Reservation Agent/Nhân viên đặt phòng

ANYA PREMIER HOTEL QUY NHON

Quy mô :

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

1. Processes reservations by mail, telephone, telex, cable, fax or central reservation systems referral.

2. Processes reservations from the sales office, other hotel departments, and corporate / TO/ TA accounts.

3. Knows the type of rooms available as well as their location and layout.

4. Knows the selling status, rates, and benefits of all packages plans.

5. Knows the credit policy of the hotel and how to code each reservation.

6. Creates and maintains reservation records by date of arrival and alphabetical listing.

7. Determines room rates based on the selling tactics of the hotel.

8. Prepares letters of confirmation.

9. Communicates reservation information to the front desk.

10. Processes cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk.

11. Understands the hotel's policy on guaranteed reservations and no-shows.

12. Processes advance deposits on reservations.

13. Tracks future room availabilities on the basis of reservations.

14. Helps develop room revenue and occupancy forecasts.

15. Prepares expected arrival list for front office use.

16. Assists in preregistration activities when appropriate.

17. Monitors advances deposit requirements.

18. Handles daily correspondence. Responds to inquires and makes reservations as needed.

19. Makes sure that files are kept up to date.

20. Maintains a clean and neat appearance and work area at all times.

21. Promotes goodwill by beings courteous, friendly, and helpful to guests, mangers, and fellow employees.

22. Closely relationship with the client and ensuring that they secure whatever services they are in need of.

23. Getting information about areas of interest in order to target more clients in particular seasons.

24. Tracks future room availability on the basis of reservations, and helps develop forecasts for room revenue and occupancy.

25. To be fully aware of and adhere to health and safety, fire and safety threat procedures.

26. Willing to undertake any reasonable request made by management in any other areas of the house.

27. Open and close the availability as and when required of hotel in all the GDS channels, IDS channels and on the hotel website.

28. Configuring rates on the hotels property management system.

Quyền lợi được hưởng

Thu nhập: thỏa thuận tùy theo năng lực.

Phụ cấp 1 bữa cơm/ ca làm việc.

Được tham gia nhiều hoạt động: Sinh nhật nhân viên, bình chọn nhân viên xuất sắc Tháng/ Năm.

Được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến cao.

Được hưởng nhiều “Chính sách phúc lợi” bao gồm: Quà kết hôn, quà sinh nhật, ma chay, hiếu hỉ...

Được thưởng lương Tháng 13, Phép năm, BHXH.

Yêu cầu công việc

­ Tốt nghiệp Đại học.

University graduated.

­ Có kiến thức tốt về  ngành Nhà hàng – Khách sạn.

Solid knowledge of hospitality industry.

­ Sử dụng thành thạo vi tính văn phòng: Word, Excel, PowerPoint.

Proficiency in computer office skill: Word, excel, PowerPoint.

­ Kỹ năng giao tiếp

Strong in communication skills.

­ Có tính sáng tạo và kỹ năng lập kế hoạch tốt.

Creative and strong planning skills.

­ Ngôn ngữ: nói và viết Anh – Việt tốt.

Language: fluent in Vietnamese and English (both spoken and written).

Yêu cầu hồ sơ

1. Sơ yếu Lý Lịch có chứng nhận của phường/ xã 

2. Giấy Khai sinh 

3. Giấy khám sức khỏe có dấu tròn 

4. Copy Chứng minh thư nhân dân công chứng (2 bản) 

5. Copy hộ khẩu 

6. Bằng cấp (copy công chứng) 

7. Giấy xác nhận hạnh kiểm/không tiền án do công an phường/xã cấp 

8. Giấy Khai sinh con (nếu đã có gia đình) 

9. 4 ảnh 3x4 

10. Số tài khoản Ngân hàng 

11. Mã số thuế cá nhân (nếu có) 

12. Sổ Bảo hiểm xã hội (nếu có)

Reservation Agent/Nhân viên đặt phòng

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá