Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Khảo sát ý kiến khách hàng về giao diện mới của Hoteljob.vn: Tại đây

1140 400
24079 1

Reservation Agent (Based in Sai Gon) | Nhân viên đặt phòng

  • Hạn nộp: 15/07/2022
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Huyện Côn Đảo - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Làm theo ca
Loại hình
Resort/ Khu Du lịch
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
24/06/2022 08:53

Mô tả công việc

1.GENERAL PURPOSE

Reservation Agent is responsible for responds to communications from guests, travel agents, and referral networks concerning reservations arriving by mail, telephone, telex, cable, fax, or through a central reservation system. Creates and maintains reservation records-usually by date of arrival and alphabetical listing prepares letters of confirmation and promptly processes any cancellations and modifications.


2. MAIN DUTIES

Processes reservations by mail, telephone, online channels ..
• Processes reservations from the sales office, other departments, and travel agents.
• Knows the type of rooms available as well as their location and layout.
• Knows the selling status, rates, and benefits of all packages plans.
• Responds to all guest reservation requests and executes prompt, courteous and accurate guest service at all times.
• Fully knowledgeable about hotel guest rooms, rates, promotions, amenities, programs, hotel facilities and services.
• Assists and prepare in groups pre-arrival process and also preparing group rooming lists.
• Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional.
• Communicates reservation information to the front desk if needed.
• Processes cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk.
• Track all reservations picked up from all On-line channels like hotel website, OTA, GDS, other third party etc.
• If there are failed reservations to update the system, then process those reservations manually.
• Update No-shows and cancellations on all OTA's without fail to avoid and unwanted commissions.
• Understands the resort's policy on guaranteed reservations and no-shows.
• Helps develop room revenue and occupancy forecasts.
• Understand and enforce resort credit policies and ensure proper billing instructions, routing instructions and payment methods are
applied to the reservations.
• Verify if each reservation requests are processed as per the hotel standards and without delay.
• Process no-show and cancellations as per the hotel policy and procedures.
• Handles any request for amenities or transportation promptly and accurately. Details are shared with the concerned department or third
party accurately.
• Records and files all reservation correspondence neatly and accurately on prescribed forms or folders.
• Handles the reservation correspondence accurately and neatly and follow up for any missing correspondence before guest arrival.
• All reservation modifications are updated on system immediately and accurately in case of any changes.
• Follow the checklist and submit to reservations supervisor on daily basic.
• To be ready and responsible to perform any other duties as designed or required by RSVM/RES Supervisor/GM/RM

Quyền lợi được hưởng

1. Salary and Allowances/Lương và các chế độ khác


Full Salary & monthly Service Charge in probation period./100% Lương và tiền dịch vụ trong thời gian thử việc
Monthly meal allowance./Phụ cấp tiền ăn hàng tháng
Support to relocation allowance by ranks./Hỗ trợ chi phí nhận việc.
Home Visit allowance/Phụ cấp về thăm nhà.
2. Benefits/Các chế độ Phúc lợi


Supported housing staff with full amenities and entertainment area./Hỗ trợ nhà ở nhân viên với đầy đủ trang thiết bị
Support shuttle bus to Hotel./Xe đưa đón nhân viên
Support for 2 meals during the work shift./Hỗ trợ 2 bữa ăn trong ca làm việc.
Uniforms are provided according to Hotel standards./Được cung cấp đồng phục làm việc.
International working environment, join courses of Hotel Standard/Môi trường làm việc quốc tế và được tham gia các khóa học theo tiêu chuẩn Khách sạn.
3. Insurance policy/Chính sách bảo hiểm


Insurance according to the provisions of Labour law/Được đóng bảo hiểm dựa theo quy định của luật lao động.
24/7 accident insurance/Bảo hiểm tai nạn 24/7


Yêu cầu công việc

1. Knowledge & Experience/Kiến thức và kinh nghiệm.

Tốt nghiệp Cử nhân các chuyên ngành về Kinh tế, Khách Sạn, Quản trị kinh doanh.
Graduated with a bachelor’s degree in Hospitality, Economics, Business Administration major.
Tối thiểu 1 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương.
Minimum 1 years of experience in similar position.
Kỹ năng nghe nói tiếng Anh thành thạo và kỹ năng đọc viết tiếng Anh tốt.
Oral proficiency in English language and excellent reading, writing skills.
Kiến thức về phần mềm quản lý khách sạn (Opera/ Protel/ Smile…), hệ thống Cadena là một lợi thế. Kỹ năng vi tính tốt
Knowledge of Hotel PMS (Opera/ Protel/ Smile…), CADENA system and good skills of Microsoft Office.

2. Competencies/Các năng lực cần thiết.

 Kỹ năng giao tiếp và quan hệ khách hàng tốt.
Good communication and customer contact skills.
 Kỹ năng tổ chức tốt, có khả năng quan sát chi tiết và sắp xếp công việc, đồng thời có thể làm nhiều nhiệm vụ.
Solid organisational skills - eye for detail coupled with a strong ability to proactively identify priorities and manage multiple tasks.
 Kinh nghiệm bán hàng đã được chứng minh; kinh nghiệm làm điều phối viên bán hàng hoặc ở các vị trí hành chính khác sẽ được coi là một điểm cộng.
Proven experience in sales; experience as a sales coordinator or in other administrative
positions will be considered a plus.
 Diện mạo và tác phong chuyên nghiệp mọi lúc mọi nơi.
Well-presented and professionally groomed at all times.
 Có khả năng làm việc dưới áp lực cao
Work well in stressful & high-pressure situations.
 Sẵn sàng đi công tác.
Willing to travel

Yêu cầu hồ sơ

Vui lòng gửi Cv cho Bộ phận Tuyển dụng của chúng tôi bằng các cách sau :

Email: Nộp hồ sơ

Số điện thoại : 0254.3837.888

Nộp hồ sơ trực tiếp tại trang chủ Khách sạn của The Secret Côn Đảo trên Website Hoteljob.vn.

*Lưu ý: Bộ phận Tuyển dụng sẽ chỉ liên hệ với các ứng viên được chọn.

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Số 08 Tôn Đức Thắng, Thị Trấn Côn Đảo, Huyện Côn Đảo, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu
  • https://thesecretcondao.com/
  • The Secret Con Dao is the first property to be owned and managed directly by the AKYN Hospitality Management Group. Perched on a pristine stretch of Con Dao coastline, in the heart of Con Dao’s charming town and many attractions, The Secret Con Dao offers an enchanting escape with sparkling sea views, stylish hotel rooms, captivating meeting venues and delightful dining options. Hints of Con Dao’s storied heritage are complemented with tasteful contemporary design and environmental-friendly processes, protecting this cherished seaside destination and offering an unforgettable guest experience immersed in rich local culture.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu