Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
20150 1

Secretary to GM

  • Hạn nộp: 01/12/2019
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Hành chính, nhân sự
Cập nhật
14/01/2019 11:10

Mô tả công việc

Làm việc tại địa điểm: Long Hải, Vũng Tàu A general manager’s secretary is responsible for carrying out clerical, phone and administrative responsibilities while simultaneously representing the executive office. She must be detail oriented, have the ability to multitask and be a personable and professional representative of the general manager’s office. The secretary often coordinates inter-departmental work projects and serves as a liaison between her boss and other company employees. Job Description 1. Provide secretarial support to the General Manager by encoding correspondences, reports & documents, handling or screening of incoming calls and random visitors, setting meeting with various department, clients etc., 2. Make follow-ups to different departments, company, person any pending documents as requested by the General Manager including the status thereof. 3. Coordinate with PR dept, travel agent and Administration for visas, making travel arrangements & follow up on accommodation arrangements as per instruction of the General Manager. 4. Manage all inward and outward correspondence of the General Manager’s Office in order to ensure timely and accurate receipt and dispatch of the same. 5. Set-up and maintain General Manager’s Office correspondence files and personnel files of Staff and ensure safe custody and confidentiality. 6. Compile daily E-Mails received in company ID and submit summary report to General Manager. 7. Collect daily production reports from all plants; submit consolidated reports to the General Manager.

Quyền lợi được hưởng

- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Pháp luật - Được làm việc trong môi trường năng động - Được đào tạo và có cơ hội thăng tiến trong sự nghiệp

Yêu cầu công việc

An executive administrative assistant does require a college education. However, good communication skills, computer literacy and organizational abilities are vital to the position. Skills Requirements for the role: Ability to prioritise own workload. Strong communication skills. An administrative or sales background. Must be detail oriented. - Fluency in English, Speaking & Writing is an advantage. Computer Skills Required: Common MS Office (MS Word, MS, Power Point & MS Excel, etc.) Superb organization skill. Pleasing personality

Yêu cầu hồ sơ

Vui lòng gửi CV tới: Tin đã hết hạn

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Hồ Chí Minh
  • VHSM (Vietnam Hospitality Solution & Management)

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu