Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
24199 1

PERSONAL ASSISTANT TO GENERAL MANAGER / TRỢ LÝ TỔNG QUẢN LÝ

  • Đã tuyển xong
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Overview of duties:

  • Responsible for effectiveness and efficiency of the administrative and secretarial function to support General Manager
  • Maintain all matter relating to executive administration in a confidential and professional manner
Main responsibilities:
  • Setting up recording system and update index of files and form regularly.
  • Preparing appropriate information, relevant documents for each meeting and coordinating to ensure that schedules are logged, traced and remind all concerns.
  • Taking meeting minutes, check correctness before distributing to all Departments and ensuring it will be dispatched out within 24 hours
  • Handling the incoming calls, obtaining all relevant information and passing on to appropriate personnel.
  • Ensuring that monthly critique and month end reports are finished on a timely basis
  • Working and coordinating with other departments to ensure that the responsible job of the department meets target and goals.
  • Coordinating and ordering special requests for General Manager including pick-up and handling of VIP’s as needed.
  • Providing any assistance to the management and employees as required.
  • Maintaining computerized database of all reports and systematic plan to follow up.
  • Handling correspondence for all applications such as regret letter, guest complaint, enquiring, confirmation, contract and any reference.
  • Greets and receives visitors and telephone calls furnishing advice and assistance on the basis of general knowledge.
  • Acting as translator when necessary.
  • Keeping strictly all confidential matters related to Hotel.
  • Preparing time sheets and keeping leave record for General Manager.

Administrative responsibilities:

  • Update operation logbook regularly in working shift
  • Assemble reports/records/checklist related to the department operation.
  • Perform other administrative documentation as requested.

Quyền lợi được hưởng

- Professional working environment

- 2 day off/week

- Meal at canteen

- Uniforms

- Guiding and training

Yêu cầu công việc

  • Female, 18-35 years old
  • Good looking and good appearance
  • Good communication and organizing skills
  • Proficient in use of Microsoft Office
  • At least 2 years experiences related to personal assistant or secretary
  • Fluently in English
  • Diploma in English language, Foreign Trade or equivalent

Yêu cầu hồ sơ

Phone: 0254 625 7272

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 2 Trương Công Định, Phường 2, Thành phố Vũng Tầu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Vietnam
  • Được thiết kế dành cho đối tượng khách năng động, Fusion Suites Vũng Tàu là một điểm đến lý tưởng của thành phố biển. Điểm đặc biệt là khách sạn bao gồm các hạng phòng và căn hộ rộng rãi, cùng với những hồ bơi trên cao từ tầng 10 trở lên để ngắm thành phố và biển xanh mênh mông, dịch vụ chăm sóc sức khỏe đặc trưng của Fusion. Sự trải nghiệm mỗi ngày với liệu trình spa thư giãn mà không phải trả thêm phí, những lựa chọn ẩm thực đặc sắc cùng với sự thân thiện của đội ngũ Fusionistas sẽ mang đến cho du khách một kỳ nghỉ khó quên nơi thành phố biển. Chỉ cách Sài Gòn 100 km và chưa đầy 2 tiếng di chuyển bằng đường cao tốc hoặc tàu cao tốc, Vũng Tàu luôn là sự lựa chọn được nghĩ đến đầu tiên cho chuyến du lịch đầy ngẫu hứng.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo