1140
400
12725
1
Assistant Guest Experience - Relations Manager - Korea Speaking
- Hạn nộp: 31/12/2019
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
Số lượng
1
1
Nơi làm việc
Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Giờ làm việc
Làm theo ca
Làm theo ca
Loại hình
Resort/ Khu Du lịch
Resort/ Khu Du lịch
Ngành nghề
Tiền sảnh
Tiền sảnh
Vị trí
Trưởng ca/ Giám sát
Trưởng ca/ Giám sát
Cập nhật
30/11/2020 10:51
30/11/2020 10:51
Mô tả công việc
"Respond to any questions from guests, and follow up with guests to ensure their requests have been met to their satisfaction. Take and confirm reservations and cancellations. Supply guests with information regarding property amenities, services, room features, and local areas of interest and activities. Respond to guest requests for special arrangements or services (e.g., spa services, transportation, religious services, babysitting, financial services, business center services, interpretation services, reservations, dry cleaning, entertainment/sporting events, shopping) by making arrangements or identifying appropriate providers. Contact appropriate individual or department as necessary to resolve guest requests. Collaborate with management to develop and carry-out ideas and procedures, and set goals to continuously improve department performance. Assign and ensure work tasks are completed on time and that they meet appropriate quality standards.
Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets; protect the privacy and security of guests and coworkers. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests' service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Ensure adherence to quality expectations and standards; identify, recommend, develop, and implement new ways to increase organizational efficiency, productivity, quality, safety, and/or cost-savings. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors."
Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets; protect the privacy and security of guests and coworkers. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests' service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Ensure adherence to quality expectations and standards; identify, recommend, develop, and implement new ways to increase organizational efficiency, productivity, quality, safety, and/or cost-savings. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors."
Quyền lợi được hưởng
• Tiền thưởng phục vụ hàng tháng khi khách sạn bắt đầu hoạt động phục vụ khách
• Được cung cấp chỗ ở, phòng máy lạnh
• Được cung cấp các bữa ăn trong ngày, bao gồm ăn sáng, ăn trưa và ăn tối
• Được hỗ trợ tiền tàu xe để bắt đầu công việc và khi kết thúc hợp đồng
• Được hỗ trợ tiền trợ cấp tàu xe về thăm nhà: 1 lần trong 1 năm
• Có 12 ngày phép cho một năm làm việc
• Làm việc 5 ngày trong một tuần – Có 2 ngày nghỉ trong một tuần
• Được hưởng chế độ bảo hiểm theo qui định, bao gồm bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, và bảo hiểm thất nghiệp
• Được bảo hiểm tai nạn 24/24 trong suốt thời hạn hợp đồng với khách sạn
• Được tham gia chuyến dã ngoại hàng năm
• Được huấn luyện và đào tạo để phát triển nghề nghiệp
• Được cung cấp chỗ ở, phòng máy lạnh
• Được cung cấp các bữa ăn trong ngày, bao gồm ăn sáng, ăn trưa và ăn tối
• Được hỗ trợ tiền tàu xe để bắt đầu công việc và khi kết thúc hợp đồng
• Được hỗ trợ tiền trợ cấp tàu xe về thăm nhà: 1 lần trong 1 năm
• Có 12 ngày phép cho một năm làm việc
• Làm việc 5 ngày trong một tuần – Có 2 ngày nghỉ trong một tuần
• Được hưởng chế độ bảo hiểm theo qui định, bao gồm bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, và bảo hiểm thất nghiệp
• Được bảo hiểm tai nạn 24/24 trong suốt thời hạn hợp đồng với khách sạn
• Được tham gia chuyến dã ngoại hàng năm
• Được huấn luyện và đào tạo để phát triển nghề nghiệp
Yêu cầu công việc
• Siêng năng, nhiệt tình
• Năng động
• Yêu thích làm việc trong ngành khách sạn
• Năng động
• Yêu thích làm việc trong ngành khách sạn
• Tiếng Anh và Tiếng Hàn giao tiếp.
Yêu cầu hồ sơ
Tải lên từ máy tính
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Khu Du Lịch Sinh Thái Bãi Khem, TP Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang
- https://www.jwmarriottphuquocresort.com/
JW Marriott Hotels & Resorts is Marriott International’s luxury brand that consists of 57 exceptional properties in gateway cities and distinctive resort locations around the world. These hotels are warmly authentic, putting guests at ease in an environment of relaxed elegance and effortless luxury.
Thông tin liên hệ
- Ms. Chi or Ms. Nhi - Nhân Sự