Quản Lý Bộ Phận Lễ Tân I Front Office Manager
- Hạn nộp: 31/08/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ hành chính
Tiền sảnh
11/08/2024 00:00
Mô tả công việc
- Customer Satisfaction (Guest Feedback, Social Media Review).
- Financial Performance (Upselling, Room Revenue, Operation Auditing).
- Showing Initiative, Problem Solving, Staff Training, Team Leading.
- Manages and motivates the Front Office team in order to provide a high standard of service for customers.
- Welcomes guests and fosters customer loyalty through his/her friendly manner.
- Develops high-quality relationships with guests throughout their stay.
- Handles any guest complaints or contentious issues that cannot be settled directly by team members and provide a fast solution.
- Oversee and supervises guest arrivals and departures with the front office executive and duty managers.
- Provide a high level of customer service and maintain a high profile in the day to day front office operations.
- Ensure that personalized service is offered to each and every guest.
- Ensures that the pricing policy and internal audit procedures are duly applied.
- Supervises the management of debtors, group and individual guest invoicing, and cash operations.
- Review arrival list for all arrivals and VIPs to check room allocations, amenities and special requests.
- Prepare monthly and daily revenue reports and circulate to all HOD's.
- Prepare Room revenue and occupancy forecast take action on rate strategies.
- Is involved in the recruitment of new team members for front office.
- Integrates and trains employees, providing support for skills development.
- Ensures that all front desk employees are well presented (uniforms, personal hygiene etc), and also punctual.
- Ensures that the workplace remains clean and tidy.
- Ensure team members have current knowledge of hotel products, services, facilities, events, pricing and policies and knowledge of the local area and events.
- Have a good knowledge of all systems and standard operating procedures of front office.
- Ensures that guest documentation and information is available and up-to-date.
Quyền lợi được hưởng
- Lương, thưởng hấp dẫn, cơ hội thăng tiến.
- Môi trường làm việc năng động, thân thiện
- Được đào tạo kỹ năng chuyên môn.
- Ăn uống theo ca làm việc.
- Chế độ Bảo hiểm theo quy định.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Hotel Management, or any fields.
- Experience in customer service or reception position.
- Extremely guest-oriented and service-minded.
- Strong in driving results and problem solving skills.
- Strong in inter-personality skill and outgoing, friendly.
- IT skills: good in Microsoft office, Smile, Opera.
- English: good writing and communication skills.
Yêu cầu hồ sơ
- CV ứng viên
- Đơn xin việc
- Sơ yếu lý lịch (xác nhận địa phương)
- Giấy khám sức khỏe
- CMND + Hộ khẩu (photo công chứng)
- Hình 3x4
69-69a Thùy Vân, Phường 2, TP. Vũng Tàu
ĐT: 0254 3623 888 - Hotline : 0868 906 088 (Ms. Ngân)

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 100 - 499
69-69A Thùy Vân, phường 2, Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
-
-
https://premierpearlhotel.com
Bạn yêu thích PREMIER PEARL HOTEL & SPA - Mời bạn gia nhập với chúng tôi! PREMIER PEARL HOTEL & SPA được biết đến là khách sạn với tiêu chuẩn cao cấp, sang trọng, kiến trúc hiện đại tạo nên một điểm check in hấp dẫn cho du khách đến trải nghiệm dịch vụ đẳng cấp tại thành phố biển Vũng Tàu xinh đẹp. Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên tiềm năng, tâm huyết, yêu nghề gia nhập vào đội ngũ nhân viên đầy nhiệt huyết của khách sạn. Khách sạn 4 sao Premier Pearl Vũng Tàu thuộc quản lý Kiều Anh Group với 3 chi nhánh: Du lịch Phương Anh số 122 - 124 Hoàng Văn Thụ, Phường 9, Phú Nhuận, TP HCM, ĐT: 028 3847 7333 – 028 3847 6666 Khách sạn Kiều Anh - 3 sao số 257 Lê Hồng Phong, phường 8 , Vũng Tàu ĐT: 02543 563 333 - 0888 222 220 Khách sạn Premier Pearl - 4 sao số 69-69A Thùy Vân, phường 2, thành phố Vũng Tàu ĐT : 0254 650 6666 - 0254 3623 888.
Thông tin liên hệ
-
Bộ phận Nhân Sự - Chuyên viên nhân sự
-