Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
1485 1

Nhân viên Đặt phòng - Reservation Sales Agent

  • Hạn nộp: 31/03/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Quận 5 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
01/04/2024 14:01

Mô tả công việc

  • Be in charge of all accommodation bookings.
  • Provide hotel facilities information and using telephone sales skills to encourage guests to reserve accommodation.
  • Take care of reservations made by e-mail. Confirm bookings/ provide hotel facilities information / offer hotel services / reply all other requests or questions from guests.
  • Take care of other sources of bookings: Corporate, Online, Crew, Exhibitions, Day use, Pre-registrations, Mobile application bookings….
  • Take care of reservations / amendments / cancellations of corporate clients. Follow-up their re-confirmation / guaranteed letters.
  • Take care of reservations / amendments / cancellations of travel agents – FITs bookings
  • Input reservation data into computer system.
  • After group bookings are finalized, split groups – update group member information as per rooming lists.
  • Follow up “Traces” to ensure pending issues to be resolved (payment, deposit, guest names, company stamp, tour guide information, rooming list…)
  • File all incoming reservations, amendments and cancellations on daily basis.
  • Take care of extranets and interfaced bookings
  • File all contracts and history reservations.
  • Be responsible for secretarial functions and support the team – when needed.
  • Re-confirm the following day arrivals (by telephone or e-mail)
  • Inventory control.
  • Upload supporting documents of the following day arrivals to front office shared folders.
  • Perform Cross-sell and Up-sell.
  • Coordinate with other department to ensure smooth operation.
  • Ensure sales strategy are applied and implemented.
  • Maintain database in PMS.
  • Prepare reports which support smooth operation in the department.
  • Follow up “No Show”, “Late Cancellation”.
  • Perform other duties as assigned by Revenue Manager / Reservations Manager or Supervisor.

Quyền lợi được hưởng

1. Mức lương hấp dẫn, theo năng lực + thưởng phí phục vụ. Competitive salary, depend on the service charge bonus.

2. Phụ cấp ca đêm, ca gãy và ngoài giờ theo quy định. Allowance for night shift, split shift and overtime as prescribed by policy.

3. Điều chỉnh tăng lương hàng năm theo tình hình kinh doanh thực tế. Annual salary increasement based on actual business result. 

4. Tham gia Bảo hiểm (BHXH, BHTN, BHYT, BHTN) theo quy định. Social, Unemployment, Health, 24/24 Personal Accident Insurance according to Law.

5. Phúc lợi: Benefit:

- Hỗ trợ suất ăn, gửi xe, đồng phục và giặt ủi. Duty meal, parking lot, uniform and laundry service are provided.

- Thưởng vào các dịp Lễ, Tết theo tình hình kinh doanh. Bonus in the Public holidays and New Year based on company policy from time to time.

- Chương trình khen thưởng nhân viên xuất sắc của tháng, quý & năm. Employee recognition program for month, quarter & year awards.

- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến. Professional working environment, opportunity to develop in career path.

- Các phúc lợi khác (sinh nhật, đám cưới, mừng sinh con, nằm viện, ...) theo chính sách công ty. Other allowances (birthday, wedding, baby welcome, hospitalization...) based on company policy.

Yêu cầu công việc

1. Có bằng Tốt Nghiệp từ Cao đẳng trở lên chuyên ngành Quản trị Nhân sự, Quản trị kinh doanh hoặc Quản trị nhà hàng khách sạn. Graduate from College and above with major in Business Administration, Human Resources Management or Hospitality Management.

2. Kỹ năng đọc, viết và giao tiếp tiếng Anh thành thạo. Good reading, writing and oral proficiency in the English language.

3. Kỹ năng tạo mối quan hệ khách hàng tốt. Excellent customer relations skills.

4. Thành thạo kỹ năng máy tính. Good computer and network skills.

5. Kỹ năng giao tiếp tốt. Excellent interpersonal skills.

6. Sử dụng thông thạo phần mềm Microsoft. Good knowledge of Microsoft products.

Yêu cầu hồ sơ

  • Nộp hồ sơ qua email hoặc zalo: 0938.495.394
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 18 An Đường Vương, phường 9, Quận 5, Ho Chi Minh City, Vietnam
  • https://www.windsorplazahotel.com/
  • Welcome to the Windsor Plaza Hotel, your sanctuary in the bustling metropolis of Ho Chi Minh City. Our five-star hotel offers guest impeccable facilities and the highest standard of service to make your stay, be it for business or pleasure, convenient and comfortable. Discover Vietnam’s largest city and international business hub from our truly world-class hotel.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu