Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
6961 1

Instant Service Agent

  • Hạn nộp: 30/04/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Tây Hồ - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
10/04/2024 10:00

Mô tả công việc

• Process all incoming and outgoing calls accurately and courteously

• Records and controls accurately wake up calls

• Pages guests in co-operation with concerned departments

• Records all entries on traffic sheets

• Assists guests with international calls and directory queries

• Calls guests by name whenever possible

• Pages staff member when requested

• Abides by principles of guest privacy

• Handles guests needs or requests and reports complaints to the Telephone Supervisor

• Report on logbook daily

• Bill call costs

• Aware of local telephone listings and frequently dialed numbers

• Strictly abides by standards policies and procedures governing cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations

• Advises defects on switchboard equipment to Supervisor

• Maintains a clean work environment

• Attends to all guest queries and requests promptly

• Maintains detailed knowledge of the Hotel’s fire, life and safety system

• Maintains detailed knowledge on the Emergency Response Team and workings of the telephone room in this regard

• Maintain Hotel Information

Quyền lợi được hưởng

- Uniform

- Duty Meals

- Full Insurance policy per current labor law.

- Accident Insurance 24/7

- Monthly service Charge

- Annual Health Check

- Participating job training, skill training by international hotel standards.

- Hotel's Activity

- Other benefits per Vietnam labor law.

Yêu cầu công việc

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

• Able to read and write English

• Proficient in the use of Front Office System

• High School or Vocational Certificate in Business Management, Business Study or equivalent

• 1 year experience in customer service or switchboard operator.

Yêu cầu hồ sơ

- 4*6 photo

- A photo of ID Card.

- A photo of Registration Book

- A photo of certificate (if any)

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Số 5, Phố Từ Hoa, Phường Quảng An, quận Tây Hồ, Hanoi, Vietnam
  • http://www.hanoi.intercontinental.com/vn
  • Khách sạn InterContinental Hanoi Westlake được xây dựng hoàn toàn trên mặt nước Hồ Tây thanh bình và nằm cạnh ngôi chùa Kim Liên 800 năm tuổi đầy cổ kính. Chỉ cách trung tâm thành phố Hà Nội vài phút lái xe, khách sạn mang đến cho khách hàng một không gian tĩnh mịch và thư thái ngay giữa lòng Hà Nội đầy hối hả. InterContinental Hanoi Westlake là sự kết hợp hoàn hảo giữa khung cảnh thanh bình của Hồ Tây với thiết kế kiến trúc tinh tế và nét văn hóa dịch vụ truyền thống của người Việt. Khách sạn sẽ là cầu nối giúp du khách tìm đến những giá trị, nét văn hóa tinh tế của thủ đô Hà Nội cùng những trải nghiệm địa phương độc đáo.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu