Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
20176 1

Reservation Agent

  • Hạn nộp: 30/11/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa, Thị Xã Cam Ranh - Khánh Hòa, Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
05/12/2023 14:44

Mô tả công việc

Greets customer and finds out what they would like to book and when.

Offers alternative room types, rates and packages to the customer.

Records reservation information accurately.

Identifies commissionable reservations and secures required information.

Records and processes deposit and billing information.

Files all reservations to facilitate easy referral.

Maintains the correspondence file by date of arrival.

Communicates with the Accounts Department to ensure credit has been established by companies wishing to charge back costs to their company.

Utilise suggestive selling techniques as appropriate.

Adhere to rate control procedures based on availability and forecasted occupancy.

Inform supervisor of potential sell out dates so rate restrictions can be adhered to.

Record requests for special accommodation and suites.

Ensure all reservations are responded to within 24 hours.

Pass on all possible sales leads to relevant departments.

Provides feedback to Reservations Manager on ways to increase sales and suggestions for improvement and enhancement to departmental systems.

Demonstrates a working knowledge of all services and facilities of the hotel and community to promote hotel and effectively assist hotel guests.

Keeps abreast of daily activities – banquets, guest activity programs, promotions.

Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of, genuine hospitality and exceeding guest expectations

Adheres to hotel policies and procedures

Quyền lợi được hưởng

As Company's policy

Yêu cầu công việc

 Hospitality diploma

 Minimum 12 months experience in customer service

 General math skills, ability to add, subtract, calculate discounts, percentages, etc

 Strong multitasking skills

 Strong listening skills

 Strong communications skills, able to interact with guests effectively to solve problems

 Strong Microsoft Office suite skills

 Works well in a team environment

 Read, write and speak English fluently, bi-lingual skills a plus

Yêu cầu hồ sơ

CV and application letter
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Cam Ranh, Khánh Hòa
  • Công ty CP Đầu tư Du lịch Eurowindow Nha Trang thuộc Eurowindow Holding là chủ đầu tư của khu nghỉ dưỡng Radisson Blu Resort Cam Ranh, với 250 phòng khách sạn và 36 biệt thự cao cấp cùng nhiều tiện ích phụ trợ tiêu chuẩn 5 sao như Trung tâm hội nghị, khu spa và dịch vụ giải trí, thư giãn sang trọng. Khu Resort chất lượng 5 sao này được quản lý bởi thương hiệu uy tín, danh tiếng của Tập đoàn Carlson Rezidor Hotel Group sẽ mang đến cho du khách cơ hội trải nghiệm dịch vụ nghỉ dưỡng đẳng cấp 5 sao quốc tế tại Việt Nam.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu