Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
12480 1

Duty Manager

  • Hạn nộp: 20/08/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Ngũ Hành Sơn - Đà Nẵng
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
N/A
Cập nhật
03/08/2023 13:02

Mô tả công việc

1. The main task of Duty Manager is to assist Front Office Manager/ AFOM in the smooth running of the front desk and lobby operation and to represent management in absence . Priority has always to be given to guest request and / or complaints.

2. Duties are divided into:

• Weekday – day duty

• Weekday – Evening duty

• Night Duty

• Weekend and Public Holiday Duty

3. Duty Manager has to be thoroughly familiar with the hotel policy and procedures, “Knowing Your Product” booklet, Fire & Emergency Manual and Employee handbook.

4. To be acknowledgeable with all front office functions (refer to Standard Service procedure)

5. In absence of Front Office Manager/ AFOM or Management special authority will be given to Duty Manager (refer to Policy and Procedure)

5. To be fully aware of in-house activities, function, VIP arrivals, group, etc.

6. To be familiar with all loyalty and frequent flyer programs, benefits and procedures especially.

7. Priority has always to be given to the Guest Hot Line with proper follow up and log book record.

8. Other tasks assigned.

Quyền lợi được hưởng

- Attractive salary + SVC + Incentives of upselling and guest comments; 

- Professional and friendly working environment;

- Service charge during 02 months of probation;

- Full social insurance after 02 months of probation.

 

Yêu cầu công việc

- Outgoing and people oriented; Commitment to professional values; Sense of humour; Customer oriented; Accept to work night shift.

- Special attention to be given to VIP guests, To attain and follow up on any Guest complaints, Corrective actions to be taken immediately to prevent future recurrence of any guest complaints, Guest suggestions have to be listened to and brought to the Executive Housekeeper’s attention.

Yêu cầu hồ sơ

.- Nộp hồ sơ online qua Hoteljob.vn/ to Tin đã hết hạn
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 19 Trường Sa, phường Hòa Hải, quận Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng, Việt Nam
  • https://melia.com
  • Meliá Danang Beach Resort, the beautiful hotel in a contemporary design managed by Meliá Hotels International, is overlooking the famous beach of Non Nuoc. Join Meliá Danang Beach Resort - Join a team who always represents the passion for service!

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu