Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
24079 1

SPA MANAGER

  • Hạn nộp: 15/07/2022
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Côn Đảo - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Vui chơi & giải trí
Cập nhật
22/06/2022 15:47

Mô tả công việc

GENERAL PURPOSE

The Spa Manager will be required to conduct their duties in a courteous, safe and efficient manner, in accordance with the hotel’s policies and procedures, ensuring that a high level of service is maintained. The Spa Manager is also responsible for the administration, budgeting and purchasing decisions with the aim of making the Spa a profitable hotel outlet.

MAIN DUTIES

• Always demonstrate sincere customer focus and true appreciation for the guest experience.

• Develop and maintain adequate professional product program.

• Ensure all dealings with guests at the Spa and health club area to meet or exceed the hotels operating standards.

• Ensure all areas of the Spa are kept clean and well maintained at all times.

• Ensure compliance with all legislation governing the operation of a Spa facility.

• Ensure the guest experience is relaxing and in accordance with the hotel's standards.

• Ensure the health and safety of guests and employees are paramount at all times.

• Ensure consistent Spa experience development to ensure that innovation and uniqueness is maintained.

• Ensure proper inventories of all operating Spa equipment are conducted in line with audit standards in order to effectively manage operational cost.

• Ensure that the Spa team adhere to all hotel’s and company operational and service standards.

• Ensure that spa department follows hotels policies and procedures including health, hygiene, emergency and Fire prevention.

• Ensure all spa, health club and wellness equipment is maintained in good working order at all times.

• Ensure that all stock and cash items are kept safely under lock and key.

• Responsible to identify and target specific market segments for potential corporate clientele to promote Spa services.

• Responsible to develop strong product quality and treatment measures.

• Responsible to monitor and analyse the products and services of competitive Spas, to maintain a competitive advantage.

• Responsible for the department training plan and conduct hands-on training for the new recruitment.

• Responsible for reviewing all guest feedback results and implement improvements to ensure guest satisfaction.

• Responsible for spa employee’s weekly duty schedules and staff duty charts.

• Coordinate with the engineering department to ensure proper repair and preventive maintenance works of all spa equipment.

• Regularly monitor all equipment for the proper functioning in the Spa and health club area to ensure maximum guest satisfaction.

• Prepare annual budget and business Plan to ensure Spa operation is adequately represented.

• Recruit and train Spa employees in accordance with hotels sop and guidelines.

• Monitor and review Spa employee’s performance regularly and provide required guidence.

• Hold regular staff meetings to keep staff up to date on all aspects of the Spa’s operation.

• Attend daily morning HOD meeting.

• Raise store requisitions of all retail and operational items as and when required.

• Perform any other duties that management may reasonably require.

Quyền lợi được hưởng

1. Salary and Allowances/Lương và các chế độ khác


Full Salary & monthly Service Charge in probation period./100% Lương và tiền dịch vụ trong thời gian thử việc
Monthly meal allowance./Phụ cấp tiền ăn hàng tháng
Support to relocation allowance by ranks./Hỗ trợ chi phí nhận việc.
Home Visit allowance/Phụ cấp về thăm nhà.
2. Benefits/Các chế độ Phúc lợi


Supported housing staff with full amenities and entertainment area./Hỗ trợ nhà ở nhân viên với đầy đủ trang thiết bị
Support shuttle bus to Hotel./Xe đưa đón nhân viên
Support for 2 meals during the work shift./Hỗ trợ 2 bữa ăn trong ca làm việc.
Uniforms are provided according to Hotel standards./Được cung cấp đồng phục làm việc.
International working environment, join courses of Hotel Standard/Môi trường làm việc quốc tế và được tham gia các khóa học theo tiêu chuẩn Khách sạn.
3. Insurance policy/Chính sách bảo hiểm


Insurance according to the provisions of Labour law/Được đóng bảo hiểm dựa theo quy định của luật lao động.
24/7 accident insurance/Bảo hiểm tai nạn 24/7

Yêu cầu công việc

1. Knowledge & Experience/Kiến thức và kinh nghiệm.

Bằng cử nhân/ cao đẳng chuyên ngành Quản lý Nhà Hàng và Khách sạn hoặc chuyên ngành liên quan.
Bachelor’ s or College’s degree equivalent in Hotel Management or related field
Ít nhất 2 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương
At least 2+ years related experience at the same position.
Tiếng Anh: khả năng viết và giao tiếp tốt.
English: good writing and communication skills

2. Competencies/Các năng lực cần thiết.

IV. YÊU CẦU VỀ BẰNG CẤP, KIẾN THỨC, KINH NGHIỆM VÀ NĂNG LỰC
QUALIFICATIONS, KNOWLEDGE, EXPERIENCE AND COMPETENCIES REQUIREMENTS
HỌC VẤN VÀ KINH NGHIỆM

EDUCATION AND EXPERIENCE
 Bằng cử nhân/ cao đẳng chuyên ngành Quản lý Nhà Hàng và Khách sạn hoặc chuyên ngành liên quan.
Bachelor’ s or College’s degree equivalent in Hotel Management or related field
 Ít nhất 2 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương
At least 2+ years related experience at the same position.
 Tiếng Anh: khả năng viết và giao tiếp tốt.
English: good writing and communication skills
CÁC NĂNG LỰC QUẢN LÝ
MANAGEMENT COMPETENCIES

Khả năng lãnh đạo/Leadership
 Khả năng thích ứng - Phát triển chiến lược và xác định các nguồn lực để thực hiện và quản lý sự thay đổi, và truyền đạt nhu cầu thay đổi theo cách tích cực nhằm khuyến khích sự cam kết.
Adaptability – Develops strategies and identifies resources to implement and manage change; and communicates the need for change in a positive way that encourages commitment.
 Giao tiếp – lắng nghe tích cực và sử dụng các phong cách giao tiếp phù hợp để truyền đạt đi thông điệp một cách rõ ràng và có sức ảnh hưởng tới người khác để làm họ chấp nhận quan điểm đó, đạt được sự đồng thuận hoặc tiến hành hành động.
Communication - Actively listens and uses appropriate communication styles to deliver complex information in a clear concise way and influences others to accept a point of view, gain consensus, or take action.
 Giải quyết vấn đề và ra quyết định – thị phạm và đề ra mục tiêu giải quyết vấn đề, thu thập và so sánh thông tin để đánh giá các giải pháp thay thế, xem xét sự rủi ro trước khi đưa ra quyết định, lôi kéo những người khác cùng tham gia để đạt được sự đồng tình và ủng hộ, đồng thời hướng dẫn những người khác thực hiện các giải pháp.
Problem Solving and Decision Making - Models and sets expectations for solving complex problems, collecting and comparing information to evaluate alternatives, considering their potential impact before making decisions, involving others to gain agreement and support, and guiding others to implement solutions.
 Tác phong chuyên nghiệp – thể hiện qua phong cách ứng xử nhằm truyền đạt sự tự tin và tôn trọng người khác; tạo ấn tượng tốt lúc ban đầu và đại diện cho công ty trong việc liên kết các giá trị tương ứng của nó.
Professional Demeanour - Exhibits behavioural styles that convey confidence and command respect from others; makes a good first impression and represents the company in alignment with its values.
Managing Execution/ Quản lý thực thi công việc
 Xây dựng và đóng góp cho nhóm – lãnh đạo và tham gia với tư cách là thành viên của nhóm để đưa nhóm hướng tới việc hoàn thành các mục tiêu chung đồng thời thúc đẩy sự gắn kết và cộng tác giữa các thành viên trong nhóm.
Building and Contributing to Teams - Leads and participates as a member of a team to move the team toward the completion of common goals while fostering cohesion and collaboration among team members.
 Thúc đẩy kết quả - Tập trung và hướng dẫn những người khác trong việc hoàn thành các mục
tiêu công việc.
Driving for Results - Focuses and guides others in accomplishing work objectives.
 Lập kế hoạch và tổ chức - Thu thập thông tin và nguồn lực cần thiết để thiết lập một kế hoạch hành động cho bản thân và những người khác; ưu tiên và sắp xếp các yêu cầu công việc của bản thân và những người khác để hoàn thành mục tiêu và đảm bảo công việc được hoàn thành.
Planning and Organizing - Gathers information and resources required to set a plan of action for self and/or others; prioritizes and arranges work requirements for self and/or others to accomplish goals and ensure work is completed.
Xây dựng các mối quan hệ/ Building Relationships
 Mối quan hệ đồng nghiệp – Phát triển và sử dụng các mối quan hệ cộng tác để tạo điều kiện hoàn thành các mục tiêu công việc
Coworker Relationships - Develops and uses collaborative relationships to facilitate the accomplishment of work goals.
 Mối quan hệ khách hàng - Phát triển và duy trì các mối quan hệ dựa trên sự hiểu biết về nhu cầu của khách hàng và tiến hành các hành động phù hợp với các tiêu chuẩn của công ty.
Customer Relationships - Develops and sustains relationships based on an understanding of customer needs and actions consistent with the company’s service standards.
 Tư duy toàn cầu – Hỗ trợ nhân viên và đối tác kinh doanh có phong cách, khả năng, động lực và/ hoặc quan điểm văn hoá đa dạng, tận dụng sự khác biệt để thúc đẩy sự đổi mới, gắn kết và nâng cao kết quả kinh doanh; đảm bảo tất cả các nhân viên được tạo cơ hội để đóng góp hết khả năng của họ.
Global Mindset - Supports employees and business partners with diverse styles, abilities, motivations, and/or cultural perspectives; utilizes differences to drive innovation, engagement and enhance business results; and ensures employees are given the opportunity to contribute to their full potential.
Generating Talent and Organizational Capability/ Phát triển tài năng và năng lực tổ chức
 Năng lực tổ chức – Đánh giá và điều chỉnh cấu trúc của đơn vị tổ chức, công việc và quy trình làm việc để phù hợp với nhu cầu và/ hoặc hỗ trợ các mục tiêu của đơn vị tổ chức.
Organizational Capability - Evaluates and adapts the structure of organizational units, jobs, and work processes to best fit the needs and/or support the goals of an organizational unit.
 Quản trị tài năng - Cung cấp các hướng dẫn và phản hồi để giúp các cá nhân phát triển và củng cố các kỹ năng và khả năng cần thiết để hoàn thành các mục tiêu công việc.
Talent Management - Provides guidance and feedback to help individuals develop and strengthen skills and abilities needed to accomplish work objectives.
Học hỏi và áp dụng các kiến thức chuyên môn/ Learning and Applying Professional Expertise

 Học tập ứng dụng- Tìm kiếm và tận dụng tối đa các cơ hội học tập để cải thiện hiệu suất của bản thân và / hoặc những người khác.
Applied Learning - Seeks and makes the most of learning opportunities to improve performance of self and/or others
 Sự nhạy bén trong kinh doanh – Hiểu và sử dụng các thông tin kinh doanh ( ví dụ: dữ liệu liên quan đến sự tham gia của nhân viên sự hài lòng của khách hàng và hiệu suất tài chính của tài sản) để quản lý các hoạt động hàng ngày và tạo ra các giải pháp sáng tạo để tiếp cận các cách thức kinh doanh và quản trị.
Business Acumen - Understands and utilizes business information (e.g., data related to employee engagement, guest satisfaction, and property financial performance) to manage everyday operations and generate innovative solutions to approach business and administrative challenges.
 Sự nhạy bén về kỹ thuật – Hiểu và sử dụng các kỹ năng và kiến thức chuyên môn trong một lĩnh vực cụ thể để tiến hành và quản lý các hoạt động kinh doanh hàng ngày đồng thời tạo ra các giải pháp sáng tạo để tiếp cận các thách thức trong công việc, chức năng cụ thể.
Technical Acumen - Understands and utilizes professional skills and knowledge in a specific functional area to conduct and manage everyday business operations and generate innovative solutions to approach function-specific work challenges.
 Tài chính/ kế toán – Có kiến thức và hiểu biết về lĩnh vực tài chính, kiểm soát, hàng tồn kho, chi phí tài sản, chi phí thanh toán và tất cả các thủ tục và quy trình xử lý tiền mặt.
Finance/Accounting - Knowledge and understanding of financial knowledge, controls, inventory, costs, expenses, and all cash handling procedures and policies.
CÁC NĂNG LỰC CƠ BẢN - NĂNG LỰC CƠ BẢN CẦN THIẾT ĐỂ HOÀN THÀNH CÁC CÁC HOẠT ĐỘNG CÔNG VIỆC CƠ BẢN.
BASIC COMPETENCIES - FUNDAMENTAL COMPETENCIES REQUIRED FOR ACCOMPLISHING BASIC WORK ACTIVITIES.

 Kỹ năng sử dụng máy tính cơ bản - Có thể sử dụng các phần cứng và phần mềm cơ bản ( ví dụ : máy tính cá nhân, phần mềm xử lý văn bản, lướt trình duyệt v.v…)
Basic Computer Skills - Uses basic computer hardware and software (e.g., personal computers, word processing software, Internet browsers, etc.).
 Lập luận toán học - Thể hiện khả năng cộng, trừ, nhân chia một cách nhanh chóng, chính xác và được phép trong việc giải quyết các vấn đề liên quan đến công việc.
Mathematical Reasoning - Demonstrates ability to add, subtract, multiply, or divide quickly, correctly, and in a way that allows one to solve work-related issues.
 Khả năng nói - Thể hiện khả năng nghe và hiểu các thông tin và các ý tưởng trình bày thông qua các câu từ và lời nói.
Oral Comprehension - Demonstrates ability to listen to and understand information and ideas presented through spoken words and sentences.
 Khả năng đọc hiểu - Thể hiện sự hiểu biết về các câu và đoạn văn đã viết trong các tài liệu liên quan đến công việc.
Reading Comprehension - Demonstrates understanding of written sentences and paragraphs in work-related documents.
 Khả năng viết - Giao tiếp hiệu quả bằng văn bản phù hợp đến từng đối tượng khác nhau.
Writing - Communicates effectively in writing as appropriate for the needs of the audience.

Yêu cầu hồ sơ

Vui lòng gửi Cv cho Bộ phận Tuyển dụng của chúng tôi bằng các cách sau :

Email: Tin đã hết hạn

Số điện thoại : 0254.3837.888

Nộp hồ sơ trực tiếp tại trang chủ Khách sạn của The Secret Côn Đảo trên Website Hoteljob.vn.

*Lưu ý: Bộ phận Tuyển dụng sẽ chỉ liên hệ với các ứng viên được chọn.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Số 08 Tôn Đức Thắng, Thị Trấn Côn Đảo, Huyện Côn Đảo, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu
  • https://thesecretcondao.com/
  • The Secret Con Dao is the first property to be owned and managed directly by the AKYN Hospitality Management Group. Perched on a pristine stretch of Con Dao coastline, in the heart of Con Dao’s charming town and many attractions, The Secret Con Dao offers an enchanting escape with sparkling sea views, stylish hotel rooms, captivating meeting venues and delightful dining options. Hints of Con Dao’s storied heritage are complemented with tasteful contemporary design and environmental-friendly processes, protecting this cherished seaside destination and offering an unforgettable guest experience immersed in rich local culture.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu