Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
23193 1

Guest Service Agent - English & Korean & Russian/ Lễ Tân Khách Sạn tiếng Anh, tiếng Hàn và tiếng Nga

  • Hạn nộp: 30/09/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
4
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
11/08/2025 14:06

Mô tả công việc

• Assist guests with check in and checkout, as well as other cashiering duties\

• Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity

• Registers and rooms all arrivals according to established procedures

• Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures

• Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation

• Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received

• Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures

• Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs.

• Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referee problems to superior.

• Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service

• Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion

• When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival

• Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems

• Maintains exemplary deportment standards of behavior and appearance and attitude.

• Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state at all times

Quyền lợi được hưởng

  • Thời gian thử việc 2 tháng, nhận đủ 100% lương và thưởng phí dịch vụ
  • 05 ngày làm việc theo quy định | 02 ngày nghỉ mỗi tuần.
  • Tham gia bảo hiểm xã hội khi ký HĐLĐ
  • Đồng phục và bữa ăn theo ca được Khách sạn cung cấp | Chỗ đỗ xe máy và ô tô miễn phí.
  • Áp dụng giá ưu đãi cho nhân viên khi sử dụng dịch vụ tại khách sạn.
  • Môi trường làm việc sáng tạo và thân thiện.
  • Các khóa đào tạo trong nước và quốc tế.
  • Nghỉ phép/nghỉ thường niên | Khám sức khỏe định kỳ.

Yêu cầu công việc

• Diploma in Tourism / Hospitality Management• Minimum 1 years of relevant experience in a similar capacity

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage

Yêu cầu hồ sơ

Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Bãi biển Ông Lang, Khu du lịch sinh thái Cửa Cạn, xã Cửa Dương, đảo Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang.
  • Movenpick Resort Waverly Phu Quoc

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo