Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Khảo sát ý kiến khách hàng về giao diện mới của Hoteljob.vn: Tại đây

1140 400
25887 1

Quản Lý Bộ Phân Lễ Tân (Front Office Manager)

  • Hạn nộp: 27/02/2021
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Toàn Quốc
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
16:15 26/02/2021

Mô tả công việc

- Customer Satisfaction (Guest Feedback, Social Media Review).

- Financial Performance (Upselling, Room Revenue, Operation Auditing).

- Showing Initiative, Problem Solving, Staff Training, Team Leading.

- Manages and motivates the Front Office team in order to provide a high standard of service for customers.

- Welcomes guests and fosters customer loyalty through his/her friendly manner.

- Develops high-quality relationships with guests throughout their stay.

- Handles any guest complaints or contentious issues that cannot be settled directly by team members and provide a fast solution.

- Oversee and supervises guest arrivals and departures with the front office executive and duty managers.

- Provide a high level of customer service and maintain a high profile in the day to day front office operations.

- Ensure that personalized service is offered to each and every guest.

- Ensures that the pricing policy and internal audit procedures are duly applied.

- Supervises the management of debtors, group and individual guest invoicing, and cash operations.

- Review arrival list for all arrivals and VIPs to check room allocations, amenities and special requests.

- Prepare monthly and daily revenue reports and circulate to all HOD's.

- Prepare Room revenue and occupancy forecast take action on rate strategies.

- Is involved in the recruitment of new team members for front office.

- Integrates and trains employees, providing support for skills development.

- Ensures that all front desk employees are well presented (uniforms, personal hygiene etc), and also punctual.

- Ensures that the workplace remains clean and tidy.

- Ensure team members have current knowledge of hotel products, services, facilities, events, pricing and policies and knowledge of the local area and events.

- Have a good knowledge of all systems and standard operating procedures of front office.

- Ensures that guest documentation and information is available and up-to-date.

Quyền lợi được hưởng

  • Lương, thưởng hấp dẫn, cơ hội thăng tiến.
  • Môi trường làm việc năng động, thân thiện
  • Được đào tạo kỹ năng chuyên môn.
  • Ăn uống theo ca làm việc.
  • Chế độ Bảo hiểm theo quy định.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor degree in Hotel Management, or any fields.
  • Experience in customer service or reception position.
  • Extremely guest-oriented and service-minded.
  • Strong in driving results and problem solving skills.
  • Strong in inter-personality skill and outgoing, friendly.
  • IT skills: good in Microsoft office, Smile, Opera.
  • English: good writing and communication skills.

Yêu cầu hồ sơ

  • CV ứng viên
  • Đơn xin việc
  • Sơ yếu lý lịch (xác nhận địa phương)
  • Giấy khám sức khỏe
  • CMND + Hộ khẩu (photo công chứng)
  • Hình 3x4
Hồ sơ nộp trực tiếp tại Văn phòng

73 Thùy Vân, Phường 2, TP. Vũng Tàu
Email: Gửi email
ĐT: 0254 3623 888 - Hotline : 0868 906 088 (Ms.Oanh)

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • 71 Thùy Vân, Phường 2, Thành phố Vũng Tầu, Ba Ria - Vung Tau, Vietnam
  • 0254 3623 888
  • premierpearlhotel.com
  • PREMIER PEARL VUNG TAU BEACH HOTEL là khách sạn 4 sao được xây dựng theo tiêu chuẩn 5 sao với thiết kế sang trọng, kiến trúc hiện đại sẽ góp phần tích cực vào niềm tự hào về cơ sở hạ tầng phục vụ khách du lịch của thành phố biển Vũng Tàu. Chúng tôi đang nỗ lực hoàn thiện và tích cực chuẩn bị để sớm đưa PREMIER PEARL HOTEL phục vụ khách hàng vào năm 2021. Với sứ mệnh trở thành một trong những khách sạn có chất lượng phục vụ khách du lịch tốt nhất cả nước và đặc biệt tại Thành phố Vũng Tàu, chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên tiềm năng, tâm huyết, yêu nghề gia nhập vào đội ngũ nhân viên đầy nhiệt huyết của khách sạn. Hồ sơ ứng tuyển các vị trí gửi về: recruitment@premierpearlhotel.com