Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
717 1

NHÂN VIÊN LỄ TÂN KHÁCH SẠN, CĂN HỘ/GUEST SERVICE OFFICER/RECEPTIONIST - SOMERSET HO CHI MINH CITY - Q1 (MALE)

  • Hạn nộp: 31/12/2023
  • Mức lương: 12 - 20 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
30/12/2023 17:51

Mô tả công việc

MAJOR DUTIES AND RESPONSIBILITIES

1. Responsible for checking in /out guests.

2. Security measures are to be taken in handling of room keys and guest information in the computer

3. Play a role as a link between guest and management to communicate with guest to find out guest’s expectation in order to improve the service standards.

4. Handling of cash advance or cash received upon check-out.

5. To perform any other duties as required by the GS Manager or the Management.

Quyền lợi được hưởng

- Monthly service charge

- Professional training and personnel activities organized periodically

- Salary review

- 13th, 14th month

- NS allowance

- Full insurance regime under current labor law, plus International health-care insurance, 24/24 accident insurance covered 100% by the company

Yêu cầu công việc

- High school degree

- At least 1 year relevant experience in the hospitality industry.

- Possess good public relations and presentation skills

- Customer oriented attitude and pleasant disposition is essential

- Good English communication skills.

Yêu cầu hồ sơ

Please send your CV (in English) via Hotel job
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 8A Nguyễn BỈnh Khiêm, Q1 hoặc 21-23 Nguyễn Thị Minh Khai, Q1, HCM
  • ASCOTT – the HOME of a GREAT Career Ascott is the world’s largest international serviced residence owner and operator, with headquarters in Singapore. We manage three awarding wining brands – Ascott, Citadines and Somerset, across Asia Pacific, Europe and the Gulf region, with each brand catering to the distinct needs of our residents. We promise to create a home away from home for our residents by delivering LIFE. We offer useful Local knowledge to each Individual and make them Feel at home during their stay with us, what make us different is to Exceed their expectation as well. The Ascott family comprises about 6,000 employees from more than 70 nationalities. Tapping on our diverse backgrounds, we encourage the sharing of ideas and feedback, so that we can constantly learn from one another and strive to make things better.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu