1140 400
20876 1

Director of Sales & Marketing - Giám đốc Sales & Marketing (Khách sạn Capella Hà Nội)

  • Hạn nộp: 01/03/2021
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Hà Nội
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
11:50 27/01/2021

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

The Director of Sales & Marketing (DoSM) holds a key leadership position in overseeing and managing all aspects of the Sales & Marketing Division. As a member of the Guidance Team (Executive Committee), the individual is to contribute a high level of sales and marketing knowledge and expertise for the property. The DoSM establishes and drives strategic sales decision in the property and brand strategies, achieving the desired business performance.

THE ROLE

1. A member of the Guidance Team (Executive Committee), participates and contributes in the preparation and development of the Hotel’s strategic and Business Plan.

2. Provides inspirational leadership, clear vision and direction to team members to ensure delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members. Train the sales team accordingly in preparation of appropriate sale strategies.

3. Oversees and manages the daily operations of the Sales & Marketing department and ensures that all team members comply with service standards, departmental policies and operating procedures set by the hotel.

4. Within established parameters quote and negotiate prices with customer representatives confirming reservations by letter and drawing up contracts; to close the transaction. Upon closing, coordinate and follow-up with the concerned resort departments to ensure delivery of exceptional guest services.

5. Determine appropriate market segments towards maximizing hotel revenues. Contribute to the price strategy aligned with the revenue manager for villa pricing and promotion

6. Create sales targets and networks with corporate clients, airlines, tourist offices and related fields. Observe the market for relevant trends, monitoring competitors and the tide of events.

7. Reviews and prepares monthly financial reports, budget forecasting, expenditure reports for higher management review.

8. Responding appropriately through social media adhering to the corporate guidelines. As directed, participate in trade shows, conventions and promotional events in the industry and customer organizations

9. Handling complaints and resolving service ‘Glitches’, keep a record of all feedbacks under the appropriate system. Ensures that the issues are resolved in a timely manner to guests’ satisfaction.

10. Participate in recruitment activities, and manage performance of the team, feedback through team member recognition, rewards, and disciplinary action, with the assistance of Human Resources, when necessary.

Quyền lợi được hưởng

Based on Capella Hotel Group and Capella Hotel Hanoi's policies.

Yêu cầu công việc

TALENT PROFILE

Qualification

 o Diploma / Degree in Hospitality Business Management or equivalent is preferred

o Master’s or Bachelor’s degree in Sales and Marketing or Revenue Management

Work Experience

o Minimum 5 years’ experiences in similar role in luxury hotels/resort

Technical Skills

o Excellent command of written and spoken English

o Competent computing skills (e.g. Microsoft Office)

o Excellent communicator with personable character, passion for leadership in Sales & Marketing

Yêu cầu hồ sơ

Submitted online.
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • 3rd Floor, 13 Hai Ba Trung st. Hoàn Kiem Dist. Hanoi. Vietnam.
  • không liên hệ
  • Sun Hospitality Group là khối du lịch nghỉ dưỡng thuộc Tập đoàn Sun Group, sở hữu chuỗi Khách sạn, Resort nghỉ dưỡng 5 sao đẳng cấp quốc tế trải dài ba miền Bắc, Trung, Nam như Intercontinental Danang Sun Peninsula Resort, Premier Village Resort Da Nang, Novotel Danang Premier Han River, Mercure Danang French Village Bana Hills, JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay, Premier Village Phu Quoc, Premier Residences Phu Quoc, M. Gallery Sapa, ... Các Resort và Khách sạn này được Quản lý bởi các Tập đoàn Quản lý Khách sạn nổi tiếng hàng đầu thế giới như IHG, Marriott, Accor, ... Sun Hospitality Group tiếp tục xây dựng, phát triển thương hiệu cho các sản phẩm: thương hiệu Khách sạn, Khu nghỉ dưỡng, Sân Golf, Dịch vụ giải trí, Ẩm thực... Các dự án tự quản lý đã và sắp đi vào hoạt động: Premier Village Ha Long, Onsen Quang Hanh - Ha Long, Kem Beach Phu Quoc... Duy trì và lan tỏa phong trào: "Người Sun Group với những điểm đến Sun Group" Chúng tôi đang tiếp tục tìm kiếm những nhân tài để gia nhập mái nhà Sun Group nói chung và Sun Hospitality Group nói riêng. Hãy tham gia cùng SHG để khẳng định sự thành công của bạn!