Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11864 1

Guest Service Agent/Nhân viên lễ tân

  • Hạn nộp: 30/03/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
3
Nơi làm việc
Huyện Hoà Vang - Đà Nẵng
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
08/03/2024 08:48

Mô tả công việc

Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity.

Registers and rooms all arrivals according to established procedures.

Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures.

Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation

Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received.

Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange.

Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures.

Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times.

Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Accor Loyalty programs.

Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Duty Manager if he/she unable to assist

Is familiar with other Accor hotels so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Accor hotel

Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.

Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion.

When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival

Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read fax, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems.

Maintains exemplary department standards of behavior and appearance and attitude as expected in a Novotel

Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state al all times

Endeavors to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of A/Club member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard.

Conversant with emergency evacuation and fire procedures for relevant department.

Perform any other task assigned based on Hotel needs or requirements...

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary offerred / Mức lương cạnh tranh.

- Professional working environment / Môi trường làm việc chuyên nghiệp

- Opportunity to access variety of training programs conducted by the Hotel & Group /Cơ hội tiếp cận đa dạng các chương trình đào tạo do Khách sạn & Tập đoàn tiến hành

- Free shuttle from Da Nang city / Xe đưa đón từ trung tâm TP Đà Nẵng...

Yêu cầu công việc

High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent.

1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

Should you feel interested in the opportunity, please send your resume to email

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • An Son hamlet, Hoa Ninh commune, Hoa Vang district, Da Nang city
  • https://www.accorhotels.com/www.mercure-danang-banahills-french-village.com
  • MERCURE – A Brand of ACCORHOTELS GROUP, the leading hotel management group all over the world. Hotel with individuality, passion for service and committed to quality and guest satisfaction. Mercure – Một thương hiệu của tập đoàn quản lý khách sạn hàng đầu thế giới - Accorhotels. Khách sạn với cá tính, với niềm đam mê và cam kết về chất lượng dịch vụ cũng như sự hài lòng của khách hàng. Join Mercure Danang French Village Bana Hills – Join a team of warm and friendly professionals who will share the love for Hospitality! Gia nhập Mercure Danang French Village Bana Hills – Gia nhập đội ngũ những nhân viên thân thiện,ấm áp, chuyên nghiệp – Những con người sẵn sàng chia sẻ tình yêu đối với ngành dịch vụ Khách sạn!

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu