OFFICE SUPERVISOR
- Hạn nộp: 30/06/2021
- Mức lương: 12 - 20 triệu
Thông tin cơ bản
1
Quận Bình Thạnh - TP HCM
Giờ hành chính
Khách sạn/ Khu căn hộ
Quản lý, điều hành
Trưởng ca/ Giám sát
24/06/2021 15:45
Mô tả công việc
Responsibilities:
General Accountant
Build revenue & expense management templates, essential form templates for efficient
management of payable/receivable funds
Closely coordinate with external accounting service provider to prepare financial
statements, periodic tax finalization and detailed explanation reports, in line with the
government's tax law and accounting law
Work with all related Government authorities on all financial matters of the company
Manage and record salary, income, expenses, depreciation, fixed assets, liabilities, etc.
Develop monthly / periodic reports as required by CEO
Other accounting and financial control jobs are regulated by the state and requested by
the CEO
Administrative
Ensure the office and the buildings are always stocked with necessary supplies and all
equipments are working and properly maintained
Manage negotiations, communications and contracts with all external suppliers/service
providers
Create and control all office asset management procedures and related issues
Coordinate with the Operation & Customer Care Supervisor to contact suppliers/external
service providers and arrange for all maintenance issues of the buildings to be addressed
Coordinate with the Operation & Customer Care Supervisor to contact
suppliers/outsourcers and arrange necessary supplies for events organized by the
company
Human resources (company size: <10 employees)
Work closely with the CEO to establish and maintain a professional and encouraging
working environment where employees feel professionally satisfied and appreciated
Develop and be in charge of the Compensations & Benefits scheme and employees’ offer
letters & employment contracts
Ensure all company policies and procedures are up to date in line with current
employment law
Represent the company to work and maintain good relationships with related
governmental authoritiesRequirements
Quyền lợi được hưởng
Salary: 14.000.000 VND gross/month with a potential raise after 6 months based on
working performance and growth of the company
Flexible working hours: 5 days per week, 8-10 am to 5:30-7:30 pm with a 1.5 hour lunch
break
13th salary and social & health insurances
15 annual leave days
Laptop & other office supplies (within a budget)
Equal and encouraging working environment where all feedback & ideas are appreciated
Frequent company's meals and annual team building trip
Yêu cầu công việc
A university graduate of any business-related majors with at least 1.5 years of working experience in HR & Admin; experience in Hospitality or Real Estate is a plus but not a must
In-depth knowledge of taxes, social & health insurances and labor law
Comfortable in learning and using online productivity tools on a daily basis - Google
Workspace, Asana, Slack, etc.
Good command in written English
Trustworthy, proactive, able to multitask and good planning skills
Good teamwork skills with a can-do attitude and an attention to details
Yêu cầu hồ sơ
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 10 - 24
- 30/57 Nguyễn Cửu Vân, phường 17, Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Được ra đời vào năm 2021, YÊN Living là công ty startup quản lý bất động sản với mục tiêu mang đến những giải pháp tối ưu và sự an tâm cho các chủ sở hữu tòa nhà/villa. Như chính tinh thần của tên gọi được đặt ra, YÊN Living đam mê công việc tạo ra nhiều không gian giống an yên, một nơi làm êm dịu tâm trí và cảm xúc sau những nỗ lực bên ngoài cuộc sống .Hiện tại, chúng tôi đang quản lý 02 tòa căn hộ nhà ở và 01 căn hộ nghỉ dưỡng tại quận Bình Thạnh với mục tiêu mở rộng quy mô dịch vụ đến nhiều quận và khu vực khác nhau trong tương lai gần. Đội ngũ nhân sự YÊN Living quy tụ những gương mặt nhiệt huyết, được chia thành 2 bộ phận chính: Vận hành và Văn phòng. Chúng tôi theo đuổi và ủng hộ một môi trường làm việc lành mạnh, công bằng - nơi không có rào cản về giới tính, độ tuổi và chức vụ. Tất cả ý kiến và phản hồi đều được đón nhận với sự kiên nhẫn, thấu hiểu và tinh thần thay đổi để cùng nhau phát triển. Do đó, YÊN Living tìm kiếm những cá nhân cùng chung lý tưởng và định hướng phát triển. Những người đồng hành mang chân dung của tinh thần độc lập, chủ động và không ngại bước khỏi vùng an toàn để đón nhận những thử thách mới. Chúng tôi hy vọng sẽ được hợp tác với những cá nhân không ngại tham gia vào toàn bộ quá trình thực hiện công việc của mình - từ lập kế hoạch đến thực hiện.
Thông tin liên hệ
- Phòng nhân sự