Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
14682 1

Club Lounge Manager / Quản Lý Club Lounge

  • Hạn nộp: 31/08/2023
  • Mức lương: 12 - 20 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Làm theo ca
Cập nhật
22/07/2023 13:25

Mô tả công việc

- Maintaining Guest Services and Club Lounge Goals

- Supporting Management of Club LoungeTeam

- Ensuring Exceptional Customer Service

- Managing Projects and Policies

- Supporting Human Resource Activities

- Additional Responsibilities

- Provides services that are above and beyond for customer satisfaction and retention.

- Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback, and individual coaching when needed.

- Responds to and handles guest problems and complaints.

- Sets a positive example for guest relations.

- Empowers employees to provide excellent customer service.

- Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals.

- Interacts with customers to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.

- Ensures employees understand customer service expectations and parameters.

- Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels

Quyền lợi được hưởng

  • Mức lương cạnh tranh / Attractive Salary
  • Cung cấp 2 bữa ăn/ca / Free meals per shift
  • Đồng phục giặt ủi / Free laundry
  • Gửi xe miễn phí / Free parking
  • Tham gia các hoạt động, các khóa đào tạo theo tiêu chuẩn của Marriott / Training and Activity by Marriott

Yêu cầu công việc

1. Maintains performance level under pressure or when experiencing changes or challenges in the workplace.

2. Conveys information and ideas to others in a convincing and engaging manner through a variety of methods.

3. Identifies and understands issues, problems, and opportunities; obtains and compares information from different sources to draw conclusions, develop and evaluate alternatives and solutions, solve problems, and choose a course of action.

4.Exhibits behavioral styles that convey confidence and command respect from others; makes a good first impression and represents the company in alignment with its values

5. Actively participates as a member of a team to move the team toward the completion of goals.

6. Gathers information and resources required to set a plan of action for self and/or others; prioritizes and arranges work requirements to accomplish goals and ensure work is completed.

Yêu cầu hồ sơ

- High school diploma or GED; 2 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.

- 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 3c Đường Tôn Đức Thắng, Bến Nghé, District 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • Giống như các vị khách của chúng tôi, các cộng sự của Le Méridien® là những nhà thám hiểm sang trọng, nhà đổi mới đầy tinh tế và người giải quyết vấn đề giàu trí tưởng tượng. Thưởng thức cuộc hành trình và mở khóa chân trời chuyên nghiệp mới như là một phần của một cộng đồng trọn vẹn và hợp tác.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu