Nhân viên Lễ Tân - Front Office Attendant

Khu Nghỉ Mát Mia Nha Trang

Quy mô :

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

•         "• Responsible for the efficient provision of registration, cashiering and information functions at the Front Office counter.

• Implements all policies and procedures in enhancing the quality of service.

•  Recognizes the role of Front Office as a key area of guests services and information center. Receptionist is meeting and talking with the guest at all times with a cheerful disposition and a positive service attitude time to time."

• All duties and tasks performed are to be procedural correct, timely and consistently high quality

• To maintain a reputation of the Resort in relating to guests or visitors.

• Responsible for providing services and handle guest requests with efficient and courteous manner at all times.


Quyền lợi được hưởng

Lương cạnh tranh
Phí phục vụ & Tip 
01 tháng nghỉ 06 ngày
Lớp học Tiếng Anh miễn phí


Yêu cầu công việc

BA Degree, Hospitality or Customer Services preferable. 

• At least 1 year experience handling all Front Office functions.

• Fluently Chinese & English other language is preferable

• Familiar with Smile/ FO operation software 

Yêu cầu hồ sơ

CV and related information
Pls contact: HR Department  Mia Resort Nha Trang – 0258 3989 670 – Ext.915 
Email:Gửi email 
Or at Main Security Gate

Nhân viên Lễ Tân - Front Office Attendant

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá