Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
20244 1

The Level Supervisor

  • Hạn nộp: 25/06/2019
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
24/06/2019 13:21

Mô tả công việc

1.To create and maintain a high standard of service in The Level and provide courteous & professional service for our The Level guests. 

2.Responsible for the day-to-day operation in The Level. 

3.Assigning of suitable room type according to the booking requirement and request. 

4.To check and make sure all rooms are in superior condition and amenities are set-up before selling. 

5. Assist and provide services in the Business Centre of Club Lounge whenever guests require in an utmost and helpful manner. 

7.Explain to guest the charges according to the price set-out for the equipment and services. 

8.Scheduling of staff duty roster for The Level agent. 

9.Maintain smooth relationship between management and guests. Resolve problems arising from guests’ complaints and esquires immediately. 

10.Handle complaints which result in both the satisfaction of guest and protecting of the hotel image. 

11.Show the guests the action being taken regarding their requests and complains. 

12.When handle guests’ complaints, always makes the guests feel “We Do Care”. 

13.Approve release of fruits, flowers and other amenities according to established procedures. 

14.Upon reporting for work, check on the day’s expected arrivals to ascertain if there are requests for amenities. 

15.All VIP reservations to be followed-up with complimentary orders for fruits or flowers.

16.Ensure that copies are distributed immediately and fruits or flowers are in the room before guests’ arrival. 

17.Meet VIPs and regular guests. Welcome the clients as possible upon check-in.

18.Ensure GROs on duty does so on her behalf when she cannot. 

19.Prepare registration card and room key before the expected arrival. 

20.Welcome guest upon arrival, explain and introduce The Level benefits. 

21.Check the room assigned an hour before the guest arrival. 

22.Immediately report any defects in the room to concerned department for repairing.

23.Authorize rate/room change, paid outs, rebates and credit requests involved with the guests. 

24.Ensure that changes are noted on folio before signing the change notice form. 

25.Limit paid-outs to hotel guests only according to policy. 

26.Indicate full explanation for any rebate approved. 

27.Enter only official matters in the log book. Avoid any personal notes. 

28.Indicate time of duty and affix signature after making any entry. 

29.Forward log book to the Front Office Manger’s office when off-duty daily. 

30.Prepare reports on accidents to guests to damage to persons and properties within The Level Floors and lounge. 

31.Organizing and attending the Guest Cocktail Party and activities for The Level Floor guests. 

32.Maintain a friendly, neat and professional image to guests. 

33.Follow the instruction of the Emergency Procedure whenever applicable. 

34.During a fire, or emergencies related to death, robbery, bomb threat, etc. apply the Hotel’s

35.Ensure that all complimentary items are in the room one hour before the guests’ arrival

36.Inspect rooms assigned to VIPs and inform Housekeeping Department of any need for repairs, cleaning etc.

37.Ensure complimentary orders from management are placed as ordered. 

Quyền lợi được hưởng

- International working environment

- Attractive salary
- 13th month salary
- Birthday benefit
- Special room rate as per Melia Hotels International policy

Yêu cầu công việc

- College Degree or above

- Vietnamese - Excellent level, written & spoken

English - Good level, written & spoken

- Knowledge of third language is an advantage

- Proficiency in Microsoft Office software: Word and Excel, PowerPoint

- At least 4 years in international hotels in the same position.

Yêu cầu hồ sơ

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu
  • https://www.facebook.com/meliahotram.recruitment/
  • Với khoảng 2 giờ lái xe từ thành phố Hồ Chí Minh, Meliá Hồ Tràm là điểm đến độc đáo cho những ai yêu thích lối sống sang trọng. Khu nghỉ mát được thiết kế tầm quốc tế và trang bị tiện nghi xa hoa sẽ tạo cho khách hàng một cảm giác thoải mái và thư giãn khi muốn thoát khỏi sự ồn ào và náo nhiệt của thành phố lớn. Với 152 căn nghỉ dưỡng và 61 căn biệt thự được thiết kế hiện đại, sang trọng và bao quanh bởi những khu vườn thiên nhiên, 4 khu vực ẩm thực, phòng họp và khu vực chăm sóc sức khỏa YHI Spa đã làm nổi bật lên tính tiện nghi và sang trọng cho khu nghỉ mát có thương hiệu quốc tế này. Located within a 2-hour drive from Ho Chi Minh, Meliá Ho Tram is an exclusive destination catering to those who demand luxury lifestyles. The international design and lavish amenities will provide a luxurious and convenient escape from the noise and congestion of the big city. With 152 modern designed resort suites and 61 luxury villas surrounded by natural gardens, 4 F&B outlets, meeting room facilities and YHI Spa complement the offer of this international branded Resort.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu