Group Laundry Manager
- Hạn nộp: 22/05/2019
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Cầu Giấy - Hà Nội
Giờ hành chính
Quản lý, điều hành
18/04/2019 11:41
Mô tả công việc
2. Duties and Responsibilities of a laundry manager including:
• Arriving at work on time in the uniform provided, ensuring a neat and tidy appearance, according to the employee handbook.
• Developing and putting into operation the current system and technical advancement in the field of Laundry operations.
• Formulating washing formula for stained loads.
• Ensuring the washing of linen and uniform as per standard.
• Maintenance and upkeep of all laundry equipment.
• Coordinating with the Engineering Department about their routine maintenance of the equipment.
• Preparing Annual Laundry Budget.
• Develop new methods for increasing laundry efficiency.
• Coordinate with the maintenance team for outstanding repairs of machinery.
• Overall controlling and supervision of the Department.
• Training and coordination with supporting Departments.
• Record and monitor laundry cost.
• Make reports and recommendations when required.
• Oversee the laundry equipment preventive maintenance program.
• Approve distribution of linen to guestrooms and food and beverage department areas.
• Direct all Laundry staff. • Approve the Laundry staff duty roster.
• Organizing training for the staff. • Hire and train new laundry staffs.
• Experience in team management.
• Should be familiar with computers and hotel applications.
• Plan and judge for uniform replacement.
• To ensure the uniform room inspects all uniforms daily for replacement and damage.
• Provide other duties and services as assigned by the Executive housekeeper.
• Conduct weekly departmental meetings with supervisors.
• Performing all jobs in an efficient manner to achieve a productivity level of merit.
• Attending training sessions and meeting as required.
• Performing other duties as requested by the management.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package in an international environment.
- Discount schemes and the chance to work with a great team of people.
- Do you love working and developing your career in an international hospitality industry? If you love dealing with people, bringing new ideas to the enthusiastic and dynamic team, care and passion about your job – we would like to have you in our professional team.
Yêu cầu công việc
- Minimum 3 years in a similar position in 5 star hotel/ resort
- Outstanding leadership, organizational and training skills
- Experienced in resort opening
- Good at English
- Strong personality with great communication skill
Yêu cầu hồ sơ
- Please kindly submit your CV in English to email: truyenlt@ flc.vn
- Other documents to be submitted upon the successful interview
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: Trên 5.000
- FLC Landmark Tower, Ngõ 5 Đường Lê Đức Thọ, Mỹ Đình 2, Nam Từ Liêm, Hà Nội, Việt Nam
- https://flchotelsresorts.com/
FLC Hotels & Resorts sở hữu chuỗi quần thể nghỉ dưỡng và giải trí cao cấp tại các điểm đến hấp dẫn nhất Việt Nam với 5 quần thể đã đi vào hoạt động và 3 quần thể đang trong giai đoạn hoàn thiện. FLC Hotels & Resorts cung cấp hơn 10 nghìn phòng nghỉ cho thị trường du lịch Việt Nam, đi cùng với đó là hệ tiện ích giải trí đa dạng bao gồm các nhà hàng và bar, bể bơi nước mặn và bể bơi vô cực, chuỗi spa chăm sóc sức khỏe, sở thú hay các sân golf đẳng cấp quốc tế… để đáp ứng nhu cầu du lịch của hàng triệu khách hàng trong nước và quốc tế. Với ưu thế về vị trí độc tôn, FLC Hotels & Resorts mang tới định nghĩa mới về kỳ nghỉ “tất cả trong một” với chuỗi quần thể nghỉ dưỡng bốn mùa trải dài khắp Việt Nam. Mỗi khu nghỉ dưỡng và khách sạn thuộc chuỗi FLC Hotels & Resorts đều là sự kết hợp của không gian thư giãn đích thực, hệ thống tiện ích nghỉ dưỡng và hội họp tối ưu, và dịch vụ chu đáo xuất phát từ trái tim để khách hàng tận hưởng kỳ nghỉ đúng nghĩa theo cách của mình.
Thông tin liên hệ
- Ms. Xuan - Human Resources Business Partner