Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
21424 1

MICE Sales Manager (Phu Quoc based)

  • Hạn nộp: 29/07/2020
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
02/10/2020 09:25

Mô tả công việc

Report to DOS & DOSM

GENERAL MISSION

• To actively sell and provide banquet product ensuring that space is utilized to its best advantage and to maximize departmental profit.

• To ensure the smooth running of the banquet service, setting performance standards for guest services.

RESPONSIBILITIES AND MEANS

• The MICE Sale Manager performs his/her function within the framework defined by the DFB, the hotel’s Policies & Procedures and following the country’s laws and regulations.

• He/She will ensure the maximization of sales of the banquet function rooms and will see to it that banquet functions (including outside catering) be carried out punctually in order to fulfill both quests expectations and departmental objectives in terms of profitability.

ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES

• To maintain an efficient MICE sales filling system following company guidelines.

• To prepare the monthly reports to the DFB following company guidelines.

• To maintain all records and forms as prescribed by the local, hotel and management policies.

• To write and update the Departmental Operations Manual.

• To follow operating standards on the use of the computer.

• To provide the DFB and Purchasing Manager with detailed product and purchase specifications for all items needed in the outlet.

Financial responsibilities:

• To ensure that department’s operations budget is adhere to and that all costs are strictly controlled.

• To assist the DFB with the preparation of the annual operating budget.

• To manage the outlet as a separate profit center assuming responsibilities for all revenues and expenses.

• To maximize employees productivity through efficient scheduling and training in order to keep the payroll cost at its minimum.

TECHNICAL RESPONSIBILITIES

General:

• To ensure that all operating standards comply with company and Hotel Policies & Procedures and minimum standards.

Guest Service:

• To assist the Banquet Operation in establishing guest service standards ensuring that they meet the needs of the market.

• To supervise the employees within Banquet outlet ensuring that correct standards and methods of service are maintained.

• To ensure that all guests are treated with courtesy and handled efficiently.

Product:

• To develop or modify the product to meet the market needs whenever possible.

COMMERCIAL RESPONSIBILITIES

• To identify market needs and trends

• To monitor and analyze the menus and products of the competition.

• To implement an effective sales plan and promotional activities for the department.

• To define an effective selling approach in coordination with DOSM to be used by the sales account executives.

• To develop menus, theme parties, coffee breaks and meeting set up with the DFB, Executive Chef which meet the needs of the market.

• To develop a banquet merchandising folder and other promotional materials to be used as effective sales tools.

• To assist the DOSM and DFB in implementing an effective sales plan and promotional activities for the department.

Other duties as assigned by supervision managers.

Quyền lợi được hưởng

- 05 working days or 40 hrs per week / Làm việc 05 ngày hoặc 40 giờ một tuần.

- Social - Health Insurance per labor law / Bảo Hiểm Xã hội - Bảo hiểm Y Tế

- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )

Phụ cấp Tiền khai trương Khách sạn.

- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )

Bữa ăn theo ca ( 03 bữa mỗi ngày nếu ở tại nhà nhân viên )

- Uniform / Đồng phục

- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.

Chỗ ở miễn phí tại khu nhà nhân viên đẹp, hiện đại và thoải mái.

- Can enjoy Fitness facilities at staffhouse daily

Có thể sử dụng trang thiết bị phòng tập gym tại Khu nhà nhân viên hàng ngày.

- Telephone allowance ( depend on positions)

- Phụ cấp điện thoại ( tùy vị trí )

- On board Travel expense support / Hỗ trợ chi phí di chuyển khi nhận việc

- Employee of the Month / Quarter / Year Award / Nhân viên xuất sắc Tháng/ Quý/ Năm

- Birthday Celebration / Kỷ niệm sinh nhật

- Year end Bonus, KPI Bonus / Thưởng Cuối năm / Thưởng KPI

- Year End Party / Tiệc Nhân viên cuối năm

- International working environment with many Expatriates

Môi trường làm việc quốc tế với nhiều Quản lý người nước ngoài.

- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.

Tham dự học các khóa tiếng Anh miễn phí để nâng cao kỹ năng giao tiếp.

- Special discount with Accor property after 06 months of employment

- Chiết khấu đặc biệt với các KS của tập đoàn Accor sau 06 tháng làm việc

- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.

- Những cơ hội tuyệt vời để phát triển nghề nghiệp với Tập đoàn Accor vì Tập đoàn hiện đứng đầu ở Châu Á và Việt Nam về số lượng Khách sạn Tập đoàn quản lý.

At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries

- Hiện tại Tập đoàn Accor quản lý khoảng 4300 Khách sạn tại 100 quốc gia và lãnh thổ

In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.

Tại Việt Nam, Tập đoàn Accor hiện quản lý 25 Khách sạn và Tập đoàn sẽ khai trương thêm 10 Khách sạn vào năm 2019.

ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE

ACCORHOTELS CỨ 33 GIỜ SẼ KHAI TRƯƠNG MỘT KHÁCH SẠN TRÊN THẾ GIỚI

Yêu cầu công việc

- Graduated from College/University in Sales & Marketing, Hotel Management, Business administration or related field preferred.

- At least 2-3 years of relevant experiences or an equivalent combination of education and work-related experiences, preferably experience in international 4-5 star hotel/resort.

- Languages: English and other languages would be a plus.

- Power Point; TARS;Opéra

Assistant MICE Sales Manager with good background could be considered to interview

Yêu cầu hồ sơ

Contact person / Liên hệ: Ms. Ngọc - Tin đã hết hạn

Please send your resume in English / Vietnamese.

Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Tổ 6. Xóm Bàn Quy, Ấp Đường Bào, Xã Dương Tơ, Huyện Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang, Việt Nam
  • https://www.facebook.com/pullmanphuquoccareer
  • Pullman Phu Quoc Beach Resort scheduled to open on Quarter 3 - 2020, Pullman Phu Quoc is an up-scale tropical resort located in Phu Quoc island fringed with white-sand beaches and with large tracts still cloaked in dense, tropical jungle. With 332 well-appointed spacious guest rooms and villas, plus an array of leisure activities, an All Day Dining, a Mad Cow Wine & Grill restaurant, bars for entertainment and business, a luxury spa and extensive conference and banqueting facilities, the hotel provides the perfect tropical getaway on Vietnam's stunning coast.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu