Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
36044 1

{Pullman Hai Phong}Guest Service Supervisor/Giám sát lễ tân

  • Hạn nộp: 29/03/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Ngô Quyền - Hải Phòng
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
05/03/2024 09:42

Mô tả công việc

General
  • To assist in effective payroll control through a flexible work force maximizing utilization of part time employees and close cooperation with another department in the hotel.
  • To participate in the formulation of the annual operating budget in determining outlet projected revenues and expenses, operating equipment and FF&E requirements in line with the compilation of the annual operating budget.
  • To strictly adhere to the established operating expenses and that all costs are controlled.
  • In the absence of the Front Office / Assistant Front Office Manager.
  • To obtain and account for the correct room revenue.
  • To ensure that all room rate, guest data is posted and correct into the hotel property management system.
  • To account for all rooms related rebates for the day.
  • To identify and correct any errors.
  • To ensure that all room discrepancy is check and follow-up.
  • To ensure that guest history is maintained accurately and up-to-date.
  • To assist in the training of Front Office service ensuring that they have the necessary skills to perform their duties with the maximum efficiency.

Guest Services

  • To assist the Front Office / Assistant Front Office Manager in efficiently managing the department according to the established concept statement providing a courteous, professional, efficient and flexible service at all times, following Fusion's Standards.
  • To have a full working knowledge and capability to supervise, correct and demonstrate all duties and tasks in the assigned tasks to the standard set, which is reviewed and changed on a regular bases reflecting change in trends, guest expectations and operating philosophies.
  • To assign responsibilities to subordinates implementing multi-tasking principle and to check their performance periodically.
  • To maintain a pool of qualified part time employees in conjunction with the Human Resources Department.
  • To implement a flexible scheduling based on business patterns.
  • To ensure that the par stocks for all operating equipment and supplies are strictly adhered to and that the outlet is adequately equipped.
  • To assist in conducting monthly inventory checks on all operating equipment and supplies.
  • To assist in controlling the requisitioning, storage and careful use of all operating equipment and supplies.
  • To conduct daily pre-shift briefings to employees on rooms occupancy, arrival & departures, functions / event and special attention that is needed.
  • To liaise with housekeeping and other related department on daily operation.
  • To have a thorough understanding and knowledge of all Rooms related service and product and upsell alternatives.
  • To handle guest enquiries in a courteous and efficient manner and report guest complaints or problems to supervisors if no immediate solution can be found and assure follow up with guests.
  • To establish a rapport with guests maintaining good customer relationship.
  • To ensure that the cashiering procedures are strictly adhered to

Quyền lợi được hưởng

- Attractive wages and benefits, self- development through Accor Academy and e-learning platforms, career development opportunities

Yêu cầu công việc

  • Excellent command of the English language
  • At least 2 years of hands-on experience in a similar position.
  • Strong sense of urgency, able to prioritize and delegate tasks
  • Strong sense of commitment and of unquestionable integrity
  • Strong interpersonal skills
  • Must be able to handle difficult situations with tact and high diplomacy
  • Ability to express effective, clear and concise written and verbal communication

Yêu cầu hồ sơ

- Apply your CV here on Hoteljob.vn.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 12 ( Cũ ) Trần Phú, phường Cầu Đất, quận Ngô Quyền, Hải Phòng, Vietnam
  • Khách sạn 5 sao Pullman Hải Phòng tọa lạc tại thành phố cảng sôi động, điểm kết nối chiến lược qua đường hàng không, đường sắt, đường biển và đường bộ - cánh cửa mở ra thế giới. Với vị trí thuận tiện trên đường Trần Phú, ngay cạnh dải vườn hoa trung tâm, chỉ 5 phút đi bộ từ Bảo tàng Hải Phòng và Nhà Hát Lớn thành phố, 15 phút từ Sân bay Quốc tế Cát Bi, Pullman Hai Phong Grand Hotel là điểm dừng chân lý tưởng của mỗi vị khách trong những chuyến công tác, nghỉ dưỡng. Với 364 phòng khách sạn, 6 nhà hàng & quán bar độc đáo, cùng các tiện ích Hội nghị & Sự kiện có sức chứa lên đến 1.020 khách, và những tiện ích mang thương hiệu Power Fitness và Pullman Spa, chúng tôi đang tìm kiếm các ứng viên tài năng tại các bộ phận: Kinh doanh & Tiếp thị, Bếp, Tài năng & Văn hóa (Nhân sự), An ninh, Kỹ thuật, Ẩm thực & Nhà hàng, Buồng phòng, Tiền sảnh, Spa, Trung tâm thể thao. Hãy trở thành một trong những thành viên đầu tiên của Pullman Hai Phong Grand Hotel để cùng chuẩn bị cho sự kiện khai trương sắp tới của khách sạn, bạn nhé!

Thông tin liên hệ

  • Ms.Truong Thị lan Anh - T&C Sup-Giám sát Nhân tài và văn hóa

Mã QR giới thiệu