Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
37737 1

Residences Concierge_Lễ tân khu căn hộ

  • Hạn nộp: 22/07/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

  • Respond to Residence owners’ and their guests’ requests for visitor information, special arrangements, or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers.
  • Respond to special requests from Residence owners and their guests with unique needs and follow up to promote satisfaction.
  • Gather, summarize, and provide information to Residence owners and their guests about the property and the surrounding area amenities, including special events and activities.
  • Announce all visitors, contractors, etc. to Residence owners before allowing them to go up and permit access to only authorize visitors and implement into the key track system.
  • Answer, record, and process all calls, messages, requests, questions, or concerns.
  • Contact appropriate individual or department (e.g., Engineer, Bellperson, Housekeeping) as necessary to resolve call, request, or problem. Understand and assist with owners’ reservation services (HRS). Assist with scheduling of the elevator for move-in/out for Residence owners/tenants.
  • Assist with Bell/valet services for owners when requesting for their vehicles. Perform Lobby Ambassador tasks.
  • Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks.
  • Report any incidents, accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications. 
  • Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearances are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. 
  • Welcome and acknowledge all Residence owners and their guests according to company standards, anticipate and address service needs, assist individuals with disabilities, and thank others with genuine appreciation. 
  • Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette. 
  • Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees. 
  • Comply with quality assurance expectations and standards.  
  • Perform other reasonable job duties as requested. 
  • Adhere to the highest standards of The Ritz-Carlton service excellence.

Quyền lợi được hưởng

  • Become a member of our Ladies and Gentlemen at the first legendary The Ritz-Carlton property in Vietnam
  • Become a member of the leading global hotel company Marriott International
  • Training and development courses from Marriott International
  • Career development opportunities at all properties in the company
  • Competitive attractive salary and remuneration
  • Contribution to mandatory insurance based on 100% of salary, starting from the probation period
  • 2 OFF days/ weeks; Annual leave and Paid leave on special occasions
  • Gifts on special occasions and public holidays
  • Employee Discount Program on rooms and food at over 30 brands of Marriott International worldwide
  • Employee Engagement Activities throughout the year
  • Other benefits as per the company’s policy

Yêu cầu công việc

Education and Experience

• Relevant Diploma or Bachelor's degree

• At least 6 months of related work experience

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 25-27 Phố Hai Bà Trưng, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Việt Nam
  • The Ritz-Carlton Residences Hanoi là Khu căn hộ hàng hiệu cao 8 tầng, bao gồm 104 căn hộ, tọa lạc tại trung tâm quận Hoàn Kiếm. Khu căn hộ sẽ được trang bị bể bơi trong nhà, phòng gym với tiện nghi xông hơi khô, phòng thư viện, phòng chiếu phim, khu vui chơi cho trẻ em cũng như phòng giải trí và bi-a. Với phương châm "Chúng tôi là các Quý Bà và Quý Ông phục vụ Quý Bà và Quý Ông", thương hiệu The Ritz-Carlton đồng nghĩa với chất lượng dịch vụ cao nhất trong ngành khách sạn. Tại hơn 100 cơ sở kinh doanh từng đạt giải thưởng trên toàn thế giới, các Quý Bà và Quý Ông của The Ritz-Carlton tạo ra những trải nghiệm đặc biệt đến nỗi sau khi khách lưu trú với chúng tôi rất lâu, trải nghiệm đó vẫn còn nguyên vẹn. Cùng với việc thu hút các nhân tài khách sạn hàng đầu thế giới, những người kiến tạo kỷ niệm; chúng tôi tin rằng mọi nhân viên đều thành công khi họ được trao quyền để chủ động sáng tạo, chu đáo và tận tâm. Khi gia nhập The Ritz-Carlton, bạn sẽ trở thành thành viên của tập đoàn Marriott International. Hãy ở nơi bạn có thể làm tốt nhất công việc của mình, bắt đầu mục tiêu của mình, thuộc về một tập thể tuyệt vời trên toàn cầu và trở thành phiên bản tốt nhất của chính bạn.

Thông tin liên hệ

  • Ms. Hương

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo