Guest Experience Supervisor/Giám sát trải nghiệm khách hàng

Pullman Phu Quoc Beach Resort

Quy mô :

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

OVERALL ROLE

• Works cross-departmentally with all departments.

• Has a perfect understanding and clear vision of the brand's guest promise, is exemplary in their manner and behaviour.

• Support Guest Experience Manager in leading assigned projects.

• Is the guests' voice within the hotel; centralises, analyses and processes all available information concerning guests' perceptions of the services and products provided by the hotel.

• Is responsible for implementing the Pullman Guest Experience Program (PGEP) throughout the hotel.

• Coordinates and manages the PGEP concerning the continuous improvement process and project.

• Provides necessary explanations and training for the hotel's heads of department in the use of the associated working methods and tools. Supports the heads of department in establishing a continuous improvement process and in introducing any necessary changes in working methods.

• In collaboration with the heads of department, develops processes and defines or adjusts operational actions enabling the hotel to deliver a product and service that matches the guest promise as closely as possible.

MAIN RESPONSIBILITIES

• Has regular and close contact with hotel guests. Participates meetings with guests to collect feedbacks and ideas.

• Makes recommendations and propositions to the managers.

• Ensures that the PGEP tools (modules on standards implementation, internal surveys, audits, social media) are deployed, used and understood.

• Maintains the accuracy and consistency of data and information within the PGEP tools.

• Responds to guest comments and monitors correspondence with the guest.

Quyền lợi được hưởng

- 05 working days or 40 hrs per week / Làm việc 05 ngày hoặc 40 giờ một tuần.

- Social - Health Insurance per labor law / Bảo Hiểm Xã hội - Bảo hiểm Y Tế

- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )

Phụ cấp Tiền khai trương Khách sạn.

- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )

Bữa ăn theo ca ( 03 bữa mỗi ngày nếu ở tại nhà nhân viên )

- Uniform / Đồng phục

- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.

Chỗ ở miễn phí tại khu nhà nhân viên đẹp, hiện đại và thoải mái.

- Can enjoy Fitness facilities at staffhouse daily

Có thể sử dụng trang thiết bị phòng tập gym tại Khu nhà nhân viên hàng ngày.

- Telephone allowance ( depend on positions)

- Phụ cấp điện thoại ( tùy vị trí )

- On board Travel expense support / Hỗ trợ chi phí di chuyển khi nhận việc

- Employee of the Month / Quarter / Year Award / Nhân viên xuất sắc Tháng/ Quý/ Năm

- Birthday Celebration / Kỷ niệm sinh nhật

- Year end Bonus, KPI Bonus / Thưởng Cuối năm / Thưởng KPI

- Year End Party / Tiệc Nhân viên cuối năm

- International working environment with many Expatriates

Môi trường làm việc quốc tế với nhiều Quản lý người nước ngoài.

- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.

Tham dự học các khóa tiếng Anh miễn phí để nâng cao kỹ năng giao tiếp.

- Special discount with Accor property after 06 months of employment

- Chiết khấu đặc biệt với các KS của tập đoàn Accor sau 06 tháng làm việc

- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.

- Những cơ hội tuyệt vời để phát triển nghề nghiệp với Tập đoàn Accor vì Tập đoàn hiện đứng đầu ở Châu Á và Việt Nam về số lượng Khách sạn Tập đoàn quản lý.

At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries

-Hiện tại Tập đoàn Accor quản lý khoảng 4300 Khách sạn tại 100 quốc gia và lãnh thổ

In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.

Tại Việt Nam, Tập đoàn Accor hiện quản lý 25 Khách sạn và Tập đoàn sẽ khai trương thêm 10 Khách sạn vào năm 2019.

ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE

ACCORHOTELS CỨ 33 GIỜ SẼ KHAI TRƯƠNG MỘT KHÁCH SẠN TRÊN THẾ GIỚI

Yêu cầu công việc

• 2-3 years similar experience preferably in the international hotels/resorts.

• Graduated from Vocational/College/University in hospitality or related major.

• Knowledge of quality certification processes.

• Fluent in English and the national language, 3rd language is a plus.

• Excellent customer service oriented mind

Yêu cầu hồ sơ

Contact person / Liên hệ: Ms. Ngọc - Gửi email

Please send your resume in English / Vietnamese.

Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.

Guest Experience Supervisor/Giám sát trải nghiệm khách hàng

Chức danh Ngày kết thúc Mức lương
Guest Service Centre Agent/ Operator/ Nhân Viên Tổng Đài 30/11/2020 Thỏa thuận
Duty Manager / Quản Lý Tiền Sảnh/ Nữ 14/11/2020 20 - 30 triệu
Guest Service Supervisor / Giám Sát Lễ Tân ( Nữ ) 14/11/2020 Thỏa thuận
Receptionist / Lễ Tân Tiền Sảnh ( Nam ) 14/11/2020 Thỏa thuận
Lễ tân 30/11/2020 Thỏa thuận
Reservations Agent 30/11/2020 Thỏa thuận
Receptionist 30/11/2020 Thỏa thuận
Concierge 30/11/2020 Thỏa thuận
Regent Experience Agent 30/11/2020 Thỏa thuận
Nhân Viên lễ tân làm việc tại Phú Quốc 31/10/2020 Thỏa thuận
Guest Service Agent (Condotel) 28/04/2020 Thỏa thuận

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá