Saigon products and services

24.  Maintain a high level of product and service knowledge in order to explain and sell services and facilities to guests

25.  Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures

26.  Ensure a high level of cleanliness is maintained in your work area

27.  Abide by the STAR services standard.

28.  Abide by the Hotel’s Policies and Procedures, Starwood and Le Meridien Saigon Code of Business Conduct and the hotel’s Associate Handbook.

29.  To summarize, it is not the intent by way of this Position Description to limit the scope or responsibilities of this role, but to highlight the most important aspects.


Quyền lợi được hưởng

Free meal & uniform

Yêu cầu công việc

1. Sweet & lovely voice, proper tone & speed.

2.Good English language skill and communication skill.

3. Other language skill also preferred.

 

Skills

1. Good and positive hospitality attitude

2.Other foreign language ability

3. Always willing to learn, willing to help


Yêu cầu hồ sơ

Education:

High School

Experience:

Previous experience is preferred but not as a must

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 3c Đường Tôn Đức Thắng, Bến Nghé, District 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • Giống như các vị khách của chúng tôi, các cộng sự của Le Méridien® là những nhà thám hiểm sang trọng, nhà đổi mới đầy tinh tế và người giải quyết vấn đề giàu trí tưởng tượng. Thưởng thức cuộc hành trình và mở khóa chân trời chuyên nghiệp mới như là một phần của một cộng đồng trọn vẹn và hợp tác.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu