Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
6961 1

Front Desk Agent

  • Hạn nộp: 31/03/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Tây Hồ - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
15/03/2024 16:05

Mô tả công việc

• Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity

• Registers and rooms all arrivals according to established procedures

• Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures

• Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation

• Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received

• Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange

• Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures

• Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times

• Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Intercontinental Hotels Group Loyalty programs.

• Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Assistant Manager if he/she unable to assist

• Is familiar with other Intercontinental Hotels and Resorts so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another InterContinental Hotels

• Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service

• Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion

• When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival

• Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems

• Maintains exemplary deportment standards of behavior and appearance and attitude as expected in a IHG Brand

• Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state al all times

• Endeavors to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of IHG Loyalty Program member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard

Quyền lợi được hưởng

- Uniform

- Duty Meals

- Full Insurance policy per current labor law.

- Accident Insurance 24/7

- Monthly service Charge

- Annual Health Check

- Participating job training, skill training by international hotel standards.

- Hotel's Activity

- Other benefits per Vietnam labor law.


Yêu cầu công việc

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

• Able to read and write English

• Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System

• High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

• 1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

- 4*6 photo

- A photo of ID Card.

- A photo of Registration Book

- A photo of certificate (if any)

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Số 5, Phố Từ Hoa, Phường Quảng An, quận Tây Hồ, Hanoi, Vietnam
  • http://www.hanoi.intercontinental.com/vn
  • Khách sạn InterContinental Hanoi Westlake được xây dựng hoàn toàn trên mặt nước Hồ Tây thanh bình và nằm cạnh ngôi chùa Kim Liên 800 năm tuổi đầy cổ kính. Chỉ cách trung tâm thành phố Hà Nội vài phút lái xe, khách sạn mang đến cho khách hàng một không gian tĩnh mịch và thư thái ngay giữa lòng Hà Nội đầy hối hả. InterContinental Hanoi Westlake là sự kết hợp hoàn hảo giữa khung cảnh thanh bình của Hồ Tây với thiết kế kiến trúc tinh tế và nét văn hóa dịch vụ truyền thống của người Việt. Khách sạn sẽ là cầu nối giúp du khách tìm đến những giá trị, nét văn hóa tinh tế của thủ đô Hà Nội cùng những trải nghiệm địa phương độc đáo.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu