Housekeeping Order taker/Nhân viên tiếp nhận yêu cầu Bộ phần Buồng

Pullman Phu Quoc Beach Resort

Quy mô :

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

GENERAL MISSION

To provide service and information to hotel guests and outside callers.

To assist in administration for Housekeeping operations.

PESPONSIBILITES AND MEANS

To provide a courteous and professional service at all times.

To maintain good working relationships with your own colleagues, and all other departments.

To have a complete understanding of and adhere to the hotel’s policy relation to fire, hygiene, health and safety.

To maintain high standard of personal appearance and hygiene at all times.

To have a complete understanding of the hotel’s employee handbook and adhere to the regulations contained within.

To carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.

ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES

Type correspondence, memorandums, circulars and reports as assigned.

Maintains office supplies stock.

Performs special duties as required by the Executive Housekeeper.

TECHNICAL RESPONSIBILITIES

Arranges appointments for Housekeeping Manager, reminds him of appointments and meetings.

Responsible for the cleanliness of your own work area.

Keeps files and records in good order to enable you to locate information as requested.

To issue keys and pagers to shift maids.

To handle and log all incoming calls. / inquiries related to Housekeeping operations.

To provide service and information to hotel guest and outside callers.

To check and endorse on master key control chart.

To contact suppliers for any repairs on operating equipment.

COMMERCIAL RESPONSIBILITIES

By the way she presents herself both on the telephone and in person she plays an important role in creating an excellent image of the Hotel.

HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES

Sees that employee complaints and needs are passed to Housekeeping Manager.

Act as a screen to the Executive Housekeeper in view of clients and subordinates.

Have a good relationship with all colleagues.

Be understanding, supportive, encouraging and helpful to all.

RELATIONS

Reports directly to the Executive Housekeeper.

REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSION

Perform other related duties and special projects as required by the Executive Housekeeper both within and outside the hotel.

Quyền lợi được hưởng

- 05 working days or 40 hrs per week / Làm việc 05 ngày hoặc 40 giờ một tuần.

- Social - Health Insurance per labor law / Bảo Hiểm Xã hội - Bảo hiểm Y Tế

- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )

Phụ cấp Tiền khai trương Khách sạn.

- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )

Bữa ăn theo ca ( 03 bữa mỗi ngày nếu ở tại nhà nhân viên )

- Uniform / Đồng phục

- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.

Chỗ ở miễn phí tại khu nhà nhân viên đẹp, hiện đại và thoải mái.

- Can enjoy Fitness facilities at staff  house daily

Có thể sử dụng trang thiết bị phòng tập gym tại Khu nhà nhân viên hàng ngày.

- Telephone allowance ( depend on positions)

- Phụ cấp điện thoại ( tùy vị trí )

- On board Travel expense support / Hỗ trợ chi phí di chuyển khi nhận việc

- Employee of the Month / Quarter / Year Award / Nhân viên xuất sắc Tháng/ Quý/ Năm

- Birthday Celebration / Kỷ niệm sinh nhật

- Year end Bonus, KPI Bonus / Thưởng Cuối năm / Thưởng KPI

- Year End Party / Tiệc Nhân viên cuối năm

- International working environment with many Expatriates

Môi trường làm việc quốc tế với nhiều Quản lý người nước ngoài.

- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.

Tham dự học các khóa tiếng Anh miễn phí để nâng cao kỹ năng giao tiếp.

- Special discount with Accor property after 06 months of employment

- Chiết khấu đặc biệt với các KS của tập đoàn Accor sau 06 tháng làm việc

- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.

- Những cơ hội tuyệt vời để phát triển nghề nghiệp với Tập đoàn Accor vì Tập đoàn hiện đứng đầu ở Châu Á và Việt Nam về số lượng Khách sạn Tập đoàn quản lý.

At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries

-Hiện tại Tập đoàn Accor quản lý khoảng 4300 Khách sạn tại 100 quốc gia và lãnh thổ

In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.

Tại Việt Nam, Tập đoàn Accor hiện quản lý 25 Khách sạn và Tập đoàn sẽ khai trương thêm 10 Khách sạn vào năm 2019.

ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE

ACCORHOTELS CỨ 33 GIỜ SẼ KHAI TRƯƠNG MỘT KHÁCH SẠN TRÊN THẾ GIỚI

Yêu cầu công việc

- Graduated in Vocational School / College / University and/or with similar working experience in 04 -05 star Hotel/Resorts.

- Working English communication, Vietnamese native speaking.

- Computer skills, understanding Opera system is an advantage.

- Organization, Interpersonal Skills.

- Excellent in service mind oriented.

Yêu cầu hồ sơ

Contact person / Liên hệ: Ms. Ngọc - Gửi email

Please send your resume in English / Vietnamese.

Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.

Housekeeping Order taker/Nhân viên tiếp nhận yêu cầu Bộ phần Buồng

Chức danh Ngày kết thúc Mức lương
Room Attendant (Nhân viên buồng phòng) 30/10/2020 Thỏa thuận
Laundry Attendant 31/10/2020 Thỏa thuận
Room Attendant - Nhân Viên Buồng Phòng 31/10/2020 Thỏa thuận
Nhân viên giặt là 30/11/2020 Thỏa thuận
Nhân viên buồng phòng 30/11/2020 Thỏa thuận
Nhân viên làm phòng 30/12/2020 Thỏa thuận
Butler 30/11/2020 Thỏa thuận
Laundry Runner 30/11/2020 Thỏa thuận
Laundry Specialist 30/11/2020 Thỏa thuận
Uniform Attendant 30/11/2020 Thỏa thuận
Housekeeping Runner 30/11/2020 Thỏa thuận

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá