Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Khảo sát ý kiến khách hàng về giao diện mới của Hoteljob.vn: Tại đây

1140 400
717 1

NHÂN VIÊN TIẾP TÂN/NHÂN VIÊN LỄ TÂN/GUEST SERVICE OFFICER KHU CĂN HỘ QUẬN 1 - SOMERSET CHANCELLOR COURT

  • Hạn nộp: 30/08/2022
  • Mức lương: 8 - 12 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
3
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Làm theo ca
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
10/08/2022 16:12

Mô tả công việc

MAJOR DUTIES AND RESPONSIBILITIES

1. Responsible for checking in /out guests.

Chịu trách nhiệm trong việc khách đến nhận và trả phòng

2. Security measures are to be taken in handling of room keys and guest information in the computer

Có biện pháp an toàn trong việc quản lý chìa khóa từ và thông tin của khách trong hệ thống máy vi tính

3. Play a role as a link between guest and management to communicate with guest to find out guest’s expectation in order to improve the service standards.

Là trung gian giữa khách và ban quản lý để tìm hiểu các mong đợi của khách nhằm cải thiện tiêu chuẩn phục vụ

4. Handling of cash advance or cash received upon check-out.

Giải quyết tiền ứng trước hay tiền khách thanh toán khi trả phòng

5. To perform any other duties as required by the GS Manager or the Management.

Thực hiện các nhiệm vụ khác theo yêu cầu của Trưởng bộ phận hay Ban Quản lý

Quyền lợi được hưởng

- Monthly service charge 

- Professional training and personnel activities organized periodically

- Salary review

- 13th month 

- Full insurance regime under current labor law, plus International health-care insurance, 24/24 accident insurance covered 100% by the company

Yêu cầu công việc

High school degree

At least 1 year relevant experience in the hospitality industry.

Possess good public relations and presentation skills

Customer oriented attitude and pleasant disposition is essential

Good English communication skills

Yêu cầu hồ sơ

Send your CV to email: Nộp hồ sơ 

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 8A Nguyễn BỈnh Khiêm, Q1 hoặc 21-23 Nguyễn Thị Minh Khai, Q1, HCM
  • ASCOTT – the HOME of a GREAT Career Ascott is the world’s largest international serviced residence owner and operator, with headquarters in Singapore. We manage three awarding wining brands – Ascott, Citadines and Somerset, across Asia Pacific, Europe and the Gulf region, with each brand catering to the distinct needs of our residents. We promise to create a home away from home for our residents by delivering LIFE. We offer useful Local knowledge to each Individual and make them Feel at home during their stay with us, what make us different is to Exceed their expectation as well. The Ascott family comprises about 6,000 employees from more than 70 nationalities. Tapping on our diverse backgrounds, we encourage the sharing of ideas and feedback, so that we can constantly learn from one another and strive to make things better.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu