Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
23359 1

Food & Beverage Manager/ Trưởng Bộ phận Ẩm thực

  • Hạn nộp: 28/10/2020
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Lê Chân - Hải Phòng
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Ẩm thực
Cập nhật
03/11/2020 15:06

Mô tả công việc

Food & Beverage Manager

- The Food & Beverage Manager is responding for the overall administration and operation of the Food & Beverage Department to maximize profits, enforce quality standards, maintenance of high staff performance and ensures customer satisfaction;

- To ensure consistency in quality of service provided in all restaurants, bars and banquet meeting the minimum standards of the hotel;

- Reviews action plan and service guidelines every 6 months, and implement accordingly to maximize guest satisfaction;

- Ensure consistency of quality, taste, presentation, temperature of food & beverage served in all restaurants, bars and banquet;

- Ensures strict hygiene practice is strictly implemented, including the cleanliness of all restaurants and bars, personal hygiene standards for all food handlers and participate weekly Hygiene inspection;

- To conduct and attend regular meetings and review the outlet sales activity, costing and expenses, catering sales activity as well as departmental achievements, problems and challenges;

- Review food and beverage cost analysis on a daily basis to maintain in line with budgeted and forecasted figures;

- Plan future business strategy and review ongoing action plan progress;

- Controls casual labour and overtime submitted by Outlet Managers;

- Ensures compliance with minimum training levels (as required by policy) is met;

- Establishes an annual promotion and menu plan with the Executive Chef and Establishes festive season calendar and annual entertainment concept;

- Responsibility include, but are not limited to, performing and coordinating a variety of duties and tasks assigned by the General Manager;

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Salary

- Social, Health, Unemployment insurance as Vietnamese Law.

- Workmen Compensation.

- Healthcare package (applied depended on level)

- Good working environment

- Company activities & celebration.

- Annual Leave

- Bonus

Yêu cầu công việc

- Certificate in Hotel Management preferred.

- Significant experience in customer-service position, 3 -5 year experience in the same position.

- Experience in Staff Management.

- Excellent skills In Customer Service and Public Relations.

- English: good communication skills.

- Leadership and well organized.

- Computer skills: Proficient in Microsoft Office.

Yêu cầu hồ sơ

Contact: Tin đã hết hạn

Tel: 0225 3742525

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Số 1 đường số 1, khu đô thị ven sông Lạch Tray, Phường Vĩnh Niệm, Quận Lê Chân, TP. Hải Phòng, Việt Nam.
  • Khách sạn Nikko Hải Phòng

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu