Personal Assistant to GM
- Hạn nộp: 31/08/2020
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu
Khác
Hành chính, nhân sự
Trợ lý, thư ký
28/08/2020 09:05
Mô tả công việc
1. Maintain the strictness confidentiality on all matters relating to Melia International, including all other internal matters directed to the General Manager’s Office and the Hotel.
2. Provide full PA and secretarial assistance to the General Manager, including preparation of correspondence, screening telephone calls and organizing appointments,
3. Liaise with Department Heads and associates in relation to necessary follow-up on queries, deadlines, requests and special functions instigated by the General Manager.
4. Liaise with the Executive Committee members to ensure reporting deadlines to Division/Regional Offices and Owners Representatives are met.
5. Coordinate Monthly Management Report to ensure Regional deadlines are met.
6. Attend and transcribe minutes of weekly Department Heads Meeting for distribution to Department Heads.
7. Coordinate travel arrangement for the General Manager, Excom and Department Heads as requested.
8. Draft Guest Questionnaire responses to be approved and signed by the General Manager.
9. Assist Department Heads with preparation of correspondence in answer to guest queries and complaints.
10. Maintain an efficient filing
11. Represent the General Manager’s Office at guest/staff functions as required.
12. Coordinate and allocate overflow work amongst hotel secretaries.
13. Assist in preparing the yearly Budget documents.
14. Sort and distribute daily mail and coordinate courier services
15. Liaison for office equipment and maintenance requirements (i.e. copier, printers), including control and cost containment of Executive Office stationery supplies.
16. Ensure compliance with legislated health and safety requirements within the workplace.
17. Comply with all Corporate and Hotel Standards and Procedures.
18. Actively promote a work environment, which cares for guests and associates alike.
19. Prepare “Manager on Duty” roster.
20. It is not the intent of this job description to cover all aspects of the position but to highlight the most important areas of responsibility.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- 13th month salary
- Birthday benefit
- Annual Outing
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
Yêu cầu công việc
EDUCATION AND TRAINING: Bachelor Degree
LANGUAGES: English
SPECIFIC KNOWLEDGE: Secretarial
WORK EXPERIENCE IN OTHER COMPANIES (IN CASE OF EXTERNAL SELECTION): At least 1-year experience in similar position
Yêu cầu hồ sơ
Contact: Tin đã hết hạn or Tin đã hết hạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu
- https://www.facebook.com/meliahotram.recruitment/
Với khoảng 2 giờ lái xe từ thành phố Hồ Chí Minh, Meliá Hồ Tràm là điểm đến độc đáo cho những ai yêu thích lối sống sang trọng. Khu nghỉ mát được thiết kế tầm quốc tế và trang bị tiện nghi xa hoa sẽ tạo cho khách hàng một cảm giác thoải mái và thư giãn khi muốn thoát khỏi sự ồn ào và náo nhiệt của thành phố lớn. Với 152 căn nghỉ dưỡng và 61 căn biệt thự được thiết kế hiện đại, sang trọng và bao quanh bởi những khu vườn thiên nhiên, 4 khu vực ẩm thực, phòng họp và khu vực chăm sóc sức khỏa YHI Spa đã làm nổi bật lên tính tiện nghi và sang trọng cho khu nghỉ mát có thương hiệu quốc tế này. Located within a 2-hour drive from Ho Chi Minh, Meliá Ho Tram is an exclusive destination catering to those who demand luxury lifestyles. The international design and lavish amenities will provide a luxurious and convenient escape from the noise and congestion of the big city. With 152 modern designed resort suites and 61 luxury villas surrounded by natural gardens, 4 F&B outlets, meeting room facilities and YHI Spa complement the offer of this international branded Resort.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân sự - Phòng Nhân sự