Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Khảo sát ý kiến khách hàng về giao diện mới của Hoteljob.vn: Tại đây

1140 400
27694 1

Executive Assistant to Deputy CEO

  • Hạn nộp: 31/12/2021
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Quận Ba Đình - Hà Nội
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
19/11/2021 10:53

Mô tả công việc

- Completes a broad variety of professional administrative tasks for the Deputy CEO including: (1) managing anextremely heavy calendar of appointments; (2) be able to handle overlapping meetings moving at a fast pace; (3) composing and preparing correspondence that are confidential; (4) arranging detailed travel plans, itineraries, and agendas; and (5) compiling documents for travel-related meetings.

- Forwards accurate and detailed messages, facilitates conference calls and, as appropriate, disseminates generalinformation to callers;

- Makes arrangements for special and routine meetings, including coordinating conference space and schedules with other departments;

- Plans, coordinates and ensures the Deputy CEO’s schedule is followed and respected;

- Ability to be flexible, change courses, and adapt at any moment;

- Be able to maintain absolute confidentiality and consistently exercise discretion and judgment;

- Provides a bridge for smooth communication with internal departments;

- Works closely and effectively with the Deputy CEO to keep them well informed of upcoming commitments and responsibilities, following up appropriately;

- Prioritizes conflicting needs; handles matters expeditiously, proactively, and follows-through on projects to successful completion, often with deadline pressures;


Quyền lợi được hưởng

- Được hưởng các chế độ bảo hiểm theo quy định của Nhà nước.

- Môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp.

- Các phụ cấp: ăn trưa và các phụ cấp khác theo quy định Công ty.

- Chế độ nâng lương linh hoạt; thưởng và các chế độ phúc lợi khác theo quy định của Công ty.

- Được làm việc trong môi trường thân thiện, năng động, cầu tiến, đảm bảo đầy đủ các trang thiết bị, vật dụng… phục vụ tốt nhất cho công việc.

- Các chế độ: BHXH, BHYT, BHTN theo luật định.

- Nghỉ mát hàng năm

Yêu cầu công việc

- Bachelor degree or higher (preferably abroad)

- At least 02 years of experience in a personal or executive assistant role (preferably at leading real-estate/hospitality groups);

- Demonstrated success juggling multiple projects and meeting strict deadlines;

- Experience coordinating business and personal calendars;

- Active listening and good communication skills (in both Vietnamese and English);

- Impeccable attention to detail and accuracy;

- Adaptable, motivated, and proactive work ethic;

- Technically savvy;

- Ability to multi-task;

- Excellent in MS office;

- Strong time-management and organization skills.

Yêu cầu hồ sơ

1. Sơ yếu lý lịch tự thuật có dấu xác nhận của địa phương 

2. Đơn xin việc 

3. CV xin việc 

4. Giấy khám sức khỏe 

5. Bằng cấp, chứng chỉ 

6. Bản photo CMND / CCCD

- Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến trên Hoteljob.vn

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Tầng 5,6 Ngọc Khánh Plaza – số 1 Phạm Huy Thông – Ba Đình – Hà Nội
  • https://onsenfuji.com.vn/
  • Công ty Cổ phần Dịch vụ Du lịch Onsen Fuji chủ đầu tư WYNDHAM LYNN TIMES THANH THỦY PHÚ THỌ

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu