Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
27107 1

OFFICE SUPERVISOR

  • Hạn nộp: 30/06/2021
  • Mức lương: 12 - 20 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Bình Thạnh - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
24/06/2021 15:45

Mô tả công việc

Responsibilities:

General Accountant

Build revenue & expense management templates, essential form templates for efficient

management of payable/receivable funds

Closely coordinate with external accounting service provider to prepare financial

statements, periodic tax finalization and detailed explanation reports, in line with the

government's tax law and accounting law

Work with all related Government authorities on all financial matters of the company

Manage and record salary, income, expenses, depreciation, fixed assets, liabilities, etc.

Develop monthly / periodic reports as required by CEO

Other accounting and financial control jobs are regulated by the state and requested by

the CEO

Administrative

Ensure the office and the buildings are always stocked with necessary supplies and all

equipments are working and properly maintained

Manage negotiations, communications and contracts with all external suppliers/service

providers

Create and control all office asset management procedures and related issues

Coordinate with the Operation & Customer Care Supervisor to contact suppliers/external

service providers and arrange for all maintenance issues of the buildings to be addressed

Coordinate with the Operation & Customer Care Supervisor to contact

suppliers/outsourcers and arrange necessary supplies for events organized by the

company

Human resources (company size: <10 employees)

Work closely with the CEO to establish and maintain a professional and encouraging

working environment where employees feel professionally satisfied and appreciated

Develop and be in charge of the Compensations & Benefits scheme and employees’ offer

letters & employment contracts

Ensure all company policies and procedures are up to date in line with current

employment law

Represent the company to work and maintain good relationships with related

governmental authoritiesRequirements

Quyền lợi được hưởng

Salary: 14.000.000 VND gross/month with a potential raise after 6 months based on

working performance and growth of the company

Flexible working hours: 5 days per week, 8-10 am to 5:30-7:30 pm with a 1.5 hour lunch

break

13th salary and social & health insurances

15 annual leave days

Laptop & other office supplies (within a budget)

Equal and encouraging working environment where all feedback & ideas are appreciated

Frequent company's meals and annual team building trip

Yêu cầu công việc

A university graduate of any business-related majors with at least 1.5 years of working experience in HR & Admin; experience in Hospitality or Real Estate is a plus but not a must

In-depth knowledge of taxes, social & health insurances and labor law

Comfortable in learning and using online productivity tools on a daily basis - Google

Workspace, Asana, Slack, etc.

Good command in written English

Trustworthy, proactive, able to multitask and good planning skills

Good teamwork skills with a can-do attitude and an attention to details

Yêu cầu hồ sơ

CV gửi về: Tin đã hết hạn 
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 10 - 24
  • 30/57 Nguyễn Cửu Vân, phường 17, Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • Được ra đời vào năm 2021, YÊN Living là công ty startup quản lý bất động sản với mục tiêu mang đến những giải pháp tối ưu và sự an tâm cho các chủ sở hữu tòa nhà/villa. Như chính tinh thần của tên gọi được đặt ra, YÊN Living đam mê công việc tạo ra nhiều không gian giống an yên, một nơi làm êm dịu tâm trí và cảm xúc sau những nỗ lực bên ngoài cuộc sống .Hiện tại, chúng tôi đang quản lý 02 tòa căn hộ nhà ở và 01 căn hộ nghỉ dưỡng tại quận Bình Thạnh với mục tiêu mở rộng quy mô dịch vụ đến nhiều quận và khu vực khác nhau trong tương lai gần. Đội ngũ nhân sự YÊN Living quy tụ những gương mặt nhiệt huyết, được chia thành 2 bộ phận chính: Vận hành và Văn phòng. Chúng tôi theo đuổi và ủng hộ một môi trường làm việc lành mạnh, công bằng - nơi không có rào cản về giới tính, độ tuổi và chức vụ. Tất cả ý kiến và phản hồi đều được đón nhận với sự kiên nhẫn, thấu hiểu và tinh thần thay đổi để cùng nhau phát triển. Do đó, YÊN Living tìm kiếm những cá nhân cùng chung lý tưởng và định hướng phát triển. Những người đồng hành mang chân dung của tinh thần độc lập, chủ động và không ngại bước khỏi vùng an toàn để đón nhận những thử thách mới. Chúng tôi hy vọng sẽ được hợp tác với những cá nhân không ngại tham gia vào toàn bộ quá trình thực hiện công việc của mình - từ lập kế hoạch đến thực hiện.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu