Front Desk Supervisor (Guest Service Supervisor) - Giám sát bộ phận tiền sảnh (Giám sát dịch vụ khách hàng)

New World Phú Quốc Resort (Kem Beach)

Quy mô :

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

Job Summary – (Role Summary)

Responsible for the operational efficiency of all front office areas during shift and the service delivery of those areas. Provide timely and professional check-in/check-out services in accordance with established scripting and standards.

Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)

• Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known

• Provides input for Front Office meetings.

• Supervise front office operations during assigned shift including:

o Maintenance of guest information

o Maintenance of information about local events

o Compile occupancy statistics

o Supervise group bookings

o Assisting with serious complaints with immediate report to the manager on duty

• Supervise cashiering activities during shift including:

o Cash handling and banking procedure

o Dealing with irregular payments

o Instructing staff in credit policies and facilities

o Instructing staff in cash security procedures

o Carry out debtor control

o Prepare reports

o Supervise the cashiering system

• Conversant with emergency evacuation and fire procedures

• Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats

• Works with Superior on manpower planning and management needs

• Works with Superior in the preparation and management of the Department’s budget.

• Perform any other task assigned based on hotel needs or requirements.


Quyền lợi được hưởng

- Attractive, competitive salary

Lương hấp dẫn, cạnh tranh

- Accomodation/Meals: Sun Home with full amenities according to 3-star hotel standards; 3 meals/day

Chỗ ở/Bữa ăn: Sun Home với đầy đủ tiện nghi theo tiêu chuẩn 3 sao; 3 bữa 1 ngày

- Transportation for receiving work/home leaves with regard to level of employees and distance from home to resort

Hỗ trợ chi phí di chuyển để nhận công việc/về nhà tùy theo cấp độ nhân sự và khoảng cách giữa nhà và resort

- The benefits only at Sun Group: Suncare Insurance, entertainment mode for yourself and your family in the Sun Group’s entertainment system in country (Hon Thom/ Ba Na/ Fansipan cable car/ Sun World Da Nang Wonder...)

Quyền lợi chỉ có ở Sun Group: Bảo hiểm Suncare, tận hưởng và thư giãn cùng với gia đình tại các hệ thống giải trí trong nước (Hòn Thơm/ Bà Nà/ Cáp treo Fansipan/ Sun World Da Nang Wonder...)

- S, H, U Insurance

Bảo Hiểm S, H, U

- Holiday/ New Year bonus. 13th month salary

Thưởng nghỉ lễ/năm mới. Tháng lương thứ 13

- Other benefits of Sun Group

Các quyền lợi khác của SunGroup

Yêu cầu công việc

Required Skills –

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company

• Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA

• Problem solving and organizational abilities

Qualifications –

• Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience –

• 1 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.



Yêu cầu hồ sơ

Please send your CV through this Hoteljob application or contact us via the email address: Gửi email

Note: We will contact to the candidates shortlisted.

Front Desk Supervisor (Guest Service Supervisor) - Giám sát bộ phận tiền sảnh (Giám sát dịch vụ khách hàng)

Chức danh Ngày kết thúc Mức lương
Guest Relations (Fusionista - Chinese speaking) | Chăm sóc khách hàng (tiếng Trung) 31/01/2021 Thỏa thuận
Front Office Supervisor 19/01/2021 Thỏa thuận
Reception Supervisor 30/12/2020 Thỏa thuận
Head Butler 31/12/2020 Thỏa thuận
Front Desk Supervisor/ Giám sát Lễ tân 30/12/2020 Thỏa thuận
Reservation Supervisor/Giám sát đặt phòng 29/12/2020 Thỏa thuận
Giám sát lễ tân 30/11/2020 Thỏa thuận
Night Manager/ Phụ Trách Ca Đêm 01/02/2021 Thỏa thuận
Reception Supervisor/ Giám sát Lễ Tân 01/02/2021 Thỏa thuận
Club Supervisor 30/11/2020 Thỏa thuận
Giám sát bộ phận lễ tân 30/11/2020 Thỏa thuận

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá