Quản lý Quan hệ Dân cư/ Resident Relation Manager (Vietnamese only)
- Hạn nộp: 30/06/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
Quyền lợi được hưởng
• Working time: 44 hours/week
• Fully enjoy social insurance, health insurance, unemployment insurance according to current labor law.
• Uniforms and meals provided
• The level of benefits is gradually reduced for special events: Birthdays, Tet Bonus, Mid-Autumn Festival, Children's Day, personal events...
Yêu cầu công việc
· Customer service drive with outstanding communication and active listening skills
· Excellent problem-solving and multi-tasking skills
· Leadership skills along with the ability to motivate a team into high performance
· Ability to work flexible hours
· Strong sense of responsibility and a professional presentation
· Able to work under pressure
· Proficient with Microsoft Office
· Hands-on experience with Hotel Management software (PMS)
· Minimum of a bachelor's degree from an accredited university. Applicants with previous hotel management experience, building management experience or those who have an exposure to handling customers in any hospitality management field will get preference.
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
Lạc Long Quân, Cẩm An, Hội An, Quảng Nam, Vietnam
-
Dự án khu nghỉ dưỡng Wyndham Hoi An Royal Beachfront Resort với diện tích 8.6ha, được quản lý và vận hành bởi thương hiệu quốc tế Wyndham Hotels & Resort - một trong những thương hiệu khách sạn lớn nhất trên toàn thế giới. Dự án gồm 497 CĂN HỘ RESORT BIỂN và 69 BIỆT THỰ MẶT TIỀN BIỂN đang tìm kiếm các ứng viên tài năng.
Thông tin liên hệ
-
Phạm Hoàng Kim Ngân
-