Revenue Manager
- Hạn nộp: 31/05/2019
- Mức lương: 20 - 30 triệu
Thông tin cơ bản
1
Quận Ngũ Hành Sơn - Đà Nẵng
Giờ hành chính
Resort/ Khu Du lịch
Quản lý, điều hành
21/10/2022 11:33
Mô tả công việc
- Lead the budget process for the top line room revenue numbers and develop future pricing and contracting strategies.
- Maximize overall hotel revenues and drive market share for hotel, through development and implementation of effective inventory and pricing strategies based on future demand forecasts, current trends and historical data.
- Produce accurate day by day forecast on weekly and monthly basis according to Marriott guidelines.
- Lead the property's weekly strategy meeting and participate in the sales business review meeting. Clearly communicate strategic vision and objectives to hotel team on how to drive revenues and improve performance. Continually update hotel team on the current selling strategies and forecasted performance.
- Responsible for effective implementation and compliance with all Marriott revenue management and general Standards, Policies & Procedures including but not limited to Rate Plans, Rate Categories, Market Segment set up, Yieldablity and inventory classification.
- Effectively utilise the all of RM tools, including ISAC/ROS, GO and Valhalla to execute selling strategies. Lead implementation and utilization plans of future RM tools. - Understand the competitors pricing strategies and the impact of these strategies on the property performance.
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Key requirements:
Education:
- Degree in Financial Management, Hotel Management or Sales and Marketing Studies
Working experience and Skills & Abilities (including language ability):
- Fluent in Vietnamese and English Language
- Must have analytical and Numerate skills.
- Good negotiation skills. - Must have excellent leadership capability and customer relation skills.
- Minimum of two years in management or supervisory position responsible for the on-going operation of Reservation/Systems, OTA Web sites and connectivity to all systems.
- Previous hospitality experience, knowledge of central reservations systems, networking, additional Sales certifications. - Understanding of the hospitality business and the interrelationship with OTA Digital systems application of Information Technology; familiarity with hospitality technology applications a must.
Yêu cầu hồ sơ
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Trường Sa, Hoa Hai, Ngũ Hành Sơn District, Da Nang, Vietnam
Sheraton Grand Danang Resort & Convention Center, một thương hiệu của Marriott International, là khu nghỉ dưỡng 5 sao sang trọng theo tiêu chuẩn quốc tế hoàn toàn mới tại thành phố Đà Nẵng. Khu nghỉ dưỡng tọa lạc trên bãi biển Non Nước - Đà Nẵng thanh bình với bờ cát trắng lung linh trải dài với 17.3 hec-ta cảnh quan thiên nhiên nhiệt đới, mang đến sự hài hòa cân đối trong tổng thể của một khung cảnh thiên nhiên hùng vĩ như một bức tranh tuyệt đẹp xanh ngát. Sheraton Grand Danang Resort & Convention Center gồm 258 phòng nghỉ với lối kiến trúc sang trọng giao thoa giữa cổ điển và đương đại, và đặc biệt có hướng nhìn trực tiếp ra biển Đông trong xanh, rộng lớn của khu vực miền Trung Việt Nam, hứa hẹn du khách với nhiều trải nghiệm bất tận. Khu nghỉ dưỡng có 6 nhà hàng đẳng cấp quốc tế và không gian gian hội nghị trên 3.300 m2 đầy cảm hứng, gồm đại sảnh hội nghị tuyệt đẹp với đầy đủ tiện nghi hiện đại. Tất cả những đặc điểm này sẽ mang đến cho du khách sự lựa chọn nghỉ dưỡng hàng đầu và cơ hội tận hưởng đầy đủ nhất mọi trải nghiệm về dịch vụ và phong cảnh nơi đây. Tại Sheraton Grand Danang Resort & Convention Center, chúng tôi cam kết sẽ luôn đặt yếu tố con người lên hàng đầu, trong mọi khía cạnh hoạt động và suy nghĩ của mình. Hãy bắt đầu cuộc hành trình của bạn tại Sheraton Grand Danang Resort & Convention Center để theo đuổi và tận hưởng niềm đam mê của bạn trong lĩnh vực khách sạn với nhiều cơ hội rộng lớn cho tương lai rộng mở của bạn.
Thông tin liên hệ
- HR Team - Giám đốc Nhân sự