Assitant GS Manager
- Hạn nộp: 30/12/2019
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận 1 - TP HCM
Giờ hành chính
Quản lý, điều hành
19/12/2019 10:22
Mô tả công việc
1. Supervise and monitor all guest service operations.
Giám sát các công việc của bộ phận Dịch vụ Khách hàng
2. To ensure the efficiency of all the staff under supervision
Đảm bảo nhân viên làm việc có hiệu quả dưới sự giám sát
3. Responsible in the setting up of the Assistant Guest Service Manager’s Log Book, follow –up Book and Diary and to report all unusual events to the Residence Manager.
Chịu trách nhiệm lập sổ trực ban của bộ phận, theo dõi và báo cáo các bất thường với Quản lý Điều hành
4. To ensure there is close co-ordination with all sections of the Guest Service and all departments of the company.
Phối hợp chặt chẽ với các khâu trong bộ phận và các bộ phận khác trong công ty
5. Responsible in the handling of the Emergency Key card and the Master Key card
Chịu trách nhiệm quản lý chìa khóa từ vạn năng
6. To carry out all emergency procedures and to co-ordinate closely with the Security Department.
Thực hiện các quy định khẩn cấp và phối hợp chặt với bộ phận Bảo vệ
7. To improve on guest service standards
Cải thiện các tiêu chuẩn phục vụ khách
8. Responsible for the arrival and departure arrangement and handling of all long staying and VIP guests.
Chịu trách nhiệm sắp xếp các cuộc đón tiếp và tiển đưa khách dài hạn và khách VIP
9. To monitor closely guest’s room folio high balance daily to prevent losses by the company.
Theo dõi chặt sổ sách hàng ngày liên quan đến khách để tránh thất thoát
10. Responsible for maintaining a Guest Service Safe Deposit Box.
Chịu trách nhiệm bảo quản két sắt của bộ phận Dịch vụ Khách hàng
11. To maintain strict control on the operations of the computer systems and peripherals.
Duy trì chế độ kiểm tra chặt việc sử dụng hệ thống máy vi tính và các ngoai vi
12. On-job-training or/and organize monthly training for staff on specific areas need to be improved.
Tổ chức huấn luyện hàng tháng cho nhân viên về các khâu đặc trưng cần phải cải thiện
13. To perform any other duties as required by the Management.
Thực hiện các nhiệm vụ khác theo yêu cầu của Ban Quản lý
14. The employee must be in line with ISO 14000.
Nhân viên phải chấp hành ISO 14000
Quyền lợi được hưởng
- Monthly service charge
- Meal allowance
- PVI Health care (company paid all the cost)
- 13th salary, KPI bonus
- Participating job training , skill training and company staff activities.
- Full Insurance policy per current labor law.
- Other benefits per Vietnam labor law.
Yêu cầu công việc
1. Qualifications:
Degree in hotel management
Trình độ về quản lý khách sạn
2. Experience:
At least 5 years relevant experience in the hospitality industry (with 3 years in managerial position).
Có ít nhất 5 năm kinh nghiệm làm trong ngành dịch vụ (3 năm làm việc với chức danh quản lý)
3. Competencies:
- Must be PC knowledgeable as well as Protel.
Thạo chương trình vi tính và Protel
- Possess Public Relations, negotiation, and presentation skills
Có kỷ năng quan hệ công chúng, thương lượng và trình bày
- Must be customer oriented and able to train, instruct and lead a Guest Service team
Chuyên về khách hàng và có khả năng đào tạo, chỉ đạo và hướng dẫn đội Dịch vụ Khách hàng
4. Personal attributes:
- Possess good communication and human relation skills
Kỷ năng giao tiếp và quan hệ tốt
- Pleasant personality and service oriented attitude
Vui vẻ và tư cách phục vụ có định hướng
- Able to work well under pressure and possess problem solving skills
Làm việc được dưới sức ép và kỷ năng giải quyết sự việc
Yêu cầu hồ sơ
Please apply your resume in English for this position.
Email : Tin đã hết hạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- 8A Nguyễn BỈnh Khiêm, Q1 hoặc 21-23 Nguyễn Thị Minh Khai, Q1, HCM
ASCOTT – the HOME of a GREAT Career Ascott is the world’s largest international serviced residence owner and operator, with headquarters in Singapore. We manage three awarding wining brands – Ascott, Citadines and Somerset, across Asia Pacific, Europe and the Gulf region, with each brand catering to the distinct needs of our residents. We promise to create a home away from home for our residents by delivering LIFE. We offer useful Local knowledge to each Individual and make them Feel at home during their stay with us, what make us different is to Exceed their expectation as well. The Ascott family comprises about 6,000 employees from more than 70 nationalities. Tapping on our diverse backgrounds, we encourage the sharing of ideas and feedback, so that we can constantly learn from one another and strive to make things better.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân Sự