Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Khảo sát ý kiến khách hàng về giao diện mới của Hoteljob.vn: Tại đây

1140 400
25528 1

Guest Service Agent

  • Hạn nộp: 10/06/2021
  • Mức lương: 5 - 8 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Quận Cầu Giấy - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
12/05/2021 09:25

Mô tả công việc

Duties and Responsibilities:

1. To arrive at work on time in the uniform provided, ensuring a neat and tidy appearance, according to the employee handbook.

2. To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets/promotions, spa, fitness center and etc.

3. To develop a close and harmonious working relationship with housekeeping and all hotel departments.

4. Attend training and meetings as required.

5. To anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.

6. Have a complete knowledge of hotel policies and procedures.

7. Report health, safety, and security hazards to the assistant manager-front office, and/or manager on duty.

8. Ensure front desk is clean and tidy at all times.

9. To perform check-in, check-out and cashiering for hotel guests.

10. Suggest alternatives to meet customer needs in terms of product features and benefits.

11. Offer information and services where appropriate.

12. Thank customers and invite our guests to return.

13. Monitor daily arrivals ensuring all requests are carried out wherever possible and all realistic expectations are met and ensure all reservations are honored.

14. Complete all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.

15. Handle reservation calls after hours, ensuring guest needs are met, in a helpful efficient manner, input into the system as per procedure.

16. Ensure credit policy is adhered to at all times, any variance reported to the manager on duty immediately.

17. Ensure float is maintained at a constant level as issued by accounting department.

18. Carry out requests as directed by hotel management.

19. Issue safety deposit boxes to hotel guests ensuring access and release forms are completed per hotel procedures.

20. Receive, handle and relaying of messages, mail, voice mail and faxes in an efficient, timely manner as per hotel policy

21. Any other duty that may be assigned by management.

Quyền lợi được hưởng

  • Lương cạnh tranh
  • Hỗ trợ ăn theo ca, 
  • Công ty cung cấp đồng phục, giặt là
  • Có cơ hội được thăng tiến lên các vị trí khác

Yêu cầu công việc

1. At least Bachelor degree in any field

2. New graduate who taken internship in related field or at least 1 year experience in front office

3. Good inter-personality skill and outgoing, friendly

4. Strong in English communication skill

5. Strong in problem solving skills, and execution of work

6. Proficiency in English communication


Yêu cầu hồ sơ

Please send your CV to: hrm@eastinhanoi,com

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

Thông tin liên hệ