Nhân viên Chăm sóc Khách Hàng/ Guest Relation Officer
- Hạn nộp: 30/08/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
Schedule activities for guests
Plan and co-ordinate all promotional activities targeting potential VIP clients
Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity
Registers and rooms all arrivals according to established procedures
Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures
Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation
Trace relevant statistics about VIP clientele
Co-ordinate and supervise all activities for guests
Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Frequent Flyers Programs, and also Accor Loyalty programs.
Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Duty Manager if he/she unable to assist
Is familiar with other Movenpick Hotels so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Novotel Hotel
Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service
Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion
Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read fax, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems
Maintains exemplary deportment standards of behavior and appearance and attitude as expected in a ACCOR Brand
Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state al all times
Room Guests
Cover guest relations desk
Assist guests with airline bookings and reconfirmation’s
Assist staff with Vietnamese language and culture
Attend recreation activities when necessary
Plan and conduct group and function rundown meetings
Conversant with emergency evacuation and fire procedures for relevant department
Assist in any other duties when required by the Guest Relations Manager
Assist with translations (information; guest directory; menus etc) as required
Provide feedback from Guests to Guest Relations Supervisor & Front Office Manager for action
Perform any other task assigned based on Movenpick needs or requirements.
Quyền lợi được hưởng
Benefit:
Accommodation for Candidate who come from another city
Service charge
2 days off / week
Full Social Insurance
Shuttle bus from the hotel to City and back
International work environment
Duty meal
Yêu cầu công việc
Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent.
1 year experience in front office / guest services operations / customer service, or an equivalent combination of education and experience.
Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
Able to speak and write English & Vietnamese
Proficient in the use of Microsoft Office and Opera
Yêu cầu hồ sơ
- Potrait Photo
- Residence documentary
- Notaried ID Card
- Health check
- Criminal Record
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
Đường Hòn Giồ - Thuận Qúy, Thôn Tiến Hòa, Xã Tiến Thành, Thành phố Phan Thiết, Tỉnh Bình Thuận, Việt Nam
Nằm trong quần thể Novaworld Phan Thiết, Mövenpick Resort Phan Thiết là điểm đến nghỉ dưỡng độc đáo, là nơi bạn sẽ bắt đầu hành trình đại dương tuyệt mỹ bằng việc khám phá những huyền thoại biển vùng Caribe. Lấy cảm hứng từ lâu đài Port Royal, nơi được xem như “thủ phủ” của những huyền thoại cướp biển vùng Caribe, tất cả 248 phòng nghỉ cao cấp đều được thiết kế theo kiến trúc thuộc địa, đậm chất Hà Lan với mái vòm thoáng đãng rộng rãi. Các tác phẩm nghệ thuật mang âm hưởng Caribe, những rương kho báu cùng với bản đồ hải trình được điểm xuyết trong khắp căn phòng. Tận hưởng niềm vui tại Mövenpick Resort Phan Thiết với 2 nhà hàng, 3 quầy bar, sảnh chờ và phòng chờ cao cấp dành cho khách hàng cao cấp thân thuộc. Bạn có thể đến và ngâm mình trong hồ bơi vô cực đầy mê hoặc, hướng ra con tàu cướp biển thật thụ hoặc tới spa để tìm những khoảng khắc thư giãn cho chính mình.
Thông tin liên hệ
-
Talent & Culure Department - Ms. Truc
-