Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
21424 1

Reservation Manager/Quản lý đặt phòng

  • Hạn nộp: 30/09/2020
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
29/06/2020 18:36

Mô tả công việc

GENERAL MISSION

- To assist Management in increasing the Hotel’s profitability.

- To supervise staff within the section.

RESPONSIBILITIES AND MEANS

- Having a positive attitude towards work, be self-disciplined and self-motivated, set a good working example for all sub-ordinates.

- Responsible for the daily organization of the section.

- Ensure efficient handling of all reservations.

ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES

Be concerned with staff discipline and staff performance and help to develop skills for all staff within the section.

Conduct training for all staff

TECHNICAL RESPONSIBILITIES

- Contribute to overall operational efficiency by performing relevant duties as assigned.

- Use your supervision skills effectively to encourage and motivate staff.

- Monitor guest service personnel constantly, ensuring that at all times maximum guest satisfaction is being achieved through guest recognition and prompt cordial attention.

- Establish good public relations with all guests.

- Provide guests with the most accurate and up to date information at all times.

- Follow-up “no-show” list and group wash-down daily.

- To prepare timetable planning and schedule days off for all Reservations staff.

- Supervise the confirmation of Hotel Reservations via letter/telex/fax within 24 hours of receipt.

- To check arrival lists, special filling arrangements, meal plan codes follow-up report and update correct input of origin, rates and special arrangement, VIP etc daily.

- To supervise filing of all correspondence daily according to date/month/year.

- Co-ordinate all reservations input.

- To give current update on reservation trends and forecasts for current and future dates.

- Knowledge of detailed procedures in handling room booking.

- To report regularly on happenings of the section in the morning briefing at ….

- Supervise all advance deposit and co-ordinate with the Accounts Dept. as per policies and procedures.

- Supervise provisions for commission.

COMMERCIAL RESPONSIBILITIES

- Provide services and information to guests that is the most accurate and up to date possible, and is delivered to the guest in the most meaningful way.

- Maintain a very good reputation for the Hotel and assist to increase the overall profitability of the Hotel.

HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES

- Be understanding and supportive, encouraging and helpful to all sub-ordinates.

- Have a good working relationship with all colleagues and employees of the Hotel.

RELATIONS

- Reports directly to the Director of Sales & Marketing.

- Assist in maintaining a close working relationship with all Departments of the Hotel, especially Sales & Front Office.

REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSION

- To be flexible and willing when asked to fill in any areas where needed to help in an emergency or difficult circumstances as assigned or required by Management.

- To be ready and responsible to perform any other duties as designated or required by Management from time to time.

Quyền lợi được hưởng

- 05 working days or 40 hrs per week / Làm việc 05 ngày hoặc 40 giờ một tuần.

- Social - Health Insurance per labor law / Bảo Hiểm Xã hội - Bảo hiểm Y Tế

- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )

Phụ cấp Tiền khai trương Khách sạn.

- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )

Bữa ăn theo ca ( 03 bữa mỗi ngày nếu ở tại nhà nhân viên )

- Uniform / Đồng phục

- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.

Chỗ ở miễn phí tại khu nhà nhân viên đẹp, hiện đại và thoải mái.

- Can enjoy Fitness facilities at staffhouse daily

Có thể sử dụng trang thiết bị phòng tập gym tại Khu nhà nhân viên hàng ngày.

- Telephone allowance ( depend on positions)

- Phụ cấp điện thoại ( tùy vị trí )

- On board Travel expense support / Hỗ trợ chi phí di chuyển khi nhận việc

- Employee of the Month / Quarter / Year Award / Nhân viên xuất sắc Tháng/ Quý/ Năm

- Birthday Celebration / Kỷ niệm sinh nhật

- Year end Bonus, KPI Bonus / Thưởng Cuối năm / Thưởng KPI

- Year End Party / Tiệc Nhân viên cuối năm

- International working environment with many Expatriates

Môi trường làm việc quốc tế với nhiều Quản lý người nước ngoài.

- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.

Tham dự học các khóa tiếng Anh miễn phí để nâng cao kỹ năng giao tiếp.

- Special discount with Accor property after 06 months of employment

- Chiết khấu đặc biệt với các KS của tập đoàn Accor sau 06 tháng làm việc

- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.

- Những cơ hội tuyệt vời để phát triển nghề nghiệp với Tập đoàn Accor vì Tập đoàn hiện đứng đầu ở Châu Á và Việt Nam về số lượng Khách sạn Tập đoàn quản lý.

At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries

- Hiện tại Tập đoàn Accor quản lý khoảng 4300 Khách sạn tại 100 quốc gia và lãnh thổ

In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.

Tại Việt Nam, Tập đoàn Accor hiện quản lý 25 Khách sạn và Tập đoàn sẽ khai trương thêm 10 Khách sạn vào năm 2019.

ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE

ACCORHOTELS CỨ 33 GIỜ SẼ KHAI TRƯƠNG MỘT KHÁCH SẠN TRÊN THẾ GIỚI

Yêu cầu công việc

- Graduated from College/University in Sales & Marketing, Hotel Management, Business administration or related field preferred.

- At least 2-3 years of relevant experiences or an equivalent combination of education and work-related experiences, preferably experience in international 4-5 star hotel/resort.

- Fluent English

- MS Office; Opera system knowledge & skills would be a plus

Yêu cầu hồ sơ

Contact person / Liên hệ: Ms. Ngọc - Tin đã hết hạn

Please send your resume in English / Vietnamese.

Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Tổ 6. Xóm Bàn Quy, Ấp Đường Bào, Xã Dương Tơ, Huyện Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang, Việt Nam
  • https://www.facebook.com/pullmanphuquoccareer
  • Pullman Phu Quoc Beach Resort scheduled to open on Quarter 3 - 2020, Pullman Phu Quoc is an up-scale tropical resort located in Phu Quoc island fringed with white-sand beaches and with large tracts still cloaked in dense, tropical jungle. With 332 well-appointed spacious guest rooms and villas, plus an array of leisure activities, an All Day Dining, a Mad Cow Wine & Grill restaurant, bars for entertainment and business, a luxury spa and extensive conference and banqueting facilities, the hotel provides the perfect tropical getaway on Vietnam's stunning coast.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu