relationship-manager-opus-saigon

Relationship Manager [Opus Saigon]

Oriental Saigon (Opus Saigon - Hoi An Sense - Mandarine)

Quy mô : 100 - 499

Ms Loan Nhi 02839117189 ( Line 108 ) or 058.522.44.16 HR
12 Phan Kế Bính, phường Đa Kao, Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

No. 1 Client Acquisition The first step towards being a Relationship Manager is to have customers. No customers, no business. No business, no advisory. Despite having an enormous database of potential customers, these customers do not actively seek for dining & event services. You will spend a large part of your initial time on the job acquiring customers to be “qualified as potentially interested in dining & event” No.2 Coordinate and lead customers to enjoy the Opus Saigon experience (Private Dining & Event) Opus Saigon is built customer memories rather than a simple dining experience. As a Coordinator, leading customers to enjoy the Opus Saigon experience, Relationship Manager is bringing connection, leading the way into new experiences at Opus Saigon. At the same time, Customer Relationship Management plays the role of storyteller, customer care, Opus Saigon representative in every dinining & event room. No. 3 Relationship Management There are so many F&B outlets, why customer enjoy with us? So, you as the Relationship Manager will have to build, nurture and grow the relationship with customer. Having a strong relationship means customer is likely to give you a larger sum of their dining & event. To build a strong relationship, you have to talk to them, understand about their life, personality, career, family, aspirations, experience and many more. That may includes going for lunch, delivering birthday presents, going for lifestyle events or business talks, especially for the F&B, life style. All these time spent, will help you to shape your understanding of the customer, which will greatly influence the dining & event solutions you will be proposing to customer. No. 4 Client & Portfolio Management The core expertise of a Relationship Manager is in client and portfolio management. The actual work here are very much hidden from the customer. Relationship Managers spend a lot of time keeping track of customers, managing their information, understanding them, knowing when to contact them, and identifying & anticipating possible dining & event needs. Relationship Managers have to work with all the relevant dining & event products and solutions, product specialists, and if they fit into client’s portfolio. No. 5 Training and Learning Relationship Managers have to undergo the required Opus Relationship Manager training. Relationship Managers have to undergo additional training, and self-study in areas of Client, Sales, Portfolio, Products to develop an all-round ability to serve customers. No. 6 Operations & Administration Connecting with Operation, F&B and other internal teams to distribute the best services and build Opus memories to customer

Quyền lợi được hưởng

- Trợ cấp cơm - Gửi xe miễn phí - Được đào tạo để có thể đáp ứng được công việc. - Các quyền lợi theo luật lao động và chính sách khuyến khích từ công ty như: đóng BHXH-BHYT , BHTN …khi trở thành nhân viên chính thức của công ty

Yêu cầu công việc

- Tốt nghiệp ĐH/CĐ chuyên ngành QTKD, NHKS - Tiếng Anh tốt - Giao tiếp tốt - Tự tin

Yêu cầu hồ sơ

Hồ sơ bao gồm: - 01 Sơ yếu lý lịch - 01 Thư ứng tuyển - 01 CMND photo - Các bằng cấp hoặc Chứng chỉ photo công chứng - 2 ảnh 4x6.

Lưu ý: bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Chức danh Địa điểm Ngày kết thúc Mức lương
[HCM] Chuyên Viên Thiết Kế Đồ Họa - Lương cao 20/11/2019 8 - 12 triệu
Nhân viên trung chuyển đồ ăn 30/09/2019 Thỏa thuận
Kế Toán Thanh Toán - Mandarine 01/05/2019 5 - 8 triệu
Chuyên Viên Kế Toán _ lương cao 01/05/2019 5 - 8 triệu
Tạp vụ Bếp [Opus Saigon] 30/12/2019 Thỏa thuận
[HCM] Phụ Bếp NƯỚNG Nhà Hàng Cao cấp ( 5 sao ) 04/12/2019 5 - 8 triệu
[HCM] Nhân viên Phụ bếp THỚT Nhà hàng 5 sao - 3 NĂM KINH NGHIỆM 09/12/2019 5 - 8 triệu
[HCM] BẾP CHÍNH NƯỚNG - TRÊN 3 NĂM KINH NGHIỆM 12/12/2019 8 - 12 triệu
Reservation 01/05/2019 Thỏa thuận
Nhân viên tiếp Thực (Mandarine) 01/06/2019 5 - 8 triệu
[HCM] THỰC TẬP PHỤC VỤ NHÀ HÀNG 5 SAO - CÓ LƯƠNG 30/05/2019 Thỏa thuận
Nhân Viên bảo Vệ nội bộ Nhà Hàng Mandarine 31/05/2019 5 - 8 triệu
[HCM] BẾP CHÍNH ÂU - LƯƠNG CAO 31/10/2019 8 - 12 triệu
Bếp Lạnh/Salad [Opus Saigon] 30/10/2019 Thỏa thuận
[HCM] Relationship Executive 30/12/2019 12 - 20 triệu
[HCM] NHÂN VIÊN KỸ THUẬT ĐIỆN LẠNH NHÀ HÀNG 29/03/2020 8 - 12 triệu
[HCM] Sales Executive - NHÂN VIÊN KINH DOANH VỀ MẢNG NHÀ HÀNG 5 SAO 21/12/2019 8 - 12 triệu
[HCM]LỄ TÂN NHÀ HÀNG 5 SAO - FULL TIME JOB - LƯƠNG 7TR 03/12/2019 5 - 8 triệu
[HCM] WAITRESS/WAITER NHÀ HÀNG 5 SAO - LƯƠNG 7 TRIỆU 21/12/2019 5 - 8 triệu
[HCM] Nhân viên Tạp vụ 30/12/2019 Thỏa thuận
[HCM] Nhân vien Phục Vụ Nam/Nữ 30/08/2019 5 - 8 triệu
[HCM] Nhân viên Phụ bếp Nhà hàng 5 sao 29/04/2019 5 - 8 triệu
[HCM] Nhân viên Kỹ thuật âm thanh 8-12tr 30/12/2019 8 - 12 triệu
[HCM] Phụ Bếp Nhà Hàng Cao cấp ( 5 sao ) 30/12/2019 5 - 8 triệu
[HCM] Nhân viên kỹ thuật bảo trì điện lạnh 30/10/2019 8 - 12 triệu
[HCM] Lễ tân Nhà hàng Cao Cấp ( 5 sao ) 21/12/2019 5 - 8 triệu
[HCM] Tài xế lái xe ( Bằng lái B2 - Lương cao ) 24/12/2019 8 - 12 triệu
Executive chef [Opus Saigon] 11/10/2019 30 - 40 triệu
Relationship Manager [Opus Saigon] 30/10/2019 12 - 20 triệu
Butcher [Opus & Hoi An Sense] 30/04/2019 8 - 12 triệu
Account specialist_ Mandarine 01/05/2019 Thỏa thuận

Đánh giá nhà tuyển dụng

Thống kê kết quả liên hệ của nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 1 12:11 09/12/2018
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Không chuyên nghiệp 0 Chưa có

ĐÁNH GIÁ

THÔNG TIN LIÊN HỆ

Oriental Saigon (Opus Saigon - Hoi An Sense - Mandarine)

Địa chỉ: 12 Phan Kế Bính, phường Đa Kao, Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Điện thoại: 02839117189

Website: http://orientalsaigon.com.vn/