Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
717 1

ASSISTANT GUEST SERVICE MANAGER / ASSISTANT FRONT OFFICE MANAGER (FEMALE)

  • Hạn nộp: 30/05/2021
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 3 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
17/06/2021 09:55

Mô tả công việc

1. Supervise and monitor all guest service operations.

2. To ensure the efficiency of all the staff under supervision

3. Responsible in the setting up of the Assistant Guest Service Manager’s Log Book, follow –up Book and Diary and to report all unusual events to the Residence Manager.

4. To ensure there is close co-ordination with all sections of the Guest Service and all departments of the company.

5. Responsible in the handling of the Emergency Key card and the Master Key card

6. To carry out all emergency procedures and to co-ordinate closely with the Security Department.

7. To improve on guest service standards

8. Responsible for the arrival and departure arrangement and handling of all long staying and VIP guests.

9. To monitor closely guest’s room folio high balance daily to prevent losses by the company.

10. Responsible for maintaining a Guest Service Safe Deposit Box.

11. To maintain strict control on the operations of the computer systems and peripherals.

12. On-job-training or/and organize monthly training for staff on specific areas need to be improved.

13. To perform any other duties as required by the Management.

Quyền lợi được hưởng

Ngoài lương cơ bản, ứng viên được chọn sẽ hưởng thêm những chế độ như sau:

- Thưởng hàng tháng

- Lương tháng 13 và lương KPI theo đánh giá hàng năm

- Phụ cấpcơm và điện thoại

- Bảo hiểm sức khỏe PTI (công ty đóng toàn bộ chi phí bảo hiểm)

- Tham gia các buổi huấn luyện nghiệp vụ, đào tạo kỹ năng và các hoạt động nhân sự của Công ty

- Đầy đủ chế độ bảo hiểm theo luật lao động hiện hành

- Các chế độ khác theo luật lao động Việt Nam

Yêu cầu công việc

Minimum Diploma from Hotel Management major and has 3 years working experience in Hospitality industry is more preferred

Have a good knowledge in Hospitality Industry

Good command of English (spoken and written) and computer literacy

Perform good leadership & excellent communication, service-oriented, and has willingness to learn

Able to work multi-tasks and underpressure, adaptable, high initiative, discipline, meticulous, well-organized

Pleasant grooming

Yêu cầu hồ sơ

Please submit your updated CV
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 8A Nguyễn BỈnh Khiêm, Q1 hoặc 21-23 Nguyễn Thị Minh Khai, Q1, HCM
  • ASCOTT – the HOME of a GREAT Career Ascott is the world’s largest international serviced residence owner and operator, with headquarters in Singapore. We manage three awarding wining brands – Ascott, Citadines and Somerset, across Asia Pacific, Europe and the Gulf region, with each brand catering to the distinct needs of our residents. We promise to create a home away from home for our residents by delivering LIFE. We offer useful Local knowledge to each Individual and make them Feel at home during their stay with us, what make us different is to Exceed their expectation as well. The Ascott family comprises about 6,000 employees from more than 70 nationalities. Tapping on our diverse backgrounds, we encourage the sharing of ideas and feedback, so that we can constantly learn from one another and strive to make things better.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu