Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Khảo sát ý kiến khách hàng về giao diện mới của Hoteljob.vn: Tại đây

1140 400
717 1

Guest Service Supervisor (FO Supervisor) cum Ascott Host (Female)

  • Hạn nộp: 30/05/2021
  • Mức lương: 8 - 12 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 3 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
15/04/2021 08:57

Mô tả công việc

• Delivers service excellent by handling good and well-coordinated reservation (system-based) and manage guests' account & information

• Handles and records guest comments and complaints, may refer issues to Manager when necessary, and relay guests' messages to respective divisions promptly

• Provides any tourism information related to apartment's surroundings

• Manages and ensure daily operational of Guest Service Officers run well and smooth

• Perform any other duties as required and directed by the Guest Services Manager or Management

• To co-ordinate with all department heads to organize activities for all tenants, children, families

• To act as interpreter for the activities if required

• To create unique customer experiences to surprise residents

• To perform any other duties as required by the GS Manager or the Management.

Quyền lợi được hưởng

Ngoài lương cơ bản, ứng viên được chọn sẽ hưởng thêm những chế độ như sau:

- Thưởng hàng tháng

- Lương tháng 13 và lương KPI theo đánh giá hàng năm

- Phụ cấp ca đêm, cơm và đi lại hàng tháng

- Bảo hiểm sức khỏe PTI (công ty đóng toàn bộ chi phí bảo hiểm)

- Tham gia các buổi huấn luyện nghiệp vụ, đào tạo kỹ năng và các hoạt động nhân sự của Công ty

- Đầy đủ chế độ bảo hiểm theo luật lao động hiện hành

- Các chế độ khác theo luật lao động Việt Nam

Yêu cầu công việc

Minimum Diploma from Hotel Management major and has 3 years working experience in Hospitality industry is more preferred; Have a good knowledge in Hospitality Industry

Good command of English (spoken and written) and computer literacy

Perform good leadership & excellent communication, service-oriented, and has willingness to learn

Able to work multi-tasks and underpressure, adaptable, high initiative, discipline, meticulous, well-organized

Pleasant grooming

Yêu cầu hồ sơ

Please submit your updated CV
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • 8A Nguyễn BỈnh Khiêm, Q1 hoặc 21-23 Nguyễn Thị Minh Khai, Q1, HCM
  • ASCOTT – the HOME of a GREAT Career Ascott is the world’s largest international serviced residence owner and operator, with headquarters in Singapore. We manage three awarding wining brands – Ascott, Citadines and Somerset, across Asia Pacific, Europe and the Gulf region, with each brand catering to the distinct needs of our residents. We promise to create a home away from home for our residents by delivering LIFE. We offer useful Local knowledge to each Individual and make them Feel at home during their stay with us, what make us different is to Exceed their expectation as well. The Ascott family comprises about 6,000 employees from more than 70 nationalities. Tapping on our diverse backgrounds, we encourage the sharing of ideas and feedback, so that we can constantly learn from one another and strive to make things better.