F&B Service Attendant

X2 HOI AN

Quy mô :

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

- Deliver Food and Beverage service of high standard and in accordance with departmental standards and procedures.

- Communicates to his/her superior any difficulties, guest comments and other relevant information.

- Establishes and maintains effective employee working relationships.

- Attends and participates in daily briefings and other meetings as scheduled.

- Attends and participates in training sessions as scheduled.

- Outlet is ready for service and guest comfort.

- Guests are conversed with in relation to the food and beverage products.

- Promoting and selling cocktails to guests.

- Take appropriate action to resolve guest complaints.

- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any Company activity related to Fire Life safety.

- Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

- Completion of assigned tasks.

- Cung cấp dịch vụ tốt nhất cho khách hàng phù hợp với các tiêu chuẩn và qui trình đã đề ra của công ty và bộ phận.

- Truyền đạt đến giám sát của mình bất cứ các khó khăn và các ý kiến của khách hàng hoặc các thông tin liên quan khác.

- Thiết lập và duy trì các mối quan hệ nhân viên để làm việc hiệu quả.

- Tham dự các cuộc họp giao ban hàng ngày và các cuộc họp khác theo kế hoạch.

- Tham dự và tham gia các khóa tập huấn theo lịch trình.

- Đảm bảo các khu vực phục vụ luôn được sẵn sàng và tạo cho khách hàng sự thoải mái khi vào nhà hàng.

- Phải tiếp xúc, trò chuyện với khách hàng lấy ý kiến đế khắc phục các vấn liên quan đến nhà hàng cũng như thực phẩm và đồ uống.

- Luôn cập nhật các chương trình khuyến mãi và bán hàng cho khách hàng.

- Nhanh chóng và kịp thời giải quyết các khiếu nại của khách hàng.

- Chịu trách nhiệm trong việc giữ gìn tài sản an toàn và tham gia vào các hoạt động của công ty liên quan đến an toàn phòng cháy chữa cháy.

- Thực hiện bất kỳ nhiệm vụ nào khác có thể được chỉ định bởi các quản lý theo từng thời điểm.

- Hoàn thành nhiệm vụ được giao.

Quyền lợi được hưởng

* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp

* Attractive salary/ Mức lương thu hút

* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh

* Social Insurance, Medical Insurance & Unemployment Insurance/ BHXH, BHYT & BHTN

* 13th month salary/ Lương tháng 13

* 02 weekly days off/ 02 ngày nghỉ hàng tuần

* 03 sets of annually uniform/ 03 bộ đồng phục trên năm

* Duty Meal at Staff Dining Room/ Bữa ăn trong ca làm việc tại Nhà ăn nhân viên

Yêu cầu công việc

- Level of education: High School or Vocational Certificate in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.

- 1 year related experience or an equivalent combination of education and experience.

- Able to speak English

- Pro-active with a passion for luxury hospitality;

- Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.

- Outstanding communication skills.

- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the Department, the brand and the Company.

- Skills: Negotiation, Problem Solving, Time Management;

- Calm and patient.

-- Good health, know how to arrange goods.

- Quick, careful.

- Having skills in calculating and counting goods.

- Honest.

- Having a sense of responsibility, able to withstand work pressure

Yêu cầu hồ sơ

Full CV

Aplly CV online via Hoteljob.vn, or:

Send CV directly to email: Gửi email or HR Office of X2 Hoi An at Ha My Trung Block, Dien Duong Ward, Dien Ban Town, Quang Nam Province

F&B Service Attendant

Chức danh Ngày kết thúc Mức lương
Không có tin tuyển dụng nào trong gian.

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá