Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
10558 1

SUPERVISOR PUBLIC ATTENDANT

  • Hạn nộp: 28/09/2019
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Làm theo ca
Cập nhật
23/11/2020 10:54

Mô tả công việc

Job Summary – (Role Summary)
Tóm tắt công việc


• Public Area Supervisor is responsible for the cleanliness of hotels public areas including hotel exteriors. He or She also need to train and inspect the performance of assigned public area attendants ensuring that all procedures are completed as per the hotel's operating standards.

• In charge and supervises cleaning activity of areas including lobby, restaurants, lounges, SPA, executive offices, pool area, public wash rooms, garden areas, corridors, pathway, banquets, perimeter of hotel, heart of the house corridors, locker rooms, staircases etc.

Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
Yêu cầu và trách nhiệm công viêc:


• Supervise the day to day cleaning of hotel public areas.

• Perform routine inspections of all public areas, service areas, and storerooms.

• Schedule and supervise deep cleaning and any other projects.

• Supervise and coordinate pest control, flowers, plants and periodical deep cleaning operations on all area of responsibility.

• Maintain complete knowledge of correct maintenance and use of equipment.

• Anticipate guest's needs, respond promptly and acknowledge all guests, however busy and according to time of day.

• Monitor and maintain cleanliness, sanitation and organization of assigned work areas.

• Assign duties and coordinate breaks for assigned staff.

• Ensure that assigned staff have reported to work, and also document any late or absent employees.

• Prepare and distribute assignment work sheets to assigned staff and review priorities.

• Assist where necessary to ensure optimum service to guests.

• Clean public areas in emergency situations.

• Efficiently manage stock control and the maintenance of all equipment.

• Issue supplies/goods to staff at beginning of shift in order to control inventory.

• Report all maintenance defects and follow up with Engineering.

• Complete work orders forms for equipment maintenance or repairs and submit to Housekeeping desk control.

• Report all lost and found articles immediately to the desk coordinator.

• Responsible to Check staff grooming and hygiene.

• Complete all paperwork and closing duties before leaving.

• Review status of assignments and hand over any follow-up action with on-coming supervisor.

• Informs Management about any damage, theft or loss to hotel property.

• Answer inquires to maintain controls and ensure guest satisfaction.

• Manage and train Public Area Attendants and other team members to ensure their performance meets the standards required.

• Provide feedback on staff performance and Report disciplinary problems to Executive Housekeeper.

• Perform any other duties assigned by the housekeeper.


2. ACCOUNTABILITY/ TRÁCH NHIỆM CÔNG VIỆC
Number of employees supervised – Số lượng nhân viên quản lí:
Direct Public Area Attendant


Key Metrics – Chỉ số đo lường
• Guest Satisfaction
• Employee Satisfaction

Decision Making Responsibilities (Decision Rights) –
Chịu trách nhiệm trong thẩm quyền quyết định

• Within the authority as assigned



Quyền lợi được hưởng

- Lương tháng 13
- Phí dịch vụ hàng tháng
- Bảo hiểm xã hội, y tế, thất nghiệp
- Thưởng hàng quý
- Thưởng cuối năm

Yêu cầu công việc

3. REQUIRED QUALIFICATIONS/ TRÌNH ĐỘ CHUYÊN MÔN

Required Skills – Kỹ năng yêu cầu

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
• Strong Leadership skills in managing teams

Qualifications –Bằng cấp

• High School or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience – Kinh nghiệm

• 2 years experience preferably in a hotel of similar size and complexity and including supervisory experience.
• Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation




Yêu cầu hồ sơ

*Hồ sơ gồm: Đơn xin việc, Sơ yếu lý lịch, CMND, 2 ảnh 3x4. hộ khẩu hoặc KT3, giấy khai sinh bản sao, Các bằng cấp có liên quan.
- Bản CV ứng viên ghi rõ quá trình làm việc trước đó.
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 500 - 999
  • 159-163 Thùy Vân, phường Thắng Tam, Tp. Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
  • Tập đoàn đa ngành sở hữu bởi tư nhân, với các lĩnh vực đầu tư chủ yếu là khách sạn, văn phòng, căn hộ cho thuê, trung tâm thương mại, nhà hàng và tiệc, kinh doanh thương mại,… Tập đoàn đa ngành sở hữu bởi tư nhân, với các lĩnh vực đầu tư chủ yếu là khách sạn, văn phòng, căn hộ cho thuê, trung tâm thương mại, nhà hàng và tiệc, kinh doanh thương mại,… Ngoài ra còn có Nhà hàng hải sản Lasirena The Imperial Garden Lounge, The IMPERIAL Business Centre Cung cấp dịch vụ văn phòng tiêu chuẩn 5* với mô hình Dịch vụ trọn gói tại Tòa nhà Petro Việt Nam, 1-5 Lê Duẩn, Q1.TP.HCM.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu