Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Khảo sát ý kiến khách hàng về giao diện mới của Hoteljob.vn: Tại đây

1140 400
6961 1

Bellman (Part time)

  • Hạn nộp: 31/07/2022
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Tây Hồ - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
30/07/2022 18:45

Mô tả công việc

Support Bellman Department as followed details:

• Assist with heavy packages, coats, suitcase, etc. being alert to give assistance courteously and quickly, before having to be asked

• Maintain a willingness to please attitude and give undivided attention to any approaching guest

• Adhere to guest checking in and checking out procedures pertaining to baggage handling

• Welcome guests at the main entrance, offering the greeting appropriate to the time of day taking particular note of repeat guests and Priority Club members

• Assist arriving and departing guests by opening and closing car and taxi doors

• Maintain a spotless Porte Cochere and Drive way

• Guide the guest to the Front Desk and wait behind the guest during the check-in. Keep eyes on the Front Desk Clerk who provides the signal for you to step forward and receive the room and rooming booklet from the Front Desk Clerk. Without delay, escort the guests accordingly.

• Be familiar with the layout of the hotel and memorize the preferred route for escorting guests

• Room the guest in accordance with hotel standards

• Be familiar with the lift workings and emergency stairs

• Provide information to guests about the hotel facilities and services

• Provide guest services and guidance

• Learn and utilize names of guests, especially repeat and long staying guests and routinely greet guests as they pass through the lobby, remaining alert to situations where he can be of assistance to guests

• Keep the lobby clean and tidy, informing the Concierge or Bell Captain if it needs major cleaning

• Maintain a well groomed hair style and wear clean, shiny well polished shoes and a neat uniform while on duty

• Help other employees in department, replacing them temporarily when necessary

• Keep the baggage room clean and in order before going off duty on each shift

• Upon arrival of newspaper, prepare them and deliver them to guest rooms as assigned by the Bell Captain

• Use the Duty Log to document matters of importance

• Operate Communicates equipment

• Arrange transport and coordinate luggage

• Manage the key system securely

Quyền lợi được hưởng

- Uniform

- Duty Meals

- Participating job training, skill training by international hotel standards.


Yêu cầu công việc

• Good attitude

• Able to speak English

Yêu cầu hồ sơ

- 4*6 photo

- A photo of ID Card.

- A photo of Registration Book

- A photo of certificate (if any)

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Số 5, Phố Từ Hoa, Phường Quảng An, Quận Tây Hồ, Thành phố Hà Nội
  • http://www.hanoi.intercontinental.com/vn
  • Khách sạn InterContinental Hanoi Westlake được xây dựng hoàn toàn trên mặt nước Hồ Tây thanh bình và nằm cạnh ngôi chùa Kim Liên 800 năm tuổi đầy cổ kính. Chỉ cách trung tâm thành phố Hà Nội vài phút lái xe, khách sạn mang đến cho khách hàng một không gian tĩnh mịch và thư thái ngay giữa lòng Hà Nội đầy hối hả. InterContinental Hanoi Westlake là sự kết hợp hoàn hảo giữa khung cảnh thanh bình của Hồ Tây với thiết kế kiến trúc tinh tế và nét văn hóa dịch vụ truyền thống của người Việt. Khách sạn sẽ là cầu nối giúp du khách tìm đến những giá trị, nét văn hóa tinh tế của thủ đô Hà Nội cùng những trải nghiệm địa phương độc đáo.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu