Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
10558 1

Program Coordinator

  • Hạn nộp: 31/08/2022
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Khác
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
06/09/2022 11:21

Mô tả công việc

JOB DESCRIPTION

I. Overview

• Job title: Program Coordinator

• Employment status: Full-time

• Location: Vung Tau City, Ho Chi Minh City

• Reports directly to: Academic Manager

II. Principal Duties and Responsibilities

• Keep track the schedule of all classes, teacher's schedule, student's schedule, mid-Term Test schedule, Final Test ... Track rotation and class room/ Practice site capacity.

• Follow requests and information provided from the Academic Manager, prepares a part-time contract for part-time teachers.

• Send the schedule to the teachers, record confirmation from the teachers. If a teacher does not accept a class, be flexible to invite other teachers and consult the Academic Manager if there is any problem that cannot be solved.

• Provide textbooks and teaching materials for teachers.

• Guide new teachers about classroom locations, training rooms, emergency exits, teaching facilities, and explain questions of teachers (if any).

• In case of a lecture given by a teacher, a request must be made one week in advance (ADVANCE DIP), at least 3 days in advance (short term 4 months).

• Solve the teacher's leave - call the substitute teacher ... if there is any difficulty, consult the Academic Manager.

• Inform the teacher about the internship schedule, mid-term and end-term exam schedules…

• Ask the Dean to provide the exam questions at least 3 days in advance to make the copies for students.

• Summarize teaching hours of teachers and transfer to the accountant for payment of teaching remuneration.

• Always keep an accurate number of total students managed by the training department that are studying, suspending, need to retake, waiting for graduation…

• Update needs and feedback of students on training programs, report to Academic Manager.

• Create the necessary data to track course progress (create class code, major code, ID, excel file lists and files on NCFE portal).

• Make a class schedule, classroom map and vacancy then report to the Academic Manager as well as the Admission department to agree on the class opening plan.

• Prepare study materials for students.

• Schedule exams and practical classes, graduation projects for students (if any).

• Deliver assessments and surveys to students about the quality of faculty teaching.

• Assist students in completing the necessary procedures for receiving a Diploma.

• Coordinate with the admissions department to keep track of the number of registered students to plan class opening.

• Coordinate with the technical department to fully prepare teaching and learning equipment for teachers and students.

• Other tasks as requested.

Quyền lợi được hưởng

- Candidates will be provided with job details during the interview

- 13th month salary

- Insurances as per law

Yêu cầu công việc

III. Qualifications, subject to appropriate verification
 Graduate from College/University in Hospitality or English Education

 Excellent IT skills including a working knowledge of presentation software packages preferably Microsoft Office Word, Excel and PowerPoint.

 Basic English communication, be able to read and understand the training content in English, be able to prepare reports in English on the fields in charge.

 Have knowledge of the Tourism / Restaurant / Hotel industry, and program coordination skills

 Organsise, supervise, inspect and prepare work plan

Yêu cầu hồ sơ

*Hồ sơ gồm: Đơn xin việc, Sơ yếu lý lịch, CMND, 2 ảnh 3x4. hộ khẩu hoặc KT3, giấy khai sinh bản sao, Các bằng cấp có liên quan.
- Bản CV ứng viên ghi rõ quá trình làm việc trước đó.
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 500 - 999
  • 159-163 Thùy Vân, phường Thắng Tam, Tp. Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
  • Tập đoàn đa ngành sở hữu bởi tư nhân, với các lĩnh vực đầu tư chủ yếu là khách sạn, văn phòng, căn hộ cho thuê, trung tâm thương mại, nhà hàng và tiệc, kinh doanh thương mại,… Tập đoàn đa ngành sở hữu bởi tư nhân, với các lĩnh vực đầu tư chủ yếu là khách sạn, văn phòng, căn hộ cho thuê, trung tâm thương mại, nhà hàng và tiệc, kinh doanh thương mại,… Ngoài ra còn có Nhà hàng hải sản Lasirena The Imperial Garden Lounge, The IMPERIAL Business Centre Cung cấp dịch vụ văn phòng tiêu chuẩn 5* với mô hình Dịch vụ trọn gói tại Tòa nhà Petro Việt Nam, 1-5 Lê Duẩn, Q1.TP.HCM.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu